![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt dus mijn vorige bericht helemaal niet gelezen. Ik zal het nog eens herhalen. Dit was exact mijn standpunt in de draden over de Amerikaanse verkiezingen. Zowel Biden als Trump waren voor mij geen goeie kandidaten wegens hun leeftijd. Ik vind zelfs dat Bourgeois niets te zoeken heeft in het EP ook. Nu goed, als jij meent te weten wat en hoe ik denk, dan laat ik u maar in uw waanbeeld. Dan heeft het toch geen zin.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 3 december 2020 om 17:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() De intellectuele lenigheid waarmee Vlaams Nationalisten zich kronkelen in zowat alle mogelijke bochten is werkelijk ongezien.
De NVA en haar aanhangers zijn totaal ongeloofwaardig geworden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep. Bart ging minister president worden en Jambon premier.
![]() |
#147 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet dus; men blijft zich liever kinderlijk interessant maken met over Bardogan te lullen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Wie valt je nu aan of wie lach je nu uit... ? Ik denk de EU en daar kan ik u enkel volkomen gelijk in geven... Het ergste is dat velen vinden dat la Belgique de EU in het klein is...
Alle, gaan we nu over naar het volgende rondje klein klein kleuterke??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed zo, je bent op de goede weg. ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 3 december 2020 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
Maar het was niet het eerste klein kleutertje. https://www.gva.be/cnt/aid763859 Blijkbaar is de hypocrisie inherent aan rechtsen. In woord anti-homo en de rechten van homo's inperken. In de realiteit.....zich laten pakken in alle holen en gaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 3 december 2020 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt me overduidelijk. Maar je moet die sluwe ouwe vos ook niet onderschatten : puur 'toevallig' is zijn schoondochter Cieltje Van Achter ondertussen wel zeker van tot de top van de partij te behoren. De dynastie is verzekerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het alhier besproken artikel https://doorbraak.be/welkom-in-de-op...neer-de-wever/
kon ik niet anders dan even pauzeren bij het volgende zinnetje: << ... Bart De Wever domineert al meer dan tien jaar de politiek... >> Dit betekent dus eigenlijk dat ALLE ANDERE politieke partijen meer dan tien jaar de tijd hebben gehad om met 'nieuw' 'talent' af te komen dat diene Wever zonder al te veel moeite z'n dominante positie af zou kunnen pakken. Dat zulks nog steeds niet gebeurde, vind ik enigszins verontrustend. Of zou het dan toch zo zijn dat het vet ondertussen écht wel van de soep is daar in Vlaanderen? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
N-VA behandelt zijn personeel naar best vermogen. Open vld en groen niet. Punt. Meer valt daar echt niet over te zeggen hoor. In hoeveel bochten jullie je ook wringen. En hoeveel jullie ook proberen dat wangedrag van andere partijen proberen te projecteren op N-VA. N-VA doet dat gewoon niet. Het is allemaal doorgesproken zoals het hoort. Wat niet betekent dat iedereen kan krijgen wat die wil. |
|
![]() |
![]() |