![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, gij zijt waarschijnlijk ook in een (zo goed als) islamvrije gemeente gaan wonen, omdat je islamieten zo'n fijn volk vindt.
![]() |
#143 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...55&postcount=1 Gelukkig voor Everytime heeft zijn geliefde Frankrijk geen last heeft van Vlaamse terroristen... ![]()
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlamingenvrij ook, ja.
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit de mond van een nep-Fransman die andere Franstaligen aanraadt om de Vlamingen te vermijden klinkt dat nogal hypocriet.....
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft Everytime op dit forum idd duidelijk genoeg gemaakt.
Franstaligen willen hun taal en cultuur behouden. Overal. Ook in Vlaanderen.... Everytime "vergeet" voor het gemak dat er geen volk is dat méér zijn "cultuur" wil behouden dan Mohamedanen. Onze nep Fransman kan niet rap genoeg naar zijn geliefde Frankrijk verkassen. Zou hij de emigratie van moslims naar Frankrijk ook de beste oplossing vinden? Of is het naiëf om dat te denken? http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=17
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het daarom dat het halve midden oosten in oorlog of burgeroorlog met hun buren zit ? Wat was de nationalistjes hun definitie nu weer van het -veronderstelde- begrip 'volk' ? Ik denk dat we hier de expertise van een witte kaproen moeten inroepen ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het halve midden oosten ligt idd in oorlog met de buurlanden, maar niet alleen daar. Moslims spelen over heel de wereld oorlogje.....in naam van de islam. D�*t hebben ze allemaal gemeen. Hun religie. Die bepaalt hun levenswijze, hun politiek, én hun cultuur. Dat heb ik persoonlijk ervaren bij een Turks gezin waar ik een tijdlang kind aan huis was. De vrouw droeg geen hoofddoek en keer neer op haar "achterlijke" landgenoten uit de bergen. Ze had vier zonen. Toen ik haar vroeg of ze met een meisje van hier mochten thuiskomen was het antwoord: In geen geval! Dat gaat Mehmed (haar nochtans fervent ontrouwe echtgenoot) nooit toelaten! Toen ik voet bij stuk hield en vroeg wat ZIJ zou doen als een van haar zonen met een niet islamitisch meisje zou afkomen was het antwoord: Dan zal ze zich tot de islam moeten bekeren en onze cultuur overnemen. Toen ik haar erop attent maakte dat wij niet in Turkije wonen maar zij wel in Limburg luidde het antwoord: Wie een Turk wil moet moslim worden en onze cultuur overnemen. Al een geluk dat de vrouw geen dochter had want haar geliefde zou zich moeten laten besnijden om haar als bruid te krijgen. Dat is ook deel van de islamitische cutluur. ![]() Haar dochter zal ook maagd moeten zijn als ze trouwt, en daar zullen papa en zijn zonen (die geen van allen vies zijn van Vlaamse "hoeren") wel voor zorgen. En voor aids hoeven ze niet te vrezen want die ziekte komt bij moslims niet voor....omdat moslimvrouwen maagd moeten zijn als ze trouwen....
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dan moet je toch eens uitleggen hoe dat komt dat dat 'volk' in irak en syrië elkaar de kop zit in te slagen. Hoe het komt dat saoudi arabië met iran een proxy oorlog aan het uitvechten is. Als ik jouw theorie letterlijk neem zijn saoudi's en iraniërs hetzelfde 'volk' aangezien ze allemaal moslim zijn. Dat heb ik persoonlijk ervaren bij een Turks gezin waar ik een tijdlang kind aan huis was. De vrouw droeg geen hoofddoek en keer neer op haar "achterlijke" landgenoten uit de bergen. Citaat:
Triestige planten zijn dat, een triestige anekdote, maar wat daaruit als algemene conclusie kan getrokken worden is mij niet duidelijk. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb je vraag beantwoord. De islam bepaalt de levenswijze, de politiek én de cultuur van moslims. Op vlak van religie behoren moslims dus tot één volk: Islamieten. Probeer hen maar eens iets anders dan moslims te noemen.
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probeer maar eens een turk en een koerd plus een marokkaan en een iraniër samen te zetten en vertel hen dan dat ze hetzelfde volk zijn. Zorg wel voor een vluchtweg voor je hen die mededeling doet.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 12 augustus 2016 om 06:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er mee lachen hoeft niet. Mag natuurlijk, maar hoeft niet. Dat hoort bij zijn individuele vrijheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel mooi verwoord Pandareus. En dat terwijl Vlaams-nationalisten steigeren wanneer men het heeft over "Belgen". Maar wel anderen over eenzelfde kam scheren die zelfs niet eens van hetzelfde land zijn. Zoveel kortzichtigheid. Maar ja, het zijn slechts kleurtjes, allemaal 1 pot nat zeker. Of nee wacht, het is de islam, sure.
Laatst gewijzigd door bembem : 12 augustus 2016 om 07:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |