![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Laat jij je vaccineren? | |||
Ja, zonder meer, primair uit gezondheidsoverwegingen |
![]() ![]() ![]() |
4 | 22,22% |
Ja, zonder meer, primair om terug naar normaal te kunnen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,11% |
Nee, in geen geval, ook later niet |
![]() ![]() ![]() |
6 | 33,33% |
Ja, als ik bepaalde vaccins mag uitsluiten |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,56% |
Tijdens deze vaccinatieronde (tot de zomer) nog niet |
![]() ![]() ![]() |
3 | 16,67% |
Enkel later én als ik bepaalde vaccins mag uitsluiten |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,11% |
Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is inderdaad idioot om mensen die antilichamen hebben, te vaccineren als er schaarste is aan vaccins. Medisch gezien is dat idioot. Maar het past niet in het plaatje dat mensen even goed beschermd zouden zijn door natuurlijke infectie. Het is bijzonder moeilijk om een onderscheid te maken tussen wat nu communicatie/propaganda is en wat sanitair zinvol is. Laatst gewijzigd door patrickve : 3 februari 2021 om 07:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hoe zou het nog gaan met de Jos? Leeft diene mens nog?
Iemand nieuws daarover? |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
|
![]() Jos wie?
![]() |
#145 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vertel dat aan de ouders van de dode kinderen door het poliovaccin van de vaccinatiecampagnes van kill bill gates, die zich mag gaan verdedigen in rechtszaken voor kindermoord in de rechtszaal.
![]()
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naast de ouderen zullen de dikkertjes onder ons eerder aan de beurt komen voor hun vaccin.
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan mij vergissen maar behoort vaccinatie tegen polio niet bij de vaccinatie die de kindjes hier (verplicht) krijgen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zal je niet verwonderen dat ik haar veel meer geloof en jou voor geen snars.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken wel een paar mensen die zwaarlijvig zijn (gelukkig niet met dezelfde genen als ikzelf) en voor wie die zwaarlijvigheid niet te wijten is aan hun levensstijl.
Idem dito voor suikerzieken, maar dan wel degelijk ook in mijn familie. Ik vind jouw opmerking ietwat dubbelzinnig.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Rapper een vaccin krijgen zie ik niet als beloning haha. Al ben ook ik zwaarder geworden door de lockdowns. Bah. Gelukkig zit ik nog buiten de echte gevarenzone van papzakkerij, maar ik heb betere figuren gehad.
Laatst gewijzigd door Weyland : 3 februari 2021 om 17:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je raadt vast wel waarom? Of dringt het niet door wat de winstmarge is om de hele wereld te kunnen vaccineren en dat daarom de ziekte in stand wordt gehouden in 3 onderontwikkelde gebieden? ![]() Daarvoor moet je nochtans geen raketgeleerde zijn... ![]()
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
|
![]() Citaat:
Je mag het uiteraard van mijn part een gevolg van een "onevenwichtig voedingspatroon" noemen, of van een "gebrek aan beweging", maar dat constant eten zit er echt wel voor iets tussen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben inderdaad geen raketgeleerde, verre van, maar dit is dus het eerste wat ik ervan hoor. Als je er geen probleem mee hebt om een directe vraag te beantwoorden: om welke landen gaat het ? Over winstmarges van de pharma maak ik mij geen illusies. Het is een industrie als een ander. Vraag en aanbod. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens de enquête is de belangstelling om zich te laten vaccineren toch aan het stijgen. Plotseling. De interesse verhoogt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is dan ook idioot om zulke enquetes te doen. Want de beslissing van de mensen zal afhangen van de resultaten die ze zien. Terecht. Bij mij is dat ook zo. Ik wil weten of het vaccin de zaken soms erger maakt of niet. Eens ik vaststel dat dat het geval niet is, dan neem ik zonder problemen een vaccin. Maar eerst wil ik dat wel weten - ik zou het te gek vinden om mijn klein risico te vergroten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daartegenover, ik kan mij levendig voorstellen dat wie echt tot een risicopopulatie behoort een beetje anders redeneert en reageert, zich iets fatalistischer opstelt, en meer vertrouwen heeft in wat wordt voorgeschoteld. Er is geen andere keus, en afwachten heeft geen zin. De schrik voor besmetting zit er sowieso al in. Maar inderdaad, de enquête hier is enkel een staalkaart, een beeld van meningen binnen een forumpopulatie. |
|
![]() |
![]() |