![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Een fundamentele waarde is de vrijheid van meningsuiting, een vrijheid die in de islamwereld niet getollereerd wordt, en waar de doding van iemand die kritiek uit op de islam door een belangrijk deel van de islamieten ( zwijgzaam) goedgekeurd wordt, op basis van ideeën van 15 eeuwen geleden. zolang er geen verlichting komt in de islam is het niet mogelijk om op een rationele manier met elkaar om te gaan. Daarom pleit ik voor een vreedzame scheiding tussen islamieten en de rest van de wereldbevolking, dan kan de islam verder leven volgens eigen regels in eigen gebied en de rest van de wereld kan verder evolueren zonder de angst om zijn mening te uiten. Laatst gewijzigd door CutTheCrap : 11 november 2004 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#143 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Burgemeester
|
![]() Oei oei spp, zo op je tenen getrapt?
![]() ![]() Enfin, als ik je goed begrijp, vraag je eigenlijk om af te stappen van godsdienst, boeken en overleveringen, daar komt het eigenlijk op neer, toch? En zo ja, heb je het dan over godsdienst in het algemeen of enkel de islam?
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font] [font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font] [font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font] [font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font] [font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font] |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 11 november 2004 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar jouw reactie erop is duidelijk genoeg. Eén ding heb ik hier alweer uit geleerd: Wie hier de ware extremist is. Compleet geschift, die pedofielenaanbidders!
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van wie denk je dat deze "extremistische" zwart-wit taal komt? Wie ondermijnt hiermee de westerse waarden?
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat mij immer opvalt is dat fanatiek vastklampen aan al die religieuse verhaaltjes en voorschriften. Allah en zijn kamelengezant hebben het gezegd, dus is het zo. Verstand op nul en slikken maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dit laatste op zich is al een overtreding van de 1 van de 10 geboden : " [size=3]begeer niet iemand anders echtgenoot[/size]". De stichter van wat de moslims de "Laatste Waarheid" noemen is dus een persoon die zich duidelijk als een zondaar gedraagt tegenover God en zijn medemens. Zelfs voor een niet gelovige kan het niet dat je de vrouw van een van je kinderen afneemt om ze voor jou op te eisen. Bezie daarbovenop nu de 2 zaken die Lincoln zelf aanhaalt: 1. dat Mohammed al zeer jong (in zijn puberteit) met een 15 jaar oudere vrouw een relatie aanging en dan 2. later als 50plusser betrekkingen had met een min-10-jarige, 3. dat hij daarnaast nog een hele resem vrouwen en slavinnen had die hem moesten bevredigen en die hij achter gordijnen afschermde voor de belangstelling van andere mannen. Uit dit alles blijkt toch overduidelijk dat Mohammed op sexueel gebied een vrij gestoorde persoonlijkheid was. Mohammed gebruikte de godsdienst die hij zelf had uitgevonden als voorwendsel om ongestraft te kunnen zondigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Moslimfundamentalisten zoals lincoln die perse achterlijke moslimpraktijken blijven goedpraten en die mensen uitscheld voor extremist gewoonweg omdat die achterlijke tradities uit de islam aanhalen horen niet thuis in onze beschaving.En dan maar zeiken over dialoog..gaat hij zijn oortjes sluiten telkens er over iets negatiefs gepraat word?En ja waarom geen terugkeer naar hun islamlanden; dan kunnen ze hun ideologie volledig praktizeren,de westerse 'decadentie' en regenweer zullen ze waarschijnlijk niet missen,de westerse sociale voorzieningen daarentegen zal wel een pijnpunt zijn,maar ach kindergeld kan snel vervangen worden door arabisch gesubsidieerd kinder-BOM-geld en de martelaartjes kunnen direkt tercht in heilige grond. Zo,iedereen blij
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Een 9-jarig kind uithuwelijken aan iemand van 50 is vandaag niet meer normaal. Jij zou het niet doen en ik ook niet, en ik denk: weinig moslims nog. Maar blijkbaar heeft het ooit wel gekund. Mijn bomma bijvoorbeeld (en haar tijdgenoten) is ook op haar 12e uitgehuwelijkt aan mijn bompa die wat ouder was. Toen het mijn ma haar beurt was was het al 16. Vandaag de dag fronst ieder zijn wenkbrauwen-bij ons toch-als er al gesproken wordt over het laten trouwen van 12-15-jarigen (vrouwen), laat staan daaronder. Ik ben getrouwd op mijn 18e en mijn man is 3 jaar ouder. Maar om te zeggen dat de profeet (sws) een vuile pedofiel is gaat me dan weer wat te ver. Men keek daar toen anders tegenaan, wat niet wil zeggen dat mensen het vandaag automatisch zullen opvolgen. Doe zelf de test en vraag aan eender welke moslim of je zijn negenjarige dochter mag hebben, het antwoord zal snel blijken. Ik denk zelfs dat als de profeet (sws) nu zou leven dat hij het niet opnieuw gedaan zou hebben. En dan slavernij...Ook die term is geëvolueerd, of bij mij toch. Ik zou denken wat is er mis mee dat je een meid in dienst neemt? Dat is toch een moderne versie van slavernij. Deden slaven niet hetzelfde werk? Ik dacht dat de profeet (sws) altijd zijn best deed om slaven over te kopen van mensen om ze daarna vrij te laten, dus zo streng zal hij ook wel niet geweest zijn.
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font] [font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font] [font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font] [font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font] [font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een profeet is iemand die een boodschap die hij van een godheid vernomen heeft, in het openbaar verkondigt. Een godheid wordt geacht boven de menselijke zwakheden verheven te zijn, niet gehinderd door de geplogenheden van een volk.Men mag minstens van een godheid verwachten dat hij regels oplegt die de tand der tijd kan doorstaan. Ik kan daar in elk geval slechts een menselijke hand in zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook wel raar dat hier weer net een uitzondering mag gemaakt worden op de verplichte wachttijd die een weduwe moet ondergaan alvorens opnieuw in het huwelijk te treden. Heeft Mohamed wel effekes chance gehad dat het mens niet in verwachting was.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 november 2004 om 03:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De Arabische moraal van voor Mohammed stond blijkbaar op een hoger peil dan die van na de komst van de islam. Als Mohammed zijn driften niet kon beheersen, dan kreeg hij "plots" een ingeving van zijn "Allah" en zo slaagde hij erin zijn incestueuze verlangens te bevredigen. Mooie profeet. Mooi voorbeeld om na te volgen. Geef mij dan maar de arabische moraal van voor Mohammed. Die was tenminste veel humaner. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik denk ook niet dat God hem (sws) specifiek heeft opgedragen om Aicha (ra) te trouwen. Hij heeft zijn taak volbracht als profeet, maar daarnaast had hij ook een privé-leven. En ik denk ook niet dat trouwen op zo'n jonge leeftijd iets is wat God heeft opgelegd, volgens mij was dat eerder een cultuurverschijnsel. Als het een wet was zou het idd de tand der tijd doorstaan hebben, zoals het gebed of de vasten, maar-en ik hoop dat dat duidelijk is-dat is niet zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gehandicapt zijn is da een doodzonde in de koran of wat vertelt men daar over gehandicapten? (mindervaliden is een beter woord)! |
|
![]() |
![]() |