![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel het menselijk ras gaat uitsterven en dat is een heel mooie gedachte. Kan de planeet eindelijk weer tot rust komen en wat we er van overlaten zich herstellen.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 december 2019 om 08:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() Raar volk waar gij mee omgaat, ben nog nooit ouders tegengekomen die doen alsof alles vanzelf gaat zonder enige inspanningen, die doen alsof kinderen alleen maar plezant zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Europees Commissaris
|
![]() Klinkt als de wereld bekeken door een facebookbril...
![]() |
#149 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom zou hij? Het zijn potentiele schoonzonen en dochters. Citaat:
Nergens beweer ik dat een leeuw 'maximaal' (WTF dat ook betekent) de soort wil laten overleven. Bovendien: Als ge een voorbeeld in het dierenrijk wilt gebruiken om uw extreme wereldvisie te 'bewijzen', zou het dan niet een goed idee zijn dat ge u ook informeert over dat voorbeeld, in dit geval de leeuw? Bovendien is het gedrag van de leeuw om welpen te doden zeer uitzonderlijk in het dierenrijk. Gij pikt er natuurlijk de uitzondering uit om een punt te maken. En dan nog snapt ge die uitzondering niet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In plaats van gewoon een spuitje te geven, beteren gaat het dan toch niet meer doen.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 10 december 2019 om 09:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Neen je moet 5x zeggen wat een mooi kindje en op wie het lijkt. Eenmaal buiten hoor je dan andere wat meer realistische verhalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
Ik kom terug, maak u niet ongerust, maar er zijn er hier op de Trump draden een paar die alt right conspiracy theorieën willen verspreiden, en dat geloof moet ik even eerst de kop indrukken. Als ik dat heb gedaan kom ik terug om uw geloof in de kiem te smoren. beloofd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ivm terugkeren, forceert u ni hé, want ge zijt precies weer druk aan het 'strijden' op't forum ![]() Nu, mij moet ge niet 'bekeren', ik heb minder geloof dan u...
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 10 december 2019 om 09:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar als ge merkt dat ge op alles begint te zagen, dan moet ge oppassen, want vanaf dan gaat het stijl bergaf naar't kerkhof.
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is nochtans geen zever Geert. Stagiaire die zakje speed liet rondslingeren in crèche Aalst niet veroordeeld https://www.tvoost.be/nieuws/stagiai...oordeeld-27878 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb dat nog gedaan met mijn nonkels naar de nieuwe Opel Rekord gaan kijken van de buren. Maar nu ![]() Zelfs uw nieuwe Audi Q789 zien ze nog amper staan ![]() ![]() En pas op zagen is iets maar geen mening meer hebben.....dan gaat het heel snel......ga maar eens een mening vragen in het bejaardentehuis als ge me ni gelooft ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze zouden die mensen ocharme beter wa meer spacecake bakken ![]()
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb geen idee, maar voer geen discussie op deze manier. Dus hou je bij het onderwerp en wees niet persoonlijk. Waarschuwing 1 Geert...
Laatst gewijzigd door alice : 10 december 2019 om 12:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch vind ik ook kleine kinderen waaronder baby's geweldig, nooit spijt van gehad kinderen te hebben. |
|
![]() |
![]() |