![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je begint zelf een draad met de titel "de wereld vindt arische vrouwen blabla" Welnu , ik ben 100 % vlaming, anti multicul en daar fier op. Als ik spreek van mijn internationale kringen en familie in deze draad, dan was dat om dat in het licht te plaatsen van uw draadtitel, niet om één andere reden. Jullie hebben het om persoonlijk gewin misbruikt in deze draad. Het is in feite ongelooflijk hoe dom jullie wel niet zijn, als ik dat boeltje hier nog eens herlees. Best is dat jullie ergens anders gaan zeiken, het is vanwege kereltjes zoals jullie dat er een stigma op het VB blijft bestaan.
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Begin het stilaan beu te worden dat de liberalen bourgeois-ventjes hier de Nieuw-rechtsen en sociaal-rechts de les komen spellen. Doe ons en andere nationalisten een plezier richt een eigen partijtje op of vervoeg het liberaal Appel van de associale bourgeois-klootzak Beysen en ga daar jullie Pro-joods liberaal-kapitalistisch hippie-gelul verkopen. ![]() Laatst gewijzigd door R. Heydrich : 6 december 2004 om 04:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mijn persoonlijke favoriet is Rusland of de Balkan (Bulgarije of Servië, zeker en vast Albanië niet dat zijn niet moeders mooiste).... ![]() Ook de mulatjes van Cuba of Vietnamese "klein maar fijn" zijn niet te versmaden maar datc zal onze arische vriend dan weer niet graag horen. Laatst gewijzigd door tomm : 6 december 2004 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Partijlid
|
![]() sinds Spike heb ik een sexuele voorkeur voor Zeeuwse meisjes, zo van die hollandse kaasboerinnekes...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De blanke genen,het bloed,mag zeker niet vermengd worden met andere rassen!!! Dit zou zeer zwaar bestraft moeten worden !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
zeg a.u.b. da ge da voor de grap zegt, allez toeeeeeeee Post dit eens op de Vlaams belang site, dan hebben ze binnenkort weer een nieuwe naam nodig lol... Neen serieus we leven ier niet in de jaren '30/'40...Ge denkt toch niet da ge een ubermensch bent???? LIEFDE KENT GEEN KLEUR!!!!!!!!!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
Kritiek op politieke correctheid is vandaag politiek correct. Laatst gewijzigd door uwagan : 6 december 2004 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben veel volwassener dan u, aldaar ik op mijn 16e heb afgeleerd kleinigheidjes té serieus op te vatten en daar een hele heisa rond maken; u bent reeds getrouwd en hebt het nog niet door. Mijn ideologie heeft niets met de discussie te maken. U beeld uzelf te veel in. Ik heb Mitgard nog nooit gezien, gehoord, gelezen buiten de fora op politics.be. Ik ken niets over die persoon. Mijn indruk is dat u nogal dom bent, sinds ik hier voor de gezelligheid met onpersoonlijke opmerkingen kwam aandraven (zo is het begonnen) totdat ons volwassen getrouwd mannetje wat moest beginnen te schelden (in het Engels dan nog). U hebt nog steeds niet door dat deze draad amper een serieus onderwerp betreft. Ik heb toch niets gedaan om het VB te beledigen door tegen het multicultureel utopia te zijn? En ja, ik ken mensen uit verscheidene (ook niet-Europese) culturen en ik respecteer culturen ook ten volle (ik kom tevens ook wel eens vaker in contact met de Duitstalige wereld en ik kan u verzekeren dat de meeste Duitsers zich tot andere Duitsers voelen aangetrokken). Ik geloof enkel dat een multiculturele maatschappij nergens een verrijking is. U hebt geen enkele ontkrachtende stelling van mij aangeduid en u verdoet uw tijd aan een irrelevante discussie. Eigenlijk ben ik het gefrustreerde gezever van u moe. Ik laat u voor wat u bent. Ik zit hier momenteel met geen enkele frustratie. In vrede kwam ik, maar ik zal zeker niet in oorlog vertrekken. Gaat u dus maar wat met uw hoofd tegen de muur bonken. Ik luister niet meer... Een goede dag nog.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 6 december 2004 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door R. Heydrich : 6 december 2004 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Wow ik ben een verrader van het Blanke Ras. Shame on me.
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door tomm : 6 december 2004 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nogmaals (jegens iedereen nu), overal zijn vrouwen wel even mooi omdat schoonheid relatief is en zich niet beperkt tot schamele missverkiezingen. Als mannen allemaal op dat beperkt aandeel van vrouwen moesten vallen dan zouden we beter af impotent geweest zijn (want we zouden een triestig leven leiden ![]()
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 6 december 2004 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Schepen
|
![]() Heidi Klum, Sophie Dewaele,..................
Dat was het denk ik toch wel voor het aandeel lekker & bekend Arisch op deze wereld ![]()