![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 24 maart 2021 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het echte gevaar is wel de grote brutaliteit waarmee men nu zonder blozen komt staan te liegen en zelfs de moeite niet meer doet om het met een smoes goed te praten. DAT is het moment dat je weet dat de dictatuur zich niet meer aan het vestigen is, maar gewoon stevig in het zadel zit, als ze de grofheid heeft om zonder blozen zichtbaar staan te liegen en goed beseft dat iedereen dat door heeft, maar het zich zelfs niet meer moet aantrekken.
Dat is het niveau dat bereikt wordt wanneer de val is dichtgeklapt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad: geen jojo (als het effe kan). Maar altijd erbij denken: dit, voor zover de toestand het toelaat in deze tijden. Dat was u even vergeten. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 maart 2021 om 14:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() misschien beter aan DeCroo laten weten. En geef em in ene weg een woordenboek, zodat hij de betekenis van woordjes kan opzoeken
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
|
![]() welke "toestand?"
![]() |
#150 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hetzelfde voor die deadline van 11 juli waar iedereen nu al van weet dat dat niet zal lukken. (misschien moet ik deze post ergens opslaan)
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou zo ook kunnen zeggen dat ik recht naar huis rij met de wagen. Ik ga nergens stoppen onderweg.
Ik haast me naar mijn wagen en vertrek. En.... 2 straten verder sta ik voor een rood licht. Doemme... nu ben ik een leugenaar ! ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De toestand "laat het toe". Dit zijn allemaal KEUZES, daar is geen enkele "noodzaak" bij. Het is een keuze om ziekenhuizen te laten overbelasten, er is geen enkele noodzaak om dat te vermijden bijvoorbeeld. Noodzaken zijn dingen die men door natuurwetten niet kan doen. Bijvoorbeeld, als ik zeg dat ik die auto niet met mijn handen kan opheffen, dan is dat een noodzaak. Ik heb gewoon die keuze niet, omdat ik het gewoon NIET KAN. Als ik zeg dat ik uw balpen niet ga opheffen, is dat geen noodzaak maar een keuze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 24 maart 2021 om 14:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij je de betekenis van wat je zegde verandert, en je bedoelde met "niet stoppen", geen halte houden waar ik ga uitstappen om iets te doen dat ik verkoos, en nadien die betekenis ging veranderen in "geen 0 km/u rijden". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Minister-President
|
![]() Dat zou inderdaad zeer lomp zijn om zoiets te beloven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() Je wéét dat je op de weg verkeerslichten kan tegenkomen, dus uw eerste uitspraak, dat je nergens gaat stoppen is al gelogen. Dat kan je trachten toe te dekken met een 2de leugen ja....
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een jaar gijzeling en psychologisch terrorisme... En ze kunnen het gewoon opnieuw flikken? Zij doen zekerlijk iets in ons drinkwater.
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp dat eerlijk gezegd ook niet. Het goudvissengehalte is veel en veel en veel erger dan ik in mijn ergste nachtmerries kon dromen...
|
![]() |
![]() |