![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou ook naar men schrijft het eerste vaccin met nano deeltjes zijn.
![]() |
#143 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mijn leven en dat van mijn gezin is voor mij belangrijker dan het leven van de rest van de wereldbevolking. Dus wanneer ik moet kiezen op wie het vaccin getest zal worden, pak dan maar een bevolking waar ik geen band mee heb. Dat is een houding die we trouwens voor andere zaken ook hebben : een ramp in Bangladesh met 500 doden zal hier minder aandacht krijgen dan een verkeersongeval op de E40 met 4 doden. We vinden die levens aan de andere kant van de wereld gewoon minder belangrijk.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) Laatst gewijzigd door schietboog : 13 november 2020 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Zie "Als de scholen terug openen enz...) ('k Heb naar nogal onder m'n voeten gekregen !) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) ze geraken overal door 2) ze kunnen vrij reactief zijn Maar het is ook zo dat nanodeeltjes ook hoe langer hoe meer beschouwd worden in de geneeskunde en voor veel zaken veelbelovend zijn, niet alleen voor vaccins. Mijn idee is dat de leercurve daar nog aan het begin is. Ik ben daar zeker geen TEGENSTANDER van, in tegendeel. Maar doorheen de geschiedenis merken we dat men voorzichtig moet zijn met totaal nieuwe geneeskundige zaken. Men moet stapje bij stapje bijleren, en kijken wat de effecten zijn. Er zijn zoveel chemicalien die enorm nuttig bleken, en die later kankerverwekkend leken te zijn. Ik zou dus eerst eens willen weten hoe zo een dingen zich op langere termijn gedragen. Ik zou liever een klassieker virus zoals dat van Oxford nemen, eerlijk gezegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ex cathedra filosofisch gemijmer van op de barkruk in de jeugdclub met de leraar moraal is zo van alle tijden; 't herinnert me aan mijn studententijd. (toen we nog mochten aan de barkruk hangen en tot twee uur dertig of later in de morgen.) -Heerlijke herinneringen-
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat gij?
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dit even terzijde maar goed. Wie is hier iedereen ? Die 5 paardenkoppen die zich hier wat vermaken met maar wat neer te pennen hetgeen hun op dat moment goed uitkomt ? En ja dit forum bestaat nu eenmaal uit meestal oudere gepensioneerde mensen die niet zelden slecht te been zijn. Jonge actieve mensen hebben wel wat anders omhanden dacht ik en of zitten op een heel ander soort forums. Zo ernstig als jij vat ik dat hier allemaal niet op hoor. ![]() Ik zal niet slapen vooraleer de hele jeugd is vermorzeld ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 14 november 2020 om 05:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het maakt me niet uit of stoort me niet maar ik stel die vraag gewoon uit nieuwsgierigheid. ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 14 november 2020 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Minister
|
![]() Bij mij omdat door de lockdown ik gewoon geen werk meer heb (en dus ook geen inkomen).
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN