![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() HTML draait in je browser, dus versie 5 zal niet werken als je nog internet explorer versie 6 of 7 hebt, maar met IE 11, Edge of Chrome of Firefox zal dat niks probleem opleveren.
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wist je , als je IE 11 gebruikt , bv youtube wordt automatisch in Edge geopend !! Ik haat Edge , want die ik niet aanpassen aan mijn zicht !! Firefox is beregoed , en mooi aanpasbaar !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 31 december 2020 om 01:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dank voor de tip. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch even een eervolle vermelding geven aan de mensen van dit project:
https://reactos.org/ Deze "Windows-clone" begint enige tractie te krijgen......zeker voor mensen in technische omgevingen die "legacy-sofwtare" aan de gang willen houden en waarbij er om een of andere reden al problemen zijn om "historische" windows-versies (nog) in te zetten.... Het "achterlaten" van oude operating-systemen door zowat Microsoft als door Google laat brokken achter . Die mensen van ReactOS zijn naarstig bezig een oplossing te bieden. Weet je wat het is? Die "snotapen" van het duopoly (MS en Google)denken dat alle software ter wereld dan maar mee moet op HUN tempo..... Wel... zo gaat het niet... Laatst gewijzigd door kelt : 31 december 2020 om 09:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
HTML5 Video Downloader Of het werkt, géén idee van. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
|
![]() Citaat:
Op zich wel een interessant project, dat wel. Laatst gewijzigd door kiko : 31 december 2020 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
|
![]() -
Laatst gewijzigd door kiko : 31 december 2020 om 11:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook "Windows is een "moving target" zie je? ![]() (ik wil voorbehoud maken voor relatief recente projecten waarvan de enige programmeur,zoals in het geval van TempleOS,overleden is natuurlijk) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 31 december 2020 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zou het een bewuste 'open wonde' zijn om eens te kijken hoe men de aanvallen plaatst om ze daarna snel de 'kop' te kunnen indrukken? Die mensen van het uit een ver verleden (jaar 2000?) Back Orifice (BO) waren die niet bij MicroSoft aangenomen? The cult of the dead cow? ![]() Bovenstaande zal al wel een overjarige gedachte zijn maar toch ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 januari 2021 om 09:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al mijn raadgevingen ten spijt kocht hij toch weer ne Windows laptop. Met Windows 10!! Op aanraden van zijn dochter en homebanking!! Met Black Friday!! Hoera!! Ne dag later hangt 'em al aan de telefoon... De vooraf geinstalleerde Office heeft 'em zover gekregen dat heel zijne laptop naar Onedrive wordt gebackup-ed. Met als gevolg dat-ie nu van geen enkel bestand nog weet waar het juist staat. En dat die Onedrive bij alles wat-ie doet te pas en te onpas zijne kop opsteekt. En nu staat, na 2 weken, die gratis Onedrive 5GB dus vol. En dan begint de shit. Ofwel verwijdert-ie Onedrive maar dan krijgt-ie allerlei meldingen dat er gegevens op zijn laptop verloren zullen gaan ofwel betaalt-ie voor een abo. Nu moet ik zeggen: die 'geintegreerde' Onedrive is werkelijk een ramp. Zelden zo'n onduidelijke app gezien. Dat maakt mappen aan, bewaart God-weer-waar allerlei files en als je het twee weken durft te gebruiken ben je bijna verplicht een Office abo te kopen of je weet helemaal niet meer waar je gaat eindigen... Ik heb 'em aangeraden zijne laptop gewoon opnieuw te installeren, daarna als allereerste die 'gratis' Office te verwijderen en dan opnieuw te beginnen. Wat nen toestand zeg...
![]() |
![]() |
#156 |
Minister-President
|
![]() Liever een katapult bedient door iemand die er kan mee omgaan, dan een uzi bedient door iemand niet bij machte is om de trekker over te halen.
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat een slechte auto!
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 4 januari 2021 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik zo een probleem heb met linux, tik ik dat in op google, en vind ik meestal vrij snel het antwoord, en dat antwoord werkt. Bij windows lijkt dat stukken zeldzamer te zijn, uitleg die werkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
90 % of meer van de windows-10 gebruikers weten van geen kanten met wat ze juist bezig zijn en lopen blindelings in de valletjes die M$ heeft opgezet. Zelfs voor techneuten is het een stuk moeilijker geworden om windows te tunen naar hun behoeften. De core van windows-10 is stabiel, snel & goed maar het is al de rest die op geen kleurpotloden trekt.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 4 januari 2021 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |