Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 december 2019, 08:36   #141
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Nee, ik heb kleine kinderen altijd als uiterst irritant ervaren. En dingen die U irriteren, daar hebt ge toch goesting voor om ze te elimineren he. Dat was zelfs zo toen ik zelf een kind was: ik vond de meeste andere kinderen uiterst irritant. En ja, ik heb vaak zin gehad om mijn eigen kinderen te doden. Omdat het gedrag irritant was. Het gebleir en zo. Ge vraagt U af in welke mate dat gebleir uw eigen leven plezanter maakt he. Het geeft enorm goesting om zo een kleine bij een been te pakken, en tegen de muur te petsen. Maar dan gaat ge denken over alle ambras die daar gaat van komen, en dan houdt ge U maar in he.
Serieus kosten aan u, meer kan je daarover niet zeggen.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2019, 08:47   #142
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Mensen zoals u verdienen het om uit te sterven.
Heel het menselijk ras gaat uitsterven en dat is een heel mooie gedachte. Kan de planeet eindelijk weer tot rust komen en wat we er van overlaten zich herstellen.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 december 2019 om 08:53.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2019, 08:49   #143
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voila.

Dat neemt niet weg dat grotere kinderen plezanter zijn. Maar klein kinderen, niks plezants aan.
Natuurlijk niet. Vervelende is dat je altijd wel moet doen alsof dat wel plezant is. Veel hypocrisie daarrond.
Oud 10 december 2019, 09:12   #144
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Amai, en daar voeren we discussie mee?
U denkt of als een trol of als een psychopaat, maar aandacht krijg je wel met deze uitspraken, is het daar om te doen?
Nog liever patrickve in de buurt van mijn kinderen dan gij. En ge weet goed waarom!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2019, 09:20   #145
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Natuurlijk niet. Vervelende is dat je altijd wel moet doen alsof dat wel plezant is. Veel hypocrisie daarrond.
Raar volk waar gij mee omgaat, ben nog nooit ouders tegengekomen die doen alsof alles vanzelf gaat zonder enige inspanningen, die doen alsof kinderen alleen maar plezant zijn.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2019, 09:20   #146
Het Verzet
Europees Commissaris

Het Verzet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Nog liever patrickve in de buurt van mijn kinderen dan gij. En ge weet goed waarom!
Ge wilt ni weten hoeveel druggebruikers al met uw kinderen zijn omgegaan Ge kunt ze maar beter thuis houden!
Oud 10 december 2019, 09:21   #147
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Aan kleine kinderen is niks plezant. Alleen wat vrouwen verdoofd door hun hormonenhandel willen zichzelf wijsmaken dat dat plezant is terwijl ze in hun binnenste stijf staan van de stress.
Dat bleit...schijt en pist waar het staat en roert voor de lol nog wat in hun eigen stront.
Van zo gauw het mogelijk is willen ze er allemaal zo vlug mogelijk vanaf....en betalen zich blauw aan kinderkribben en oppassers die de ellende dan maar moeten dragen in hun plaats. De ouders gaan liever werken en zijn als de dood tegen dat het vakantie wordt en dood gelukkig als de schooltjes weer opengaan.
Halve eeuw en meer geleden viel dat nog mee. Die koters liepen rond in de natuur en kregen af en toe een goede berisping van een wat oudere koter.....maar de laatste 20 jaar zijn het geen kinderen meer maar prinsen en prinsesjes.....die ganser dagen alleen op hun kamer zitten en als enig gezelschap volwassenen hebben. Vroeger werden kinderen opgevoed door andere kinderen. Maar nu mogen ze niet meer te veel contact hebben met andere kindjes want die heen een slechte invloed op hun prinsjes.
...en het kwijlt en kotst ook nog, niet te vergeten hee.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2019, 09:23   #148
Het Verzet
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Klinkt als de wereld bekeken door een facebookbril...
Oud 10 december 2019, 09:23   #149
geertvdb

Standaard

Citaat:
Nee, dat doet gij niet. Ge verkeert misschien in die illusie maar dat is iets anders. Als het zo zou zijn dat levende wezens "zo veel mogelijk hun soort willen voortzetten", en dus "geen andere soortgenoten willen doden", dan is de leeuw wel degelijk in tegenspraak daarmee,
Dat is daar niet in tegenspraak mee. Die dood nl. niet soortgenoten om zelf alleen over te blijven, maar om te kunnen paren. Die wil gewoon niet 6 maanden wachten.

Citaat:
want hij doodt perfect levensvatbare soortgenoten, de welpjes van de harem die hij net veroverd heeft. Uw enige argument was gewoon dat hij dat in principe nog meer zou kunnen dan hij dat al deed, en dus niet *maximaal* andere welpen gaat doden.
maar buffalo's doen het wel! Waarom zou de leeuw het dan niet doen. Hij doet het zelfs niet als hij per ongeluk de mogelijkheid zou krijgen.

Waarom zou hij? Het zijn potentiele schoonzonen en dochters.

Citaat:
Maar niet dat hij maximaal andere leeuwen wil laten overleven he, wat de bewering was, dat hij de soort maximaal wil doen overleven.
Dit is weer uw typische denkfout van een gelovige: omdat ik uw stelling weerleg denkt ge dat ik het omgekeerde aanhang.

Nergens beweer ik dat een leeuw 'maximaal' (WTF dat ook betekent) de soort wil laten overleven.

Bovendien:
Als ge een voorbeeld in het dierenrijk wilt gebruiken om uw extreme wereldvisie te 'bewijzen', zou het dan niet een goed idee zijn dat ge u ook informeert over dat voorbeeld, in dit geval de leeuw?

