![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met de brouwer-harddrugdealer doe je wel zaken he schoof?
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast sta ik maar voor de helft achter de avv vvk. De tweede helft ervan was maar een modegrill van de tijd toen de slangen nog appelen verkochten in het aards appelspijs. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ik dan van u vragen waarom u meent dat er veel roest zit op die drie pijlers? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bedoelde in gewoon Vlaams "jouw interpretatie van ..." post scrotum: wil je de groeten doen aan je dochters, en hen de foto bezorgen die ik van hen maakte onlangs: .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Titel: http://www.standaard.be/cnt/dmf20161102_02551688
link: Francken: ‘Ze hebben mijn meubels meegenomen’ Beetje humor in de politiek ... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U blijft weer eens volledig op de vlakte en durft niet naar een inhoudelijk aspect gaan. Of kunt u eens uitleggen wat "mijn interpretatie van..." wel zou mogen zijn. Hoe zie ik volgens u dan wel "zelfbestuur, nooit meer oorlog en godsvrede"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar die van Botticelli zijn wel een stuk slanker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal nooit een fan van BDW worden, maar voor één zaak respecteer ik hem : jaren geleden zei hij dat hij het vlaams nationalisme een democratisch gelaat wou geven. En daarin heeft hij en zijn partij woord gehouden. Dat de maden proberen aan te klampen en mee te vreten om zelf te overleven is iets dat hij consequent heeft afgewezen en blijft afwijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Burger
|
![]() De advocate van de Syrische familie verwijt Francken dat hij hiermee de illegale mensenhandel in de hand werkt.
De advocate van de Syrische familie wordt betaald door de Syrische familie om hetzelfde doel te behalen. Zij is dan evenzeer actief in de mensenhandel. Ik zou ook niet blij zijn met de concurrentie... |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Theo Francken heeft gelijk in dit dispuut. Die advocate maakt een parodie van de wetgeving en misbruikt ze. Door keihard in de aanval te gaan en een vonnis uit te lokken heeft zij de bovenhand gekregen in dit dispuut, maar de toekomstige gevolgen van dit vonnis overstijgen die syrische familie.
Humanitaire visa �* la carte, om vluchtelingenconventies te kunnen omzeilen, veel gekker moet het toch echt niet worden... Francken moet zijn standpunt behouden. Los van alle gevolgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie mogen dat dan wel zijn? Enkele verdwaalde individuen die misschien bij Voorpost rondlopen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het moet gezegd, Theo Francken is goed bezig in deze zaak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nooit meer oorlog: alleen een mitraillette in 't Draakske. Godsvrede: de Wachttoren gaan uitdelen. Et voila.
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel lekker hoor, ik drink dat één keer per jaar bij een heel speciale gelegenheid.
Laatst gewijzigd door reservespeler : 3 november 2016 om 06:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |