![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Verder kun je het pacifistische ook in het Midden-Oosten zien. Zonder sjiitische strijders waren de christenen er nog erger aan toe. christenen hebben de gebeden, moslims de wapens. Ik heb 0 respect voor die houding. |
|
|
|
|
|
|
#142 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Zo vredig was Jezus niet als de situatie erom vroeg. Hij schold de Joden voortdurend uit (noemde hen kinderen van Satan), gooide de tafels omver in de tempel en liep hen met een zweep achterna. Zijn apostelen droegen zwaarden en heeft hen nooit verteld dat niet te doen (hij voorkomt enkel dat Petrus terecht gesteld wordt door wiens oor hij afslaat). Paulus heeft het voortdurend over het zwaard, schild en harnas van God en het geloof. Jezus zelf word als een krijger in Openbaring voorgesteld en heer (generaal) van de hemelse heerschaar. Om nog maar van de Kerk-traditie te zwijgen. In de oude Roomse Kerk en de Orthodoxe kerk vind je dingen als Jezus afgebeeld als soldaat tot talloze soldaat-heiligen. Citaat:
Zo pacifistisch waren de christenen in Libanon 40-20 jaar geleden niet toen ze die toekomst ook voor hen zagen aankomen. Of alle christenen daarvoor gedurende 1500 jaar. Ik ook.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 21 juni 2017 om 16:19. |
||
|
|
|
|
|
#143 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2: Ik beweer ook nergens dat christenen altijd zo cucky zijn geweest, maar de tijden van de Tempeliers zijn voorbij. Vrijwel alle pro immigratie mannen in Nederland hebben een christelijke achtergrond. Brilletje, geen kaaklijn en maar geforceerd naastenliefde prediken. 3: Dat is mooi. |
|
|
|
|
|
|
#144 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar hij kan moeilijk het voorbeeld van zijn profeet inroepen. |
|
|
|
|
|
|
#145 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
||
|
|
|
|
|
#146 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Trouwens, wat met de SGP? Die kan je toch moeilijk cucks noemen.
|
|
|
|
#147 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Als jij ooit als Kerkvader beschouwt wordt, zal ik eens luisteren naar wat jij hebt op te werpen tegen 1500 jaar kerkgeschiedenis.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 21 juni 2017 om 17:52. |
|
|
|
|
|
|
#148 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#149 |
|
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
Ik niet,ik hou het meer op de oude Germaanse wetten,je mag de dader 9 x zo veel aandoen als hij jou.
|
|
|
#150 |
|
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
Ik niet,ik hou het meer op de oude Germaanse wetten,je mag de dader 9 x zo veel aandoen als hij jou.
|
|
|
#151 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#154 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 21 juni 2017 om 20:52. |
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ondertussen een zak chips leegetend.
|
|
|
#156 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#157 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Men mag hopen dat jij nooit weldoener wordt.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
|
|
|
|
|
#158 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2: Omdat ze conservatief zijn? ze zijn niet etnonationalist (sterker nog: ze willen niet eens een streng migratiebeleid), pro Israël. |
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
"Ze"...wie zijn dat wel ???
|
|
|
|
|
|
#160 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Europa willen ze kost wat kost geen Hitler naam opgespeld krijgen. Wel we zullen zien waar het ons gaat brengen. Europa wordt heel zeker niet onze redding maar zeker onze ondergang. |
|
|
|
|