![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hold your horses, my friend. je weet ondertussen, ik hou van goede mensen, maar ik hou niet van kerken, moskeën, synagogen en tempels....
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
|
![]() Cufi is aanhanger van een ander collectief dan staatscollectieven. Dus als aanhangers van staatscollectieven (van mij) een "steek" krijgen, dan lacht hij mee.
Staatscollectieven of godscollectieven zijn voor mij dezelfde kant van de medaille, dus zijn plezier erin is voor zijn rekening.
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik als individu sta nergens in de maatschappij... Wat mijzelf betreft is mijn individualiteit mijn hoogste goed, maar in de maatschappij telt één stem niet... Die wordt gewoonweg omver geblazen... En ik wil mijn individuele vrijheid van handelen, denken en zijn bewaren... en daarom zal ik mij aansluiten, ten minste op dit forum, bij geestesgenoten... Daarom zal ik overal waar ik het zie onrecht, dwang, leugen en misdadig verzwijgen aanklagen... en als ik af en toe zie dat men mij volgt in mijn redeneringen geeft mij dat een beetje hoop dat ik niet alleen sta op deze wereld... Daarom zal ik al degene die het Vlaams nationalisme willen afdoen als iets bijkomstig en/of zelfs vies, tegenspreken, want hun doel is niet de vooruitgang en de vrijelijke ontwikkeling van de Vlamingen toe te staan maar in tegendeel die te fnuiken om hun eigen laag bij de gronds profijt te verhogen... Sorrie van zo'n mensen moet ik het niet hebben... Geef nu toe, indien ik mij een goede Vlaming voel... wat verdomme doet dat af aan iemands anders persoonlijke vrijheid... Niets... Maar er zijn er verdomme vele in dit stiefmoederlijk land voor wie die gedachte alleen al onverdraagelijke is... Waar zit het vergif; in mijn Vlaming zijn of in het ongenoegen van anderen die mijn Vlaming zijn niet verdragen??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe iedereen dat beleeft is persoonlijk. Maar nu is de Vlaming onder aanval door globalisme en andere duivelse ideologieën; we hebben geen schild, zwaard en pantser meer over door mee te lopen in een andere identiteit. (Algemeen gekeken)
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 11 december 2020 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Man, man, man, kun jij een stukje zeveren en zo iemand denkt dan nog van zichzelf dat hij geloofwaardig zou zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij bent geen drenkeling ergens op een verlaten eiland gestrand... Laatst gewijzigd door marie daenen : 11 december 2020 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
|
![]() Citaat:
Het vraagt moed, opoffering, verantwoordelijkheid, lef, inzicht, maar vooral empathie en sympathie om als individu te overleven in een wereld die qua luidruchtigheid wordt gedomineerd door mensen die het tegenovergestelde nastreven. Maar alleen omdat ze luid roepen, niet omdat ze de waarheid aan hun kant hebben. Wat je ermee doet is je eigen zaak, maar je aansluiten bij een kunstmatig collectief, om een ander kunstmatig collectief te bestrijden, is als heroïne nemen om niet meer verslaafd te zijn aan cocaïne.
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet wat goed en slecht is, maar in wat ze ons Vlaanderen en Europa nu vormen is door en door slecht. Mijn grootouders hadden normen en waarden.
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
De rest van de wereld heb ik niets mee te maken, en verkies ik mee te "handelen" zoals ik het zie.
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfloochening heeft de wereld en mezelf een betere plaats gemaakt
![]()
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer kan een godsdienst waarden claimen ? Zijn die dan niet universeel meer ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu spreken we van “personen” die menstrueren maar van mannen die als enige het veto op geweld hebben. Terwijl beide geen algemene werkelijkheid zijn in onze Vlaamse cultuur. En ik kan nog meerdere voorbeelden poneren hoe we hervormd worden door onze identiteit oneer aan te doen. Wie dat durft benoemen is er aan voor de moeite en krijgt enkel een etiket om onze cultuur nog meer te marginaliseren. Dat is hier een patriarchaat en die mensen dat liever een lollipopland wensen gaan de boel niet erven maar openhandig afgeven aan een ander patriarchaat dat niemand van ons allen zal dienen.
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe in godsnaam komt jij tot die conclusie ? De enige die bij mijn weten Marie verwijten Waalse te zijn, situeren zich een de links Belgicistische kant. Omdat voor hen de locatie waar je woont definieert of je Vlaming of Waal bent. Als ik naar Wallonië verhuis, dan ben ik gewoon een Vlaming die in Wallonië woont. Dat geldt voor Marie ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In context ben ik niet over religie bezig. Het gaat over ons fatsoen en dat had ooit een andere kern dan waar onze volgende generatie vandaag op wordt gevormd. That’s it. Onze generatie leert die normen en waarden niet meer, waarvan de meeste geleerd worden door christendom in ons oudere Vlaanderen. De gulden regel (is niet enkel christelijk), de gelijkheid van man en vrouw, niet vloeken, respect voor ouderen, zelfbeheersing, voorzichtigheid, rechtschapenheid, matigheid, zelfstandigheid, hoop, ... Zie dan met eigen ogen wat in de plaats kwam. Er is veel meer aan dan een one liner subjectief gepraat erover.
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Universele waarden?
![]() |
![]() |