![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe gaat dat ook weer?
Ik ben geboren zonder het te willen. Ik zal sterven zonder het te willen. Laat mij tenminste leven ondertussen zoals ikzelf dat wil.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
We hebben er zo ene gehad op het werk, pfff, jongens toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Minister-President
|
![]() Neen, ik bedoel verkeersregels, bouwregels en belastingregels....
Laatst gewijzigd door alberto : 1 februari 2018 om 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Minister-President
|
![]() toch niet, het was een reactie op "Laat mij tenminste leven ondertussen zoals ikzelf dat wil." en dat zal niet gaan want er zijn regels en wetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoef als burger niets van die beslissing te respecteren. Het staat iedereen vrij daar negatief (dan wel positief) op te reageren. Vrijheid houdt dat nu eenmaal ook in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
Het leeft echt niet bij de mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#155 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() tsja
met 8 wou hij meisje worden en ik topvoetballer met 20 wist ik dat dat niet kon met 50 weet hij nog steeds niet dat hij geen meisje kan zijn. volgens mij is er in de groei en iets mis gegaan. een kind dat denkt dat 'm kan vliegen is normaal (superman nadoen), een volwassene die denkt dat 'm kan vliegen is manisch-depressief, psychotisch en een gevaar voor zichzelf zichzelf nu gaan verknippen en verminken zal van hdeze reporter echt geen vrouw maken een vent met tetten en een pruik blijft gewoon een vent, veel venten hebben dankzij de pintjes ook een schone a-cup. die pruik? tijdens carnaval ziet ge veel gasten met een pruik rondlopen |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://matthiassomers.com/2017/06/2...ers-in-belgie/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Misschien kan Bo op de volgende gay pride als ambassadeur optreden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet het een beetje willen (willen) begrijpen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Duidelijk: cultuur is ook een vrijheidsbeperkende factor. Tuurlijk mag je reageren. En daar dan mag er opnieuw tegengereageerd worden: hoe on-Vlaams zijn die ouderwetse klootzakken zeg, volgens de actuele Vlaamse cultuur. Zet u in een hoekske te bidden in uw relatie met uw god, maar moei'd'u nie mee andere brave mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik moei me niet maar als ne vent tegen mij zegt dat ik hem nu als vrouw moet behandelen, hem als vrouw moet aanspreken, over 'm meot spreken alsof 'm een vrouw is ...
omdat hij beslist heeft dat 'm nu een vrouw is ... mag ik dan ni zeggen/denken:" gij zijt zot en hebt ze ni alle 5 op een rij"? |
![]() |
![]() |