![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, ik heb het niet over wegen en aanhorigheden. Ik heb het over de signalisatieregels.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wil jij met mij wedden of Vlaanderen onafhankelijk wordt of niet? Geen probleem. Je mag de inzet bepalen (in mijn geval: mijn hele bezit, ik vraag me af hoeveel jij durft inzetten) en de tijdsperiode waarin de weddenschap loopt.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze moeten nu alles blijven blokkeren en een verrottingsstrategie toepassen, desnoods met nieuwe verkiezingen in de hoop dat ze dan samen met het VB wel een meerderheid hebben in Vl. Dan zal het zeer snel gedaan zijn met Belgique. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag u om uit te leggen waarom VL nooit onafhankelijk zal worden. U wauwelt hier over een weddenschap.
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan niet werken, als VB erbij komt, zal SPA weigeren. Het zal dan een minderheidskabinet worden voor de Vlareg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Willen misschien wel, maar kunnen is er niet bij. Geen andere partij zal hem daarin steunen. De financieringswet wijzigen is utopisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Het beste wat de NVA gaat kunnen krijgen is enkele hefbomen in de sociale zekerheid (werkloosheid bvb) overhevelen naar de regios. Voor de rest zal het l'etat Belgo-Flamand zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk niet. Hun verkozen krijgen wel degelijk hun mandaat ook hee. En hun wedde, belastingvrije onkostenvergoeding, fractieleider krijgt zijn vergoeding, parlementaire pensioenrechten, ze mogen binnen in de bar van het parlement, in het restaurant. Op de parking staan tussen de anderen, ze moeten zelfs niet gebruik maken van een afzonderlijk toilet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We zouden wel willen maar we durven niet en …...we zitten vast langs alle kanten. Voor de Gordiaanse knoop te ontwarren hebben we geen politiekers die een greintje moed hebben. Allemaal willen ze aan de tafel van het "Laatste avondmaal" zitten. En Dewever wacht zogezegd met de hoop dat de haan driemaal zal kraaien. Zal er toch een Judas opstaan om de kus te geven? De Bijbelse Sprookjes herhalen zich. Alleen blijft de prangende vraag wie het gaat oplossen. Zal het de zachtaardige (sic) kant opgaan en bieden wij naast de linker- ook de rechterwang aan? Of heeft MO de oplossing in petto? Mij kan het geen fluit schelen. Wanneer de "tifosie" blijven vechten om het been loopt er toch altijd een "maffiosie" mee heen. En Europa? Een scheet in een fles ja. De kiezer is uitgeschakeld. Daarvoor dient Europa. Voor niks anders! ![]() Maak de tafel te groot zodat je de disgenoten aan de overkant niet ziet en ze vreten in het geheim de grootste tafel leeg. Met de slagzin in hun hersens die luidt als volgt :"Na ons de zondvloed!" Mocht het zover komen dan gaan we zonnekloppen op de Stille Oceaan en mogen prachtige jonge grieten mijn piemel aftrekken. Wat een leven!!!!! ![]() Wij zijn moralisten geworden! Laatst gewijzigd door werkman : 8 augustus 2019 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gebrek aan populaire steun De hardnekkigheid van de Belgische identiteit Vlaams nationalisme is over haar glorietijd heen, en om groot te blijven is men noodgedwongen de anti-makak partij geworden Vlamingen haten onzekerheid En ga zo maar door.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo "universeel" is die opinie van U dus niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Minister-President
|
![]() Dewever moet gewoon de bal in het kamp van de anderen leggen en hen de regeringsonderhandelingen laten voeren. Nu kunnen due anderen hoog van de toren blazen, de schuld op de NVA steken en ondertussen de boel boycotten.
Laat hen maar eens proberen, maar dat durven ze niet eens. Kritiek geven op anderen is altijd gemakkelijker, laat hen eens iets bewijzen! Eigenlijk kunnen ze niets zonder de NVA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |