![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 10 april 2017 om 14:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
Helaas blijven de meesten steken bij het idee dat ze deze progressieve, moderne, feministische samenleving kunnen hebben zonder mosliminvasie. Maar dat kan dus niet. En ik geef toe, dat is één van de moeilijkste zaken om mensen van te overtuigen. Dit is zo onbevattelijk dat de meeste mensen reageren met felheid en boosheid. 'Wat durf jij allemaal vertellen!'. 'Onze gelijkheid van man en vrouw is toch juist het omgekeerde van de islam!' Of ook: 'Jij bent geen haar beter dan de moslims want jij wil vrouwen aan de haard!' Maar het is noodzakelijk dat het verteld wordt. En dan men het blijft vertellen. Het is té belangrijk. Want dezelfde krachten die de westerse vrouw onder het mom van 'bevrijding' en 'emancipatie' naar de arbeidsmarkt gejaagd hebben, die jullie kinderen hersenspoelen vanaf de crèche (en naar de crèche zullen ze moeten, zie voorgaande), dat zijn dezelfde krachten die de mosliminvasie in stand houden. Dat is één en hetzelfde internationale monster. Een monster dat de Europese bevolking wil uitroeien (vervangen door niet-Europeanen) zonder dat die bevolking het zelf doorheeft. Maar dit monster is niet onkwetsbaar. Haji-invasies organiseren kost namelijk geld zie je. Veel geld. Geld dat momenteel gehaald wordt bij hardwerkende tweeverdieners die veel belastingen op hun inkomens moeten betalen. Als we dus minder zouden werken, een eenvoudiger, soberder leven zouden leiden en onze kinderen weer zelf opvoeden, dan komt dat monster in de problemen zie je. Want dan hebben die een pak minder geld om het haji invasieleger te onderhouden. Minder geld ook om oorlogen te voeren in landen waar wij niks te zoeken hebben. En dan kunnen die de kinderen een stuk moeilijker indoctrineren. We moeten terug controle krijgen over onze eigen levens en daarvoor is een eenvoudiger leven noodzakelijk (ik denk aan een levensstandaard vergelijkbaar met Oost-Europa/Rusland). Want nu financieren we onze eigen ondergang. Niets meer of minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#149 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welke krachten heb je het precies over ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
Maar er is daar veel over te vinden op het internet. En als ik dat kan vinden, dan kun jij dat ook. Succes. Laatst gewijzigd door Thuleander : 10 april 2017 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Veelal kinderen die tot hun 6 thuis zijn gebleven onder mama's boerka. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]() Citaat:
Voor de rest moeten ze aan hun madam toestemming vragen om de deur uit te komen. Letterlijk hé. Probeer eens iets af te spreken met zo'n getrouwde vent. 'Ik moet dat eerst eens met ons x bespreken'. Of 'mmmja, ik weet niet of ons x dan al iets gepland had'. Wat een helden. ![]() Laatst gewijzigd door Thuleander : 10 april 2017 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Welke normale man doet dat nu graag? Ik heb het ook geprobeerd hoor, maar ik heb tenminste geleerd dat dit niet het leven is dat je als man wilt hebben. Ik wil wroeten op mijn land en ronddolen in mijn bossen. Leven van wat mijn land opbrengt en al die winkelrotzooi zoveel mogelijk vermijden. En vrouwen moeten zich daar bij neerleggen of ze zijn niet welkom. Punt! Maar westerse vrouwen zijn zodanig geïndoctrineerd dat er niks meer mee aan te vangen is ... |
|
![]() |
![]() |