![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() FDW ?
Groot gelijk. ![]() ![]()
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had het eerder op die met zijn geitenbaardje louter om reden van dat het een wreed sukkelachtige actie is die hij in leven riep.
![]() Dat De Croo géén fan is van het VB of van FDW himself dat is zijn zaak maar de actie die hij er tegen opgezet heeft is echt wreed laag bij de grond. Dat is gewoon de boel nog even komen verzieken en het dan voor bekeken houden.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 juni 2019 om 20:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben blij dat het grappig wist over te komen maar was het ook zo?
Ik vind dat gewoon niet kunnen: Herman De Croo laat 570.000 euro schieten, alleen maar om ... (topic) Of hij die nu haat of er niet met akkoord gaat als FDW de mogelijke 'opvolger' is dan heeft hij verder niets in de pap te brokken maar ... Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 juni 2019 om 20:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedank. En 't was een goed uitgelegd grapje
![]()
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#152 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Is het om die reden dat gij in een andere topic een pistool met geluiddemper afdrukt? En dan beginnen zeuren over fascistische regimes! ![]() Dat moet dus een echte democraat voorstellen? |
|
![]() |
![]() |