![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 27 november 2016 om 00:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Kan best, maar die laat mij völlig kalt in verband met de de rechtstreekse presidentsverkiezingen, herlees nog eens waarom.
Laatst gewijzigd door eno2 : 26 november 2016 om 23:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Geen enkele.
![]() |
![]() |
#146 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hillary heeft zich akkoord verklaard met de hertellinng. 'Een woordvoerder van Clintons campagneteam zei dat er geen bewijzen zijn dat er gefraudeerd is. Maar, zei hij, we zijn het aan de ruim 64 miljoen Amerikanen die op Clinton hebben gestemd verplicht om te zorgen dat we zeker weten dat er nauwkeurig is geteld.' (NOS). Trump spreekt er schande van en gooit met modder naar Jill Stein, die geld inzameld voor de hertelling. 'Ze vult haar zakken met het geld'.
Erg hypocriet gezien zijn eerdere uitspraak dat hij niet vooraf kon zeggen dar hij de uitslag van de verkiezing zou erkennen. Ik zou hem niet als mijn werkgever wensen. Zijn adviseurs zullen wel gaan ingrijpen om zijn primaire reacties in te danmen. Hij moet stoppen met twitteren. Als Julius Caesar had getwitterd was hij jaren eerder vermoord. Laatst gewijzigd door Piero : 27 november 2016 om 09:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.lefigaro.fr/international...a-famille-.php |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We mogen toch de mening van de grote Donald Trump citeren? Die noemde dat systeem ondemocratisch, en "a disaster".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet er eigenlijk iemand over welk percentage van de stemmen dat het gaat?
Want als er in het gros van de districten gewoon op een andere manier werd gestemd dan lijkt het me al op voorhand een achterhoedegevecht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() Gedachten en denken zijn vrij, mijn beste. Iedereen overal ter wereld mag gelukkig over alles meedenken en meediscussiëren. Geniet ervan. Het enige verschil is dat we onze mening niet in een (plaatselijk mee tellende of vernietigd wordende) stem kunnen omzetten, dat is alles.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
Banneling
|
![]() COF Conflict of interest !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citaat:
EC disaster....... ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 27 november 2016 om 12:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoog tijd om enkele containers Mao-outfits in China te bestellen voor de Europese bevolking. Beter nog, laat ons Kim Jong-un raadplegen. Die weet wel hoe we verder moeten... Laatst gewijzigd door zonbron : 27 november 2016 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.breitbart.com/2016-presid...aiting-happen/ Yes. De verkochte zogenaamde 'libertair' Gary Johnson mag ook samen met haar vertrekken. *zk* En ja @Piero, Trump heeft het opnieuw bij het rechte einde . Laatst gewijzigd door zonbron : 27 november 2016 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wijs je er ook op, dat iedereen die in de VS woont zoveel als hij/zij wil, kan militeren voor Trump of HC of voor wie dan ook in de VS, al heb je de nationaliteit niet. Laatst gewijzigd door eno2 : 27 november 2016 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 27 november 2016 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |