![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() Al eens bij stilgestaan dat op dit forum de armen mensen zijn die er voor kiezen om niet meer te werken ? Want werkenden zijn "werkezels, collaborateurs, loonslaven, enz...." en "ik ben een ochtendmens dus ik kan savonds niet werken" ?
Maar dan wel zagen dat ze geen fatsoenlijk eten kunnen kopen of eens naar de dokter kunnen gaan.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() Zaag ik over mijn eten? Helemaal niet.
Ik heb zelfs respect leren opbrengen voor producten die ik anders nooit koop. Als ge een samenvatting maakt, zie dan wel dat ze klopt he. Jullie willen de uitkering beperken in duur. Maar ga een stap verder, schaf heel de OCMW af, maak al wie daar werkt werkloos en begeleid ze ook naar de goot. Met mijn complimenten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trekt men op 'Den Openbare Onderstand' ook vakantiegeld?
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Neen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het voordeel van mensen die niet werken is dat ze ganse dagen tijd hebben om lange wandelingen te maken.
Zo kan je tijdens je wandelingen veel noten en vruchten vinden en is het nu het moment om snel nog wat mais te verzamelen. Maar ik vermoed dat dit teveel op werken lijkt want ik zie niemand dat doen. Wandelen is ook een beetje "te" lastig voor de meesten. Nochtans...goedkoper vind je het niet meer.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 8 oktober 2016 om 10:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#147 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Besides, waar zagen wij? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beetje zelfbeklag en drama ligt u wel he?
![]() |
#153 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Pathos (van πάσχειν 'paschein', het Griekse woord voor "lijden" of "emotie") is één van de drie middelen van overtuiging in de filosofische leer Ars Rhetorica van Aristoteles (samen met ethos en logos). Het pathos beproeft de emoties van het publiek. De emotionele functie kan op verschillende manieren bereikt worden: Door beeld (kunst), uitbeelding of verhaal Door een algemene passie in de uitbeelding of emotionele middelen in de tekst van de toespraak of in schrift. Volgens de Ars Rhetorica wordt pathos gebruikt om door middel van emotie het gevoel van het publiek te veranderen. Een gebruik van pathos in een argument creëert een gevoel van verwerping indien het publiek er niet mee eens is. Een angst voor verwerping opwekken is in essentie een pathos-argument creëren. Overemotionaliteit kan het resultaat van een overvloed aan pathos zijn. De term wordt soms door critici gebruikt, voornamelijk in positieve referentie aan de dramatische prestaties van acteurs in een toneelstuk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() Ja, zo is dat.
Maar ik heb altijd gezegd: ik ga jong sterven. Wat voor helderziende zou ik zijn als ik mijn eigen details niet obsessief zou kunnen rijmen? Who wants to live forever anyway.... The nothingness is quite compelling. Gewoon niets meer. Rust en zelfs dat is niet meer nodig. Niets. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mede mogelijk gemaakt door de NVA. Met Paars heb ik nooit zever gehad, integendeel, die decriminaliseerde mij. Ik had 2 jobs en leefde met beide armen open. Toen kwam de conservativiteit wijzen en nu wijs ik ze twee middelvingers terug. Vuile jihad collaborerende staat!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() James Dean was wel bekend en populair he....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() Mijne smoor!
Mijn religie!!! Mijn rijbewijs! Mijn hele leven! Laatst gewijzigd door Peche : 9 oktober 2016 om 09:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN