Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 februari 2017, 15:37   #141
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Blijkbaar geen antwoord op.
Met de mond vol tanden of ligt uw kunstgebit momenteel in de steradent?
Lol zijn grote voorbeeld zegt letterlijk dat hij bankenregulering afschaft omdat anders zijn vrienden moeilijk geld kunnen lenen

Zijn antwoord: "kijk! een marrokaan!"

Ik denk dat hij wacht tot Infowars hem een goed antwoord inlepelt, maar hij wacht nog even op duidelijke instructies want aan hun commentaarsectie te zien zijn ze er daar ook nog niet helemaal uit wat ze hier nu van moeten denken:

Citaat:
UNDER THE TABLE • 7 days ago
THE REGULATIONS ARE SO STUPED AND OUT OF CONTROL.....THAT YOU SAY TO YOUR SELF WHY REGISTER .
THEY WILL PUT A LINE ON MY HOUSE FOR THE LITTLE S THING.
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2017, 15:50   #142
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Een President heeft in mijn ogen meer macht dan een Rechter.
Nee, dat is een dictator. Een president staat niet boven de wet. Net zoals een CEO van een bedrijf het huishoudelijk reglement van een bedrijf niet kan negeren.

Citaat:
Dus in mijn ogen is het geen democratie als 1 Rechter zomaar beslissingen kan nemen.
Democratie is niet hetzelfde als een dictatuur van het gepeupel. We hebben niet voor niks een onafhankelijke rechterlijke macht. Zo is dat in een rechtstaat. En er zijn meerdere rechters die allemaal van mening waren dat deze "executive order" de wet overtreedt.

Citaat:
En een President -ook Trump- zal niet alles alleen beslissen maar heeft een heel pak raadgevers rond hem. Hij volgt een agenda die tijdens de verkiezingen zijn beloofd. Iets anders dan onze onbekwame politici.
Hij heeft een hoop raadgevers. Een van de belangrijkste onder hen heeft verklaard dat hij naar het voorbeeld van Lenin de maatschappij wil vernietigen...
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2017, 16:13   #143
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Dan moeten wij maar eens een boycot beginnen tegen al die linkse multinationals!

Dit is de volledige lijst :
Linkse multinationals...

Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2017, 16:15   #144
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan moeten wij maar eens een boycot beginnen tegen al die linkse multinationals!

Dit is de volledige lijst :
Dag gaan we jou niet meer op dit forum zien.

Daaaag !
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2017, 18:34   #145
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Dankzij de europese attitude, wat een klasse!

We hebben zwarte lijsten...

Ach, ik wil niet verder vertellen.
Nee, die office diende er vooral voor om de opinie in het MO te beinvloeden+ de opinie in het eigen land/ het hele westen.
Hoezo "dankzij Europa "??

En verder : trump denkt niet dat de US regering achter de 9/11 aanslagen zat!

Laatst gewijzigd door atmosphere : 8 februari 2017 om 18:36.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2017, 18:38   #146
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser Bekijk bericht
Nee, dat is een dictator. Een president staat niet boven de wet. Net zoals een CEO van een bedrijf het huishoudelijk reglement van een bedrijf niet kan negeren.

Democratie is niet hetzelfde als een dictatuur van het gepeupel. We hebben niet voor niks een onafhankelijke rechterlijke macht. Zo is dat in een rechtstaat. En er zijn meerdere rechters die allemaal van mening waren dat deze "executive order" de wet overtreedt.
...
...

...

2 !
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2017, 20:02   #147
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
2/ Slechte tekstverwerker waarschijnlijk. Want als ik wannabee met twee e's schrijf dan neemt die dat voor goed. Met een e is het fout. Maar als je het niet kan lezen > alle begrip voor en mijn advies is dan richting eerste leerjaar
Slechte tekstverwerker die je hebt dan. Wannabe, 1 e. En geloof me gerust wanneer ik zeg dat mijn Engels beter is dan dat van jou.

Citaat:
3/ Mijn klasse is wat ik bepaal. Ik trek mij geen bal van anderen aan. Voor mijn part stampen ze naast mij iemand dood. Who cares? Ik, mijn leven en mijn mening. Al de rest is bullshit en enkel leuk voor discussies.
Ja, dat je een 'wannabe' stoere jongen bent, dat bewijs je hier elke dag.

Citaat:
4/ Wat Paulus de boskabouter bedoelt interesseert mij ook niet. Ik beslis wat ik er uit op maak. Staat mijn reactie hem niet aan dan moet hij maar zwijgen. Ik discussieer daar niet over.
Hoe is dat zelfs maar een reactie? Het hele punt is dat je reageert op iets, en duidelijk niet verstaat waar je op reageert. Leer begrijpend lezen, want dat kan je duidelijk niet.

