Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 december 2004, 03:14   #141
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
en dan ergens in het oostblok een wanhopige slavische bent tegengekomen die met de duivel zou trouwen om naar het rijke westen te kunnen gaan. en nu z'n frustraties nog eens afreageert op het vlaamse vrouwvolk int algemeen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djeeuw
Wellicht ben jij het resultaat van een multicultureel utopia. Beseft u wel dat België bestaat uit verschillende (autochtone) volkeren?
Speciaal nog eens voor domoren Mitgard en Djeeuw, grote lichtbakens van het rechtse denken... ( jullie doen de rechts vlaamse zaak hier allesbehalve goed)

Je begint zelf een draad met de titel "de wereld vindt arische vrouwen blabla"
Welnu , ik ben 100 % vlaming, anti multicul en daar fier op. Als ik spreek van mijn internationale kringen en familie in deze draad, dan was dat om dat in het licht te plaatsen van uw draadtitel, niet om één andere reden. Jullie hebben het om persoonlijk gewin misbruikt in deze draad.

Het is in feite ongelooflijk hoe dom jullie wel niet zijn, als ik dat boeltje hier nog eens herlees. Best is dat jullie ergens anders gaan zeiken, het is vanwege kereltjes zoals jullie dat er een stigma op het VB blijft bestaan.
Oud 6 december 2004, 03:59   #142
R. Heydrich
Banneling

R. Heydrich's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle
Speciaal nog eens voor domoren Mitgard en Djeeuw, grote lichtbakens van het rechtse denken... ( jullie doen de rechts vlaamse zaak hier allesbehalve goed)

Je begint zelf een draad met de titel "de wereld vindt arische vrouwen blabla"
Welnu , ik ben 100 % vlaming, anti multicul en daar fier op. Als ik spreek van mijn internationale kringen en familie in deze draad, dan was dat om dat in het licht te plaatsen van uw draadtitel, niet om één andere reden. Jullie hebben het om persoonlijk gewin misbruikt in deze draad.

Het is in feite ongelooflijk hoe dom jullie wel niet zijn, als ik dat boeltje hier nog eens herlees. Best is dat jullie ergens anders gaan zeiken, het is vanwege kereltjes zoals jullie dat er een stigma op het VB blijft bestaan.
Nog zo'n burgelijk-rechtse klojo die meent dat enige vorm van radikalisme niet gewenst is. "Wij" gaan zeker niet op een ander zeiken omdat "u" dat wil.
Begin het stilaan beu te worden dat de liberalen bourgeois-ventjes hier de Nieuw-rechtsen en sociaal-rechts de les komen spellen. Doe ons en andere nationalisten een plezier richt een eigen partijtje op of vervoeg het liberaal Appel van de associale bourgeois-klootzak Beysen en ga daar jullie Pro-joods liberaal-kapitalistisch hippie-gelul verkopen.

Laatst gewijzigd door R. Heydrich : 6 december 2004 om 04:01.
R. Heydrich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2004, 10:47   #143
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan
Geef jullie ogen goed de kost want hieronder heb je enkele specimen van het Arische vrouwvolk. Zelfs qua ideologie zal het met sommigen onder jullie klikken.

waar hebt ge die opgescharreld, café jozef?
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2004, 10:52   #144
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djeeuw
Wat wil je? Het enigste ras dat momenteel te kampen heeft met een collectief schaamtegevoel is wel het West-Europese. Dit allemaal door de multiculturele maatschappij die ons allen opgedrongen is. Een kettingreactie van corrupte politici, laagbegaafde soortgenoten en provocerende bastaarden/niet-Europeanen die een beschermde status hebben hier.

Maar blanke vrouwen zijn toch voldoende vertegenwoordigd de laatste jaren? 2004 Maria Julia Mantilla Garc�*a (Perú);2003 Rosanna Davison (Ierland); 1997 Irene Skliva (Griekenland), 1995 Jacqueline Aguilera Marcano (Venezuela).
Mooie meisjes, maar arisch kun je ze toch moeilijk noemen, ze kunnen net zo goed uit Turkije of Marokko komen. (behalve die Ierse dan)
Oud 6 december 2004, 11:01   #145
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
Turkse vrouwen (zeker de flatulente) is niet echt mijn ding.

Maar zeggen dat de Arische vrouwen (en vooral dat die in VL en NL de mooiste zijn), tja. Ik kom trouwens dikwijls in Frans-Vl. Daar lopen geen Ariers. Het is trouwens wel opvallend dat de streek waar de mooiste vrouwen ter wereld zouden voorkomen, samenvalt met de streek die men, in kringen met een gemiddeld IQ lager dan een doorsnee belgische basketbalscore, als onafhankelijk land ziet.
Belgen zijn eigenlijk geen ariërs, hoeveel Belgen zijn blond, groot en hebben blauwe ogen? Niet zo veel, daarvoor moet je 100 km. naar het noorden gaan waar ze trouwens machtige wijven hebben, daarvoor zou je zelfs nog in de superioriteit van de ariËrs gaan geloven.

mijn persoonlijke favoriet is Rusland of de Balkan (Bulgarije of Servië, zeker en vast Albanië niet dat zijn niet moeders mooiste).... bloedmooi, zonder air, Slavische type meisjes, vrij groot, grote borsten, perfect gezicht en geil als boter...
Ook de mulatjes van Cuba of Vietnamese "klein maar fijn" zijn niet te versmaden maar datc zal onze arische vriend dan weer niet graag horen.

Laatst gewijzigd door tomm : 6 december 2004 om 11:05.
Oud 6 december 2004, 11:19   #146
nadine
Parlementslid

nadine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FrontNational
Nog zo'n burgelijk-rechtse klojo die meent dat enige vorm van radikalisme niet gewenst is. "Wij" gaan zeker niet op een ander zeiken omdat "u" dat wil.
Begin het stilaan beu te worden dat de liberalen bourgeois-ventjes hier de Nieuw-rechtsen en sociaal-rechts de les komen spellen. Doe ons en andere nationalisten een plezier richt een eigen partijtje op of vervoeg het liberaal Appel van de associale bourgeois-klootzak Beysen en ga daar jullie Pro-joods liberaal-kapitalistisch hippie-gelul verkopen.
Als het forum ooit een prijs uitreikt voor de beste "uit-de-nek-luller" dan ben jij (AKA liesl AKA bruut geweld) NU al het best geplaatst om de eerste prijs weg te kapen
Oud 6 december 2004, 11:38   #147
Gunter
Partijlid

Standaard

sinds Spike heb ik een sexuele voorkeur voor Zeeuwse meisjes, zo van die hollandse kaasboerinnekes...
Gunter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2004, 12:11   #148
thornberrys
Banneling

thornberrys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FrontNational
. Vlaamse meisjes dienen resoluut gemeenschap of liefde met vreemdelingen af te wijzen. Gemengde huwelijken dienen verboden te worden.
Blanke vrouwen en natuurlijk ook mannen die met andere rassen omgaan en er een relatie mee aangaan,zijn verraders van het blanke ras.

De blanke genen,het bloed,mag zeker niet vermengd worden met andere rassen!!!

Dit zou zeer zwaar bestraft moeten worden !!!
thornberrys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2004, 12:21   #149
Gunter
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thornberrys
Blanke vrouwen en natuurlijk ook mannen die met andere rassen omgaan en er een relatie mee aangaan,zijn verraders van het blanke ras.

Moogde dan nog masturberen met behulp van foto's van niet-blanke vrouwen? Da's toch geen vermenging van bloed en genen hé?
Oud 6 december 2004, 12:54   #150
antifa
Vreemdeling

Standaard

Citaat:

DONK (ik die van m'n stoel val)...
zeg a.u.b. da ge da voor de grap zegt, allez toeeeeeeee
Post dit eens op de Vlaams belang site, dan hebben ze binnenkort weer een nieuwe naam nodig lol...
Neen serieus we leven ier niet in de jaren '30/'40...Ge denkt toch niet da ge een ubermensch bent????
LIEFDE KENT GEEN KLEUR!!!!!!!!!!!!!
antifa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2004, 13:00   #151
Ernesto
Banneling

Standaard

Citaat:

En jij bent rijp voor de psychiatrie
Ernesto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2004, 13:35   #152
uwagan
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gunter
Moogde dan nog masturberen met behulp van foto's van niet-blanke vrouwen? Da's toch geen vermenging van bloed en genen hé?
Mag alleen mits condoom

Laatst gewijzigd door uwagan : 6 december 2004 om 13:35.
uwagan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2004, 13:56   #153
Gunter
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uwagan
Mag alleen mits condoom
Bedankt voor de goede raad, ik zal er een knoopje in leggen als ik klaar ben zodat het de raszuivere vuilniszakken niet kan besmetten op het stort.
Oud 6 december 2004, 15:07   #154
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle
Hou eens op met provoceren. U bent diegene die de psycho nodig heeft. Ga er maar met uw zonen/dochters en ouders maar naartoe (i.p.v. dat �*k dat zou moeten); u hebt die meer nodig dan ik. Hebt u het nóg niet geleerd? Geestelijk 13 ofzo?

Ik ben veel volwassener dan u, aldaar ik op mijn 16e heb afgeleerd kleinigheidjes té serieus op te vatten en daar een hele heisa rond maken; u bent reeds getrouwd en hebt het nog niet door. Mijn ideologie heeft niets met de discussie te maken. U beeld uzelf te veel in. Ik heb Mitgard nog nooit gezien, gehoord, gelezen buiten de fora op politics.be. Ik ken niets over die persoon.

Mijn indruk is dat u nogal dom bent, sinds ik hier voor de gezelligheid met onpersoonlijke opmerkingen kwam aandraven (zo is het begonnen) totdat ons volwassen getrouwd mannetje wat moest beginnen te schelden (in het Engels dan nog). U hebt nog steeds niet door dat deze draad amper een serieus onderwerp betreft.

Ik heb toch niets gedaan om het VB te beledigen door tegen het multicultureel utopia te zijn? En ja, ik ken mensen uit verscheidene (ook niet-Europese) culturen en ik respecteer culturen ook ten volle (ik kom tevens ook wel eens vaker in contact met de Duitstalige wereld en ik kan u verzekeren dat de meeste Duitsers zich tot andere Duitsers voelen aangetrokken). Ik geloof enkel dat een multiculturele maatschappij nergens een verrijking is. U hebt geen enkele ontkrachtende stelling van mij aangeduid en u verdoet uw tijd aan een irrelevante discussie.

Eigenlijk ben ik het gefrustreerde gezever van u moe. Ik laat u voor wat u bent. Ik zit hier momenteel met geen enkele frustratie. In vrede kwam ik, maar ik zal zeker niet in oorlog vertrekken. Gaat u dus maar wat met uw hoofd tegen de muur bonken. Ik luister niet meer... Een goede dag nog.

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 6 december 2004 om 15:28.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2004, 17:25   #155
R. Heydrich
Banneling

R. Heydrich's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
Als het forum ooit een prijs uitreikt voor de beste "uit-de-nek-luller" dan ben jij (AKA liesl AKA bruut geweld) NU al het best geplaatst om de eerste prijs weg te kapen
het joods burgermannetje krijgt het wééral op ze'n heupen en denkt dat ik de linkse forumzwans Bruut Gespuis ben. Zoals ik al reeds zei: de mods kunnen bevestigen dat ik niks te maken heb met Liesl nog met Bruut Gespuis. Ga uw koosjere koffie maar opdrinken en laat het forum over aan de serieuze mensen, sjalom

Laatst gewijzigd door R. Heydrich : 6 december 2004 om 17:26.
R. Heydrich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2004, 17:44   #156
SethMoN
Provinciaal Statenlid

SethMoN's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar SethMoN
Standaard

Citaat:

Wow ik ben een verrader van het Blanke Ras. Shame on me.
Oud 6 december 2004, 17:56   #157
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

eindelijk eens een eerlijke Vlaams Blokker die openlijk voor z'n mening uitkomt, zo zouden er meer moeten zijn.

Laatst gewijzigd door tomm : 6 december 2004 om 17:58.
Oud 6 december 2004, 17:59   #158
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
Mooie meisjes, maar arisch kun je ze toch moeilijk noemen, ze kunnen net zo goed uit Turkije of Marokko komen. (behalve die Ierse dan)
Het gaat om de clue dat blanke vrouwen zeker niet als minderwaardig beschouwd mogen worden om op die laaghartige manier het andere te verdedigen. Al bij al heb ik bij u niet de indruk dat u een peroson bent die zich daaraan bezondigt.

Nogmaals (jegens iedereen nu), overal zijn vrouwen wel even mooi omdat schoonheid relatief is en zich niet beperkt tot schamele missverkiezingen. Als mannen allemaal op dat beperkt aandeel van vrouwen moesten vallen dan zouden we beter af impotent geweest zijn (want we zouden een triestig leven leiden )

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 6 december 2004 om 18:00.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2004, 18:01   #159
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
bloedmooi, zonder air, Slavische type meisjes, vrij groot, grote borsten, perfect gezicht en geil als boter...
Voorbeelden!
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2004, 18:07   #160
Jack Bauer
Schepen

Standaard

Heidi Klum, Sophie Dewaele,..................

Dat was het denk ik toch wel voor het aandeel lekker & bekend Arisch op deze wereld

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be