Bovendien is het gedrag van de leeuw om welpen te doden zeer uitzonderlijk in het dierenrijk. Gij pikt er natuurlijk de uitzondering uit om een punt te maken. En dan nog snapt ge die uitzondering niet.
Oud 10 december 2019, 09:24   #150
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Ge wilt ni weten hoeveel druggebruikers al met uw kinderen zijn omgegaan Ge kunt ze maar beter thuis houden!
Oud 10 december 2019, 09:24   #151
Het Verzet
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
...en het kwijlt en kotst ook nog, niet te vergeten hee.
En alsof dat nog niet genoeg is gaan we datzelfde circus nog eens herhalen als ze bejaard zijn.
In plaats van gewoon een spuitje te geven, beteren gaat het dan toch niet meer doen.

Laatst gewijzigd door Het Verzet : 10 december 2019 om 09:25.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2019, 09:27   #152
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Klinkt als de wereld bekeken door een facebookbril...
Ik heb in een kraamkliniek nog nooit iemand horen zeggen.....amaai wat een lelijk ding is me dat zeg....want dat is het ook meestal.

Neen je moet 5x zeggen wat een mooi kindje en op wie het lijkt.

Eenmaal buiten hoor je dan andere wat meer realistische verhalen.
Oud 10 december 2019, 09:28   #153
geertvdb

Standaard

Citaat:
Wat ist? ge mist mij op de blowers draden, en ge komt mij opzoeken.

Ik kom terug, maak u niet ongerust, maar er zijn er hier op de Trump draden een paar die alt right conspiracy theorieën willen verspreiden, en dat geloof moet ik even eerst de kop indrukken. Als ik dat heb gedaan kom ik terug om uw geloof in de kiem te smoren.

beloofd.
Oud 10 december 2019, 09:36   #154
Het Verzet
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Ik kom terug, maak u niet ongerust, maar er zijn er hier op de Trump draden een paar die alt right conspiracy theorieën willen verspreiden, en dat geloof moet ik even eerst de kop indrukken. Als ik dat heb gedaan kom ik terug om uw geloof in de kiem te smoren.

beloofd.
Maar nee, ik passeer hier eens in deze draad en zie u hier ook uw typisch gebleit spuien.
Maar ivm terugkeren, forceert u ni hé, want ge zijt precies weer druk aan het 'strijden' op't forum
Nu, mij moet ge niet 'bekeren', ik heb minder geloof dan u...

Laatst gewijzigd door Het Verzet : 10 december 2019 om 09:44.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2019, 09:40   #155
Het Verzet
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik heb in een kraamkliniek nog nooit iemand horen zeggen.....amaai wat een lelijk ding is me dat zeg....want dat is het ook meestal.

Neen je moet 5x zeggen wat een mooi kindje en op wie het lijkt.

Eenmaal buiten hoor je dan andere wat meer realistische verhalen.
De eerste dagen of weken dat ge met uwen auto uit de garage komt is ook nog alles positief hé. En de mensen wensen u ook proficiat, de meeste waarschijnlijk zelfs als ge Fiat Multipla hebt gekocht.
Maar als ge merkt dat ge op alles begint te zagen, dan moet ge oppassen, want vanaf dan gaat het stijl bergaf naar't kerkhof.
Oud 10 december 2019, 09:43   #156
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

beloofd.

Het is nochtans geen zever Geert.

Stagiaire die zakje speed liet rondslingeren in crèche Aalst niet veroordeeld

https://www.tvoost.be/nieuws/stagiai...oordeeld-27878
Oud 10 december 2019, 09:47   #157
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De eerste dagen of weken dat ge met uwen auto uit de garage komt is ook nog alles positief hé. En de mensen wensen u ook proficiat, de meeste waarschijnlijk zelfs als ge Fiat Multipla hebt gekocht.
Maar als ge merkt dat ge op alles begint te zagen, dan moet ge oppassen, want vanaf dan gaat het stijl bergaf naar't kerkhof.
Den tijd dat mensen nog kwamen kijken naar uwen nieuwen otto is al lang gedaan hoor.
Heb dat nog gedaan met mijn nonkels naar de nieuwe Opel Rekord gaan kijken van de buren.
Maar nu ?
Zelfs uw nieuwe Audi Q789 zien ze nog amper staan Sowieso is die toch meestal van de firma

En pas op zagen is iets maar geen mening meer hebben.....dan gaat het heel snel......ga maar eens een mening vragen in het bejaardentehuis als ge me ni gelooft
Oud 10 december 2019, 09:51   #158
Het Verzet
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
En pas op zagen is iets maar geen mening meer hebben.....dan gaat het heel snel......ga maar eens een mening vragen in het bejaardentehuis als ge me ni gelooft
Mjah, da's door de chemische rommel waarmee ze ze vol steken.
Ze zouden die mensen ocharme beter wa meer spacecake bakken
Oud 10 december 2019, 12:53   #159
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ik heb geen idee, maar voer geen discussie op deze manier. Dus hou je bij het onderwerp en wees niet persoonlijk. Waarschuwing 1 Geert...

Laatst gewijzigd door alice : 10 december 2019 om 12:54.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2019, 12:57   #160
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Raar volk waar gij mee omgaat, ben nog nooit ouders tegengekomen die doen alsof alles vanzelf gaat zonder enige inspanningen, die doen alsof kinderen alleen maar plezant zijn.
Ik ook niet...alsof een kind enkel " plezant" moet zijn!
Toch vind ik ook kleine kinderen waaronder baby's geweldig, nooit spijt van gehad kinderen te hebben.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be