Citaat:
5/ Een President heeft in mijn ogen meer macht dan een Rechter. Dus in mijn ogen is het geen democratie als 1 Rechter zomaar beslissingen kan nemen.
Gelukkig zijn jouw ogen van geen tel. Een rechter is er om ervoor te zorgen dat de wetten worden nageleefd. Wetten die op democratische wijze tot stand zijn gekomen. En wetten die alleen op democratische wijze kunnen worden veranderd. Zo lang dat niet gebeurt, moeten die wetten worden nageleefd. En een president, ook Trump, moet voor het wijzigen van wetten de DEMOCRATISCHE stappen volgen.

Citaat:
En een President -ook Trump- zal niet alles alleen beslissen maar heeft een heel pak raadgevers rond hem. Hij volgt een agenda die tijdens de verkiezingen zijn beloofd. Iets anders dan onze onbekwame politici.
Het is best wel hilarisch, maar tegelijkertijd ook in- en intriest, dat je daadwerkelijk lijkt te denken dat een president die op zijn eentje wetten mag veranderen, boven rechters staat en deze gewoon mag negeren DEMOCRATISCHER is dan het bestaande systeem ... omdat hij omringd wordt door allerlei raadgevers. Die NIET democratisch verkozen zijn!

Leg mij eens uit, Lada, welk van deze beide systemen het meest democratische is:
-systeem A: verkozen president heeft de macht op zijn eentje alle wetten te veranderen, mag rechters gewoon regeren, en heeft alle macht. Hij wordt immers bijgestaan door zelf gekozen, NIET democratisch verkozen 'raadgevers'. Rechters mogen hem niets in de weg leggen, ook al breekt hij elke bestaande wet;

OF

-systeem B: verkozen president moet zich aan de bestaande, DEMOCRATISCH tot stand gekomen wetten houden. Wil hij deze wetten veranderen, dan moet dat gebeuren door een meerderheid in het DEMOCRATISCH VERKOZEN parlement voor de wetswijziging warm te krijgen. En ook deze wetten moeten nog steeds voldoen aan de democratisch tot stand gekomen grondwet. Rechters hun job is om er op toe te zien dat de wetten worden nageleefd. Zij maken er geen, zij passen ze slechts toe.

Welk van die twee systemen is het meest democratische, Trabant?
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2017, 20:16   #148
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Slechte tekstverwerker die je hebt dan. Wannabe, 1 e. En geloof me gerust wanneer ik zeg dat mijn Engels beter is dan dat van jou.
Beide schrijfwijzen zijn toegestaan. Yahoo het eens
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2017, 20:25   #149
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Beide schrijfwijzen zijn toegestaan. Yahoo het eens
LOL! 'Yahoo het eens'? Google aan't boycotten? Hopelijk niet vanop je iPhone? Of je PC met Intel-processor?

Heb het gegoogled. Wannabe is de enige correcte spelling.
Oud 8 februari 2017, 20:27   #150
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Trabant?
Autoped

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2017, 20:32   #151
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Citaat:
Google aan't boycotten?
Ja de Trumpisten zijn Google, Facebook en Twitter massaal aan het boycotten

Allez, dat zeggen ze toch op Google, Facebook en Twitter
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2017, 21:13   #152
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Ja de Trumpisten zijn Google, Facebook en Twitter massaal aan het boycotten

Allez, dat zeggen ze toch op Google, Facebook en Twitter
De Blijde Boodschap moet toch verkondigd worden? Onze boycot is veel subtieler.

Wij zijn geen linkse hooligans die alles in de wereld zwart-wit bekijken.
Oud 8 februari 2017, 21:14   #153
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Nee, die office diende er vooral voor om de opinie in het MO te beinvloeden+ de opinie in het eigen land/ het hele westen.
Hoezo "dankzij Europa "??
Mijn excuses. Met zwarte lijst refereer ik naar:

http://www.tepsa.eu/eeass-east-strat...ly-newsletter/
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2017, 21:16   #154
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
LOL! 'Yahoo het eens'? Google aan't boycotten? Hopelijk niet vanop je iPhone? Of je PC met Intel-processor?

Heb het gegoogled. Wannabe is de enige correcte spelling.
Ik een iPhone? LOL, in geen 1000 jaar. Als ik het kon, dan zou ik zelfs mijn gsm wegsmijten.
Oud 8 februari 2017, 21:48   #155
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik een iPhone? LOL, in geen 1000 jaar. Als ik het kon, dan zou ik zelfs mijn gsm wegsmijten.
Vanop je pc of laptop met Intel-processor dus...
Oud 8 februari 2017, 21:51   #156
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vanop je pc of laptop met Intel-processor dus...
Heb net gelezen dat intel 7 miljard gaat investeren, ergens in Texas dacht ik. 1000den nieuwe banen...
HIER
Oud 8 februari 2017, 22:03   #157
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Heb net gelezen dat intel 7 miljard gaat investeren, ergens in Texas dacht ik. 1000den nieuwe banen...
Om een fabriek af te werken die reeds in aanbouw is. Heeft dus niks met Trump te maken. Briljante move van Intel om dat nog eens fijntjes te zeggen tijdens hun meeting in het Oval Office, terwijl ze hem tegelijk een proces aan zijn broek doen voor z'n reisban.
Oud 10 februari 2017, 20:15   #158
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Om een fabriek af te werken die reeds in aanbouw is. Heeft dus niks met Trump te maken. Briljante move van Intel om dat nog eens fijntjes te zeggen tijdens hun meeting in het Oval Office, terwijl ze hem tegelijk een proces aan zijn broek doen voor z'n reisban.
Doet Intel een proces aan Trump ???
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2017, 22:19   #159
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser Bekijk bericht

Hij heeft een hoop raadgevers. Een van de belangrijkste onder hen heeft verklaard dat hij naar het voorbeeld van Lenin de maatschappij wil vernietigen...
Kandidaat Hooggerechtshof bekritiseert tweets Trump
1 febr 2017

Trumps kandidaat voor het Hooggerechtshof, Neil Gorsuch, heeft op woensdag de denigrerende uitlatingen van de president over het juridische systeem gekwalificeerd als "demoraliserend" en "ontmoedigend", zo meldt persbureau Reuters. President Trump viel via Twitter de gerechtelijke uitspraak aan van de federale rechter James Robart die een voorlopig einde maakte aan het omstreden inreisverbod. Hij noemde diens vonnis "belachelijk" en sprak over een "zogenaamde rechter".

Gorusch uitte zijn kritiek tijdens een bijeenkomst met de Democratische senator Richard Blumenthal die dit verhaal naar buiten bracht. Een woordvoerder van de kandidaat-opperrechter heeft het bevestigd.

De 49-jarige kandidaat voor het Hooggerechtshof werd op 1 februari voorgedragen door Trump. Hij geldt als een zeer conservatieve rechter en moet de opvolger worden van de vorig jaar overleden Antonin Scalia. Gorsuch is nu verbonden aan een Hof van Beroep.

Een vergelijkbaar gerechtshof doet komende dagen een nieuwe gerechtelijke uitspraak over het inreisverbod.
https://www.nrc.nl/nieuws/2017/02/06...keren-a1544729

Zou Trumps kandidaat voor het Hooggerechtshof, Neil Gorsuch, nu onder de noemer links gerangschikt worden?
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2017, 22:42   #160
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Kandidaat Hooggerechtshof bekritiseert tweets Trump
1 febr 2017

Trumps kandidaat voor het Hooggerechtshof, Neil Gorsuch, heeft op woensdag de denigrerende uitlatingen van de president over het juridische systeem gekwalificeerd als "demoraliserend" en "ontmoedigend", zo meldt persbureau Reuters. President Trump viel via Twitter de gerechtelijke uitspraak aan van de federale rechter James Robart die een voorlopig einde maakte aan het omstreden inreisverbod. Hij noemde diens vonnis "belachelijk" en sprak over een "zogenaamde rechter".

Gorusch uitte zijn kritiek tijdens een bijeenkomst met de Democratische senator Richard Blumenthal die dit verhaal naar buiten bracht. Een woordvoerder van de kandidaat-opperrechter heeft het bevestigd.

De 49-jarige kandidaat voor het Hooggerechtshof werd op 1 februari voorgedragen door Trump. Hij geldt als een zeer conservatieve rechter en moet de opvolger worden van de vorig jaar overleden Antonin Scalia. Gorsuch is nu verbonden aan een Hof van Beroep.

Een vergelijkbaar gerechtshof doet komende dagen een nieuwe gerechtelijke uitspraak over het inreisverbod.
https://www.nrc.nl/nieuws/2017/02/06...keren-a1544729

Zou Trumps kandidaat voor het Hooggerechtshof, Neil Gorsuch, nu onder de noemer links gerangschikt worden?
Zo'n zever zal spoedig niet langer gepubliceerd worden in de Europese reguliere media, dus geniet er nog wat van.
HIER
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be