![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Minister-President
|
![]() Een onzinnige thread, met een onzinnige discussie, en een onzinnige scheldtirade tot eind.
Mocht Luxemburg bij België willen aansluiten, (referendumgewijs, we zijn tenslotten democraten, niet waar), en België aanvaardt Luxemburg, dan is er toch geen probleem? Ik zie dat echter niet gauw gebeuren, maar soit, ze doen maar. Geschiedenis is een handige bron voor argumenten, maar voor het heden vaak te weinig relevant. En dit geldt in beide richtingen. Luxemburg is een natie, een kleine, weliswaar, en vaak sterk verwant met haar buurstaten, maar niettemin een natie. Dat hoeft geen argument te zijn, Friezen hebben ook een sterk identiteitsgevoel, maar voelen zich over het algemeen zeer thuis in Nederland. Hetzelfde zou kunnen gelden voor Luxemburg. Maar dat zijn allemaal if's en but's. En wat mij betreft dus niet relevant. Maar laat ons dan nog liever daarover discussiëren, dan met modder (en stenen) naar elkaars hoofd te gooien. Want nu lijkt het bijna alsof ik op de speelplaats van een kleuterschool ben aangekomen.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone Laatst gewijzigd door groentje : 15 november 2004 om 02:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Gouverneur
|
![]() [quote=groentje]Een onzinnige thread, met een onzinnige discussie...QUOTE]
Moet je er vooral op reageren, das namelijk zinnig ![]()
![]() |
#143 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry voor dat gescheld, Carlos voortdurende beschuldigingen tegen mij begonnen een beetje op mijn systeem te werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Vreemdeling
|
![]() straks gaat de B.U.B. nog de groot-Nederlandse gedachte prediken
ik zou zeggen DIETSLAND HOUZEE !!!!! ![]() |
![]() |
![]() |