![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() fernanke toch... dat uitgerekend jij zelfs nog maar het woord durft neerschrijven... schaam je!!
![]() hersenschade tgv overmatig alcoolgebruik? Heb je je zo opgeofferd voor de "vlaamse zaak"??? Dan is ze gered en kan 't zwartblok opgedoekt en 't behang opgerold worden! ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 20 november 2004 om 16:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik vermoedde al wel dat het ZB, pardon het zwart behang zoiets als wijlen R.O.S.S.EM. , maar voor vlaamse middenstanders: zwart geld insteken en hopen dat ze 't er "wit" terug uitkrijgen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 20 november 2004 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fernand : 20 november 2004 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() fernanke,
Toch wel, 't is labeur, maar ik hoop van jou ooit een mens te maken en dat sterkt me! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Heel simpel! A/ Gerolf heeft alleen gezegd dat hij hun namen nooit zou vergeten. Als hij dat wel gedwongen moet doen moet hij ofwel een lobotomie laten uitvoeren of zware zelfverminkingen inflikteren en dat kan niet de bedoeling zijn. B/ Het zijn de rechters zelf die als eerste de Rubicon zijn overgestoken door een uitpraak te doen over en mee te spelen in een politiek spel ivm een opiniedelict en over het voortbestaan van een politieke oppositiepartij. Door zo graag mee te stappen in een door andere rechters en rechtbanken verfoeide gerechtelijke démarche zijn zij het die het principe der scheiding der machten hebben opgeblazen. Dat ze nu niet komen janken als ze niet meer achter hun eigen vermoorde principe kunnen wegkruipen. Gerolf heeft overschot van gelijk. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. Of nog Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 20 november 2004 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De definitie van egoist volgens mij bestaat niet. Feit is dat volgens de betekenis van het woord jij aan de eisen voldoet. Laatst gewijzigd door illwill : 20 november 2004 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Liegen en verdraaien zijn oude ZB-taktieken!! Om je geheugen wat op te frissen: uit GVA van 14/11/04: [size=2] Citaat:
Ik kijk met spanning naar het volgende proces waarin het ZB betrokken is ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() [quote]
Citaat:
Hij zij: nooit zal ik de namen van ...vergeten. Ze zijn gewaarschuwd voor de rest van hun carrières... Waar in gods naam vind jij hier een bedreiging? Dat ze gewaarschuwd zijn dat hij hun namen niet zal vergeten? Dacht jij echt dat zij uit de lucht zijn komen vallen en in de overtuiging leefden dat Gerolf hun ging vergeten? NO WAY JOSSEE Welnu Filosoof...laat ons er eens van uitgaan, zuiver hypothetisch gesproken uiteraard, dat jij op mij enige indruk zou maken. Zou jij je bedreigd voelen moest ik jou zeggen dat ik jouw naam zou onthouden en dat ik je daarvoor wil waarschuwen voor de rest van jouw carrière (hypothetisch uiteraard, vooropgesteld dat jij er eentje hebt ![]() Hetgeen de media er aangebreid hebben evenwel is andere koek want op de VRT sprak men al van "dat hij ze zou weten te vinden..." dit is een leugen van een gemiddelde VRT grootteorde. Uiteraard met de bedoeling om niet al te snuggere linkies naar aloude gewoonte met leugens te indoctrineren... ik zie dat de rode staatszenden in deze perfect in zijn opzet is geslaagd. Komt daar nog een mediageile deontologisch inkapabele rechter bij te pas om de dramatische gewicht wat te verhogen en 't is koekenbak. Gelukkig lopen er in Vlaanderen nog serieuse en meer intelligente mensen rond...anders zouden er zeker minder dan 75% tegen links stemmen.
![]() |
![]() |
#151 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() [quote=Fieseler]
Citaat:
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Fieseler,
Herlees wat Annemans verklaarde (de copy/paste vh artikel uit de frut staat hierboven) en vraag je eens eerlijk af of hij dat zomaar, zonder reden verklaarde... ![]() [font=Tahoma][size=2]Annemans heeft gewoon het programma "Justitie" van het "Zwart Behang" toegelicht, méér niet: nu weten waar ze voor gaan…(alsof we dat al niet langer wisten) [/size][/font] Laatst gewijzigd door filosoof : 20 november 2004 om 21:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() Annemans heeft gewoon het programma "Justitie" van het "Zwart Behang" toegelicht, méér niet: nu weten waar ze voor gaan…(alsof we d�*t al niet langer wisten)
In elk geval dus niet voor depolitizering.. ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 20 november 2004 om 21:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik vat samen: A/ Ofwel was er die openlijke dreiging van ik ga je verrot slaan of laten afdanken en dan zouden 1/ de woorden van Gerolf voor zichzelf spreken... 2/ zou zijn onschendbaarheid door het parket in een oogwenk zijn opgeheven B/ Ofwel was dat niet het geval en dan moesten de bevriende media daar een aantal aperte leugens bijhangen om linkiewinkieland aan het handje te nemen om toch maar de accusale gedachtenpyste te nemen want op het nieuws van de VRT werd onomwonden gesteld: "Annemans vertelde erbij dat hij de rechters wel zou weten te vinden" (hetgeen gewoon gelogen is: zie de door uzelf aangehaalde tekst) Quod?
![]() |
![]() |
#155 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Werd dat dan op VTM gezegd?? ![]() "weten te vinden" is een vertaling van watAnnemans duidelijk bedoelde met zijn bedreiging. Ook jurist Van Frachem vond dat duidelijk: Citaat:
Welke betekenis geef jij aan: Citaat:
Dat komt niet van de VRT of De Morgen...Dat komt van Annemans! IMNSHO is dat een dreiging van een razende politieke extremist (en jurist) die niet tegen verliezen kan. Gewoon dreigen met wraak dus...én een waarschuwing voor andere rechters die het zouden "aandurven" zich niet "onbevoegd" te verklaren of het zwartblok niet vrij te spreken: een signaal naar �*lle rechters, voor de toekomst ![]() [size=2]Annemans heeft gewoon het programma "Justitie" van het "Zwart Behang" toegelicht, méér niet: nu weten waar ze voor gaan…(alsof we dat al niet langer wisten) [/size]PS Sinds wanneer is de frut "Linkiewinkie"? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 21 november 2004 om 00:10. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#159 | |
Parlementsvoorzitter