![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() Donderdag avond is een uitgaansavond ............. lekker doorzakken is de kunst ...............de Westerse levensstijl verdedigen .... zitten zeveren over problemen des levens .........op het forum
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 15 september 2016 om 20:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. Ik wist niet dat jouw roots in Henegouwen liggen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 15 september 2016 om 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maya Detiège (spa) schoot echter de hoofdvogel af met haar wereldvreemde uitspraak;
“Blij dat Filip Dewinter, iemand die anders zo’n racistische uitspraken zou doen, niet langer in het federaal parlement zit.”
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 15 september 2016 om 22:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tenenkrullend hoe ze met Kitir zat te vozen en te giechelen op VRT. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() Hij gaat zijn biesen mogen pakken. Damage control bij de liberalen.
Wedden dat ook Marokko hier nog een issue van gaat maken ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zitten er mestkevers bij de OVLD?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan iemand mij uitleggen waarom een eventuele uitspraak als "Ga terug naar Marokko" zoveel hoelabahoela moet veroorzaken?
1) het zogenaamde slachtoffer is waarschijnlijk houdster van een Marokkaans paspoort,en gaat vermoedelijk af en toe,om familiale redenen,terug naar betroffen Koninkrijk. 2) Aanzienlijke hoeveelheden mensen reizen in- en uit Marokko,een natie erkend door de VN,en waar Belgie vrij goede relaties mee heeft. Laat ons,burgers,het probleem maar eens wat breder bekijken. Die bende tewerkgestelde nuttelozen,het parlement,was aan het kissebissen over recente bedrijfssluitingen en wiens politieke schuld dat wel was. Dat was een even "nuttige" discussie als het oplossen van een wiskundige vergelijking met een pot confituur.....het was,zoals wel meer "handelingen" in dat Parlement, IRRELEVANT.... Ik durf zelf niet berekenen hoeveel tienduizenden euro belastingsgeld dat dagje zever ons,belastingsbetalers, eigenlijk kost..... Wat stelt het eigenlijk allemaal voor.....bende f*cking clowns-politici..... Een ordinaire caferuzie (in een café zonder bier weliswaar),de zoveelste.....En wij "gewone" mensen kijken op ons zuurverdiende loonstrookje en beseffen wat wij daar allemaal mee bekostigen...... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 16 september 2016 om 05:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er blijkt een verschil te zijn tussen de mestkever en de reetkever. (<- geen idee van wat voor een beest dat ook zou mogen wezen???)
Ik heb er geen idee van maar kom ... Het incident in de kamer op zich, had men ze niet moeten laten infiltreren in de kamer of op zovele andere diensten of zie ik dat verkeerd? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 september 2016 om 06:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach kom, is alles niet een beetje overroepen? Een tijdje geleden kwam een werknemer terug van verlof in Spanje, toen hij zijn eerst fout maakte die dag riep ik ook, dat hij beter terug naar Spanje zou gaan, kwestie van wat beter uitgerust te zijn. Awel die Luc bedoelde het goed hoor, hij wou dat ze nog een tijdje terug naar haar vakantieland zou gaan om wat beter te rusten zo dat ze minder stommiteiten zou vertellen in het parlement.
Maar ja als je dat zegt tegen gekleurde medemens is het racisme, "Vuilen Hollander ga terug naar Holland" is dan weer normaal, vervang Holland door...... en hup bingo. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij in deze discussie vooral is opgevallen is hoe lelijk die Kitir wel niet is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net hetzelfde als een ouder iemand verwijten dat zijn humor niet deze is van de huidige jongere generatie (waar Pandareuzen wellicht ook niet meer met beide voeten instaan ...) Er is maar één ding dat ik wel versta: als ge een allochtoon of een tweede/derde/.. generatie allochtoon persoonlijk kent (zoals alle kamerleden mekaar persoonlijk kennen), en ge hoort hem of haar zo'n belediging toegesnauwd krijgen, dan raakt je dat wel persoonlijk. Zelfs al is de beledigde iemand van een andere partij. Afgezien daarvan: flaminganten hebben wel een olifantenvel wat betreft verwijten naar hun kop te krijgen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() La mérule flamande ... !
goegelen maar. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof het niet.
Maar ik kan me inbeelden dat iemand zich kwaad kan maken bij de opmerkingen van MK (daarmee wil ik geen enkele racistisch getinte uitspraak goedpraten), haar partij is medeoorzaak van de malaise in België, nu komen roepen is er ferm over en vooral veel te laat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is hetzelfde als ik door het rode licht ga rijden, u geeft me aan bij de politie, maar u kan niets bewijzen. De politie kan me berispen, doch kan me, bij gebrek aan bewijs, niet straffen! En u, vooral u moet ferm blazen, moest ne rooie vuilzak zoiets gedaan hebben, u zou hem nog in bescherming nemen. |
|
![]() |
![]() |