![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Gène Bervoets gaat nog werk hebben...
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geweldig deze nieuwe uitvinding! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het feit dat hij ook "maar" een mens is? Schaam u! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit kan ik enkel beamen. Ik heb het haar ook al een paar keer duidelijk proberen te maken, tevergeefs. Er moet blijkbaar iets geknapt zijn in de laatste 14 dagen, ik durf te betwijfelen of het geval Vuye - Wouters daar voor iets tussenzit! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Europees Commissaris
|
![]() Vermoedelijk heeft het vertrek van Vuye en Wouters de bijzonder harde houding van Knuppel toch wel mede veroorzaakt. Je ziet nu duidelijk dat ze gekozen heeft en het is niet voor de N-VA. Haar goed recht natuurlijk, maar of dit de juiste keuze is? De toekomst zal het uitwijzen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Europees Commissaris
|
![]() Komaan superpanda. Jarenlang heb je je afschuw uitgesproken over het VB, een nazi-partij volgens jou, een leugen trouwens. Plotseling zijn Knuppel en haar partij zuiver op de graat. Wat is hier gaande? Is nu de N-VA de baarlijke duivel die voorrang krijgt op het VB om vernietigd te worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mij niet gelaten, ik denk dat Panda èn de politicologen zich vergissen, want als ze zelf VB vanonder het stof halen, kan N-VA hen ook gebruiken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn afschuw over het vlaams blok, inderdaad een nazi-partij, is 100% intact en zal dat uiteraard blijven. Het is en blijft een hoop stront. N-VA was vroeger, is nu en zal ook morgen wat mij betreft een politieke tegenstander zijn en blijven. Ik kan enkel hopen dat je het verschil ziet tussen een hoop stront enerzijds, en een politieke tegenstander. Zoniet, dan kan ik je ook niet helpen. Waar ik een hekel aan heb is het slijmerige, larmoyante en hypocriete gedoe om commentaren richting een forumdeelnemer te posten alsof die "van het rechte pad is geweken" en hoe dat nu toch in hemelsnaam mogelijk is... Iedereen zal hier zelf wel zijn mening bepalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eindelijk misschien wat echte macht dan. Want met een VB aan 20 procent en een N-VA aan 20 procent en mits de communisten de kiesdrempel halen wordt Vlaaanderen wel heer moeilijk bestuurbaar en al helemaal als er dan op communautair vlak niets mag gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |