![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mochten Wilfried Martens en Miet Smet nog wel trouwen, goed wetende dat hun huwelijk geen kinderen zou opleveren?
Voor een CD&V-er was dat toch ook een sterk staaltje van morele verwerpelijkheid. Hij liet zijn vrouw met gehandicapt kind zitten om er met Miet vandoor te gaan. Veel Katholiek-Christen is daar niet aan. Maar het was me worst hoor. Al had het me wel gechoqueerd als ik ze samen, in het openbaar, had zien staan lebberen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind het wel verwonderlijk dat mensen geen homo in hun kenniskringen hebben.
't Is nu toch niet dat het een zeldzaam fenomeen is, zelfs als je er niet mee te maken wil hebben. De broer van een maat van me ken ik bvb al veel langer dan dat die zich geout heeft. Wat doen jullie dan? Er niet meer mee omgaan, of tegen spreken, ondanks dat het een toffe pee is? Of als uw kleinkind, dat ge koestert, na 16 jaar zou zeggen dat'em homo is, hem buiten sjotten? Hoe bekrompen zijt ge dan wel ni. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik probeerde slechts aan te tonen dat het argument 'bij homo's gaat het enkel over seks' niet opgaat vermits er ook heterokoppels zijn die geen gezin met kinderen kunnen stichten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Minister-President
|
![]() Maar vrouw-vrouw is soms best sexy vetzakkerij?
![]() |
#148 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Homo of hetero, hand in hand, no prob, een vluchtige kus idem, maar van 14 tot 16-jarigen kan je het nog met de glimlach begrijpen als je ze passioneel bezig ziet aan bv de schoolpoort. Volwassenen kunnen zich beter een kamer huren of naar huis gaan. Een koppel vijftigers die op straat elkaar staan te bepotelen en af te likken, dat hoeft voor mij niet hoor.
![]() (al vind ik dat twee lesbische meisjes hun grenzen wat verder mogen liggen.) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen Laatst gewijzigd door No Apologies : 8 augustus 2018 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Profiteur daarentegen maakt wel onderscheid tussen homo of hetero (op een degoutante wijze trouwens): Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 8 augustus 2018 om 14:08. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och dat gezever over homo's die vies doen, dat leeft nog amper bij 5 procent bij de autochtone Vlaamse bevolking.
Die 5 procent zal gauw genoeg uitsterven. Veel interessanter is welke de wettelijke mogelijkheden zijn om die agressieve vetzakken in Gent efficiënt aan te pakken. Op de een of de andere manier, zou Theo hier bevoegdheid moeten krijgen. Als ge verstaat wat ik bedoel. Verder zou er een instantie moeten zijn die agressievelingen, welke ook hun motivering of "obediëntie" is, in een vroeg stadium reeds een aantal maatregelen aan hun broek te naaien. Vb. te verplichten te verhuizen, wijkverbod, contactverbod ... tot en met collocatie (duidelijker: gedwongen opname in een gesloten psychiatrische instelling).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de menselijke seksualiteit ontwikkelt pas met de jaren. Dacht dat u dit wel zou weten. Maar wanneer ik u goed begrijp, is alles voorgeprogrammeerd ,van wie je haar tot waar je voor stemt of net niet, maar je seksuele geaardheid? Die komt dus aanwaaien volgens u... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoe zit het met uw mening? Foutje in uw software? |
|
![]() |
![]() |