![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan is Unia hypocriet, wat we natuurlijk al veel langer wisten.
Laatst gewijzigd door daiwa : 21 augustus 2020 om 14:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() #defundunia
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Parlementslid
|
![]() Het is hier blijkbaar zo erg. Hop, vlug terug naar Afrika. White privilege. Komaan zeg. Ga uw white privilege eens testen in Japan of elders in een niet westers land.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat de Dadees, de Taveks, de Panda's ea multigekkies van deze wereld nooit thuis geven. Ik vraag me af waarom niet. Wellicht iets psychisch... ![]()
![]() |
![]() |
#145 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel , ik zal eerlijk antwoorden: De huidskleur interesseert me geen moer !!
Wil iemand geen date met een niet-blanke , geen probleem !! Wil iemand geen date met een blanke , geen probleem !! Je kan ivm hiermee niemand niet verplichten , want dan .... dan zou liefde geminacht worden , en dat is ook al een vorm discriminatie !! Het probleem zit in de mentaliteit , de opvoeding thuis of op straat !! Sommige omstandigheden worden al dan niet doelbewust uitgelokt !! Zoals ik de uitspraken van die vrouw lees , vind ik die absoluut fout !! Effe o.a. de website van unia uitgepluisd: Unia: https://cc.bingj.com/cache.aspx?q=un...95o-AzMnpw3D83 https://www.unia.be/nl/discriminatie...minatiegronden sceptr: https://cc.bingj.com/cache.aspx?q=un...IO99kVdSG8hlKL Dus blijkbaar veroordeelt Unia racisme tegen blanke , maar als je dan de uitspraak van de ene vrouw leest ivm blanke , euh ?? Ik snap Unia ivm hiermee zelfs geheel niet !! https://www.anti-racisme.be/nl/de-st...tureel-racisme https://cc.bingj.com/cache.aspx?q=un...MQNL3lfzIe8PtT (xandernieuws) Linkse & Rechtse reacties graag ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 21 augustus 2020 om 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bv: ivm De wet in Saoedi-Arabië ben je dan dik de klos !! https://www.hln.be/nieuws/buitenland...fding~aa024d80 Waarom worden hier anders-kleurige niet gedood door de wet ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het uitsluiten, de handeling dus is discriminatie, ongeacht de motivatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangeleerd.. kinderen maken geen onderscheid, niemand wordt als racist geboren. Ervaringen zorgen ook voor leerprocessen, net zoals normen en waarden die worden doorgegeven.
In principe is racisme dus gewoon een veralgemening, waarbij de perceptie over mensen tot de hele groep wordt toebedeeld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zolang wij niet door haar charmes worden bekoord, is dat toch geen probleem? Ik vind het zelfs heel goed dat ze racistisch is, want niet al mijn organen zijn functioneel in het bijzijn van mevrouwtjes zoals deze.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.hln.be/in-de-buurt/erpe-...ienen~adc911c1
Zij spreekt geen Nederlands , en ja , ik als Vlaming spreek geen Frans !! Maar ivm hetgene die vrouw meegemaakt heeft , dit is ook racisme door een blanke !! Ik denk dat het uiterlijk (huidskleur) hem stoorde !! Zegt die man (fout 1): "We zijn hier niet in Marokko" , terwijl zij van Chileense afkomst is !! Hij spreekt blijkbaar wel Frans !! Sorry , maar die zaak zou ik niet meer binnengaan zolang die kerel daar werkt of baas is !! Bekijk de video & oordeel zelf !! De enige fout die zij maakt , een bloempot vernielen !! Zijn 2de fout , hij loopt dreigend met een tafel naar haar en kaffert haar uit !! Ik heb , ivm taal , dit ook in Brussel meegemaakt !! In een shop , tegen de klant voor mij sprak de bediende vlot Nederlands , en tegen mij doen alsof hij geen Nederlands sprak !! Ik zei nog als laatste reactie: "Ik ga naar uw buur , die zal wel graag geld verdienen , joew" !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 22 augustus 2020 om 23:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat racisme al lang niets meer met ras te maken heeft, maar met vooroordelen die volgens sommigen uitgeroeid moeten worden.
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch zou niemand als individu daarvoor mogen opdraaien. Dat is en blijft fout. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tussen gierige Hollander en luie neger is er nul en geen verschil buiten de perceptie Het 2e zullend meeste veel erger vinden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om maar een vergelijk te geven, een poedel en een collie zijn beiden rassen binnen de soort hond.
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() iedereen wordt als racist geboren. enkel jarenlange indoctrinatie kan dat verminderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 23 augustus 2020 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat we gerust kunnen stellen dat we hier in West-Europa zowat de minst racistische regio ter wereld kunnen genoemd worden. Wat er hier allemaal gedaan wordt voor anders gekleurden dat zie je nergens elders ter wereld. Illegalen kunnen ook ongestoord naar hier komen en door het vertellen van de grootste onzin en leugens zich levenslang laven aan onze sociale zekerheid.
De voornaamste redenen waarom mensen hier toch racistisch geworden zijn is omdat er te veel van bovengenoemde gevallen zijn en ondanks onze eindeloze gastvrijheid en onze achterlijke vrijgevigheid wij toch constant voor racist uitgemaakt worden en er teveel amokmakers onder die nieuwelingen zitten. |
![]() |
![]() |