![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik volgde de match Zuid-Korea/Duitsland en ik kon mij op een gegeven ogenblik niet van de indruk ontdoen, dat het al lang vast staat wie er dit jaar wereldkampioen zal worden bij deze wereldbeker.
Er klopt iets niet. ![]() p.s. Niet dat ik de Duitsers wilde zien winnen hoor want ik zag ze graag afgaan als een gieter.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 juni 2018 om 18:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is toch altijd een probleem voor de Duitsers in Rusland...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() we kunnen zo onderhand beginnen spreken van de vloek der wereldkampioenen
1998 Frankrijk, eruit in eerste ronde 2002 2006 Italie, eruit in eerste ronde 2010 2010 Spanje, eruit in eerste ronde 2014 2014 Duitsland, eruit in eerste ronde 2018 Alleen Brazilie wist in de laatste 5 edities door die eerste ronde te raken na het behalen van de wereldtitel
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie de Brazilianen in de volgende ronde struikelen tegen Mexico. En ik bedoel dat in figuurlijke zin. Neymar en zijn maten hebben er al 270 minuten struikelen en duiken opzitten.
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Duitsers, alweer beter in '14 dan in '18.
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is weer heel raar. De linkse groep lijkt veel sterker dan de rechtse (pun intended
![]() Maar je kan je afvragen of Zwitserland of Brazilie te prefereren is als tegenstander. ![]()
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() awel, ik ben daar toch niet zo zeker van. Zweden heeft wel juist met 3-0 van Mexico gewonnen hé. Is dat dan zo een makkelijke tegenstander?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, maar Zwitserland vind ik toch een heel lastige. IJzersterke verdediging en Shaqiri is een beetje onderschat.
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Frankrijk heeft blijkbaar een B ploeg opgesteld om in de linkerkolom terecht te komen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou eigenlijk liever hebben dat ze in de linkerkolom terechtkomen. Brazilie, Frankrijk, Portugal, Mexico is toch veel leuker dan Zweden of Zwitserland.
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() ik vind t vooral belangrijk dat ze godverdomme elke keer met hun beste elftal spelen en elke match willen winnen al moeten ze hun kop ervoor leggen. dat is ook voetbal voor mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het komt er straks voor de Belgen op aan om vooral geen goal te maken.
En als de Engelsen gele kaarten krijgen dan moeten de Belgen onmiddellijk terug tegen hun schenen stampen. Kwestie van één gele kaart meer over te houden. Het gaat een vreemde match worden. ![]() |
![]() |
![]() |