![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() PM send
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je ook nieuws over de N-VA schepen Eddy Glorieux, die ook in Publilec zijn raad van bestuur zetelt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet wat er allemaal op het CV van De Wever staat, maar hoe dan ook, je kunt als "ambtenaar" of als "politicus en voormalig ambtenaar" zeer verdienstelijk werk leveren. Werk dat dikwijls slechts kan tot stand worden gebracht door die ambtenaar. Maar voor iemand als jij is het natuurlijk veel prettiger om alles over één kam te scheren. Ik ben in mijn loopbaan zowel lesgever als "ambtenaar" (in de meer klassieke betekenis) geweest. Ik ka |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet wat er allemaal op het CV van De Wever staat, maar hoe dan ook, je kunt als "ambtenaar" of als "politicus en voormalig ambtenaar" zeer verdienstelijk werk leveren. Werk dat dikwijls slechts kan tot stand worden gebracht door die ambtenaar. Maar voor iemand als jij is het natuurlijk veel prettiger om alles over één kam te scheren. Ik ben in mijn loopbaan zowel lesgever als "ambtenaar" (in de meer klassieke betekenis) geweest. Ik kan u verzekeren dat ik als "ambtenaar" zeer gevulde dagen had met deadlines die moesten gehaald worden. Om met mijn duimen te zitten draaien was er volstrekt geen tijd. Om op De Wever terug te komen: als jij hem gelijkstelt met een "leegloper", dan had dit reeds lang moeten blijken en dan zou de Antwerpse oppositie reeds lang gefundeerde argumenten hebben gehad om BDW uit het stadhuis buiten te dragen. Laatst gewijzigd door quercus : 13 februari 2017 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Vande Lanotte :
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat komt op een privewedde van ongeveer 7400 euro bruto/maand. Als 56 jarige voorzitter van het OCMW en schepen vind ik dat niet zo overdreven.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Publipart zetelt geen n-va'er. Maar dus wel in de structuur daarboven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() Ik vermoed dat veel sossenstemmers dat wel veel vinden en wel eens geneigd zouden kunnen zijn op groen dan wel op de commie's te stemmen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kunt met een edit je fout nog verbeteren hoor...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De schepen van groen verdient evenveel als die van de sossen of die van o-vld hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() allez Panda, moet ik nu alles zelf doen ????
Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 13 februari 2017 om 11:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, moest de man een groene lidkaart hebben dan zou hij minder krijgen misschien? Ik vind die heksenjacht op de weddes en lonen van gelijk wie wel wat onnozel aan het worden. Ja er zijn uitwassen, maar we moeten ook niet beginnen overdrijven.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee van. Afwachten of er nog nieuws volgt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat het hier echter extra verdacht maakt is dat Balthazar sneller dan zijn schaduw zijn ontslag gaf. Het lijkt wel of hij van dat lijsttrekkerschap af wilde... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat die Harelbeekse schepen van N-VA betreft: nog geen 300 euro voor een onnozel vergaderingske is bij mijn weten minder erg dan 19.000 euro bruto. Maar ik kan natuurlijk verkeerd zijn.
![]() |
![]() |