![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Maar nog altijd blijft de vraag; wat is er zo erg aan dit virus dat we er niet ziek van mogen worden?
Eerst ging het nog over de toevloed naar de IC's, en dat er 10-rijen dik doden op 't straat zouden liggen omdat de mortuaria het niet aan zouden kunnen en dies meer. Maar daar is helemaal niets van waar gebleken. "De lock-down heeft gewerkt" hoor ik kampcommandant van ranst al krijsen..." Dus het narratief is aangepast. We hebben het niet meer over de doden, maar over wat anekdotisch bewijs in "het fakeste nieuws" dat dit virus je ZOOOOOO ziek maakt, dat je maar beter een seculiere burka over je kop trekt, want deze ziekte wil je ECHT niet krijgen....
|
|
|
#402 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Verder heb je gelijk natuurlijk: het valt niet in te dijken zonder grotere schade op andere vlakken. Enkel de toegang tot de zorg verzekeren is zinnig. |
|
|
|
|
|
|
#403 | |
|
|
Citaat:
dus hééélemaal geen reden voor wat er aan de gang is sinds maart. als ze morgen propageren dat 99% van de lockdown voorbij is, dan is die 1% nog een inbreuk op onze mensenrechten!
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 6 augustus 2020 om 15:50. |
|
|
|
|
|
|
#404 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar de prijs die ik wil betalen om dat te vermijden is eindig, en niet zo heel hoog. En die is ondertussen, met die maatregelen, allang overschreden, en dan nog op een manier die waarschijnlijk niet eens iets gedaan heeft aan de kans om het te betrappen. |
|
|
|
|
|
|
#405 |
|
|
lockdown maatregelen in Australië. 273 doden sinds maart. Geen 273.000 hé.
Neen, 273. Workplaces and shops that are not deemed essential will close or reduce their hours from Wednesday midnight but services such as supermarkets, petrol stations and doctors will remain open. “Permitted” or essential workers will have to carry a special permit to work outside the home. There is a nightly curfew in force: between the hours of 8pm and 5am you cannot leave home except for work or to get or provide urgent care. You must stay within five kilometres of your home to shop or exercise. If you leave the house to exercise, it should be for only one hour each day. While up to two people can still exercise together, people should shop on their own – groups in public, even from the same household, are no longer allowed. Schools will shift to remote learning except for vulnerable students and children of permitted workers. Childcare centres will close to all but vulnerable children and those of essential workers. Funerals can continue with a maximum of 10 people but weddings are off except for rare, compassionate reasons.
|
|
|
#406 |
|
|
fascism is here to stay.
Met dank aan de nuttige idioten...
|
|
|
#407 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Totaal waanzinnig. Het zou zalig zijn mocht het blijven stijgen nu he. |
|
|
|
|
|
|
#408 | |
|
|
Citaat:
Er zijn hier of daar al wel "pockets" van verzet, maar nog te gemakkelijk weggezet door het propaganda-apparaat.
|
|
|
|
#409 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|
|
|
|
#410 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#411 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
We moeten tegenpropaganda voeren.
Met cartoons zoals Charlie Hebdo op onze kledij. Er is in deze forumsectie intussen genoeg humor om enkele tientallen verschillende teksten mee te maken, om op t-shirts of zo te zetten. Heb eens rondgezocht, kost zo een 10 euro per t-shirt polyester (katoen gaan we niet gebruiken want in tegenstelling tot overheid arbeiten wij, en dat verslijt dan in no time We gaan iemand nodig hebben met wat (computer)grafische skillZ om de te drukken bestanden te maken. Beginnerkes: WHO en dokters op TV: "mondmasker gevaarlijk bij inspanning". Boer Teun tegen vrouwke: "die verdienen 15 keer zoveel als ik". Vrouwke de remote is kapot, ik kan niet wegzappen van Corona. Voormalig fietspad nu voetpad met bodybuilders om het beeld gevuld te krijgen. Militair défilé op voormalige autobaan: drommen fietsers met auto's tussen. December 2020 fietsers met stalagtieten onder hun mondmaskers. Sinterklaas met mondmasker: julmmpf zijnmpf mpfbraaf mpfgeweest Spock: coordinaten planeet Mondmasker maar scanners vinden geen Corona, Jim.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 6 augustus 2020 om 18:10. |
|
|
|
|
|
#412 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Herfst is maart tot mei is. Winter is juni tot augustus. Het is daar dus einde winter. Een beetje zoals begin februari hier. Hier begon toen de stijgende trend. Een en ander hangt natuurlijk af van weer. Wij hebben erg mooi weer gehad vanaf de piek, mogelijk een reden voor de daling.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|
|
|
|
#413 |
|
Banneling
|
Het WHO zelf wijst op de vele doden die vallen door de lockdowns wereldwijd maar dan niet van covid19 maar door verwaarlozing van andere ziekten.
Tot 2 miljoen doden extra de komende jaren. https://www.anti-empire.com/who-esti...aily+Headlines |
|
|
|
|
|
#414 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zie de WHO als onderdeel van overheid.
Als die zegt dat er verwaarlozing van andere ziekten is dan is dat gewoon overheden een excuus geven voor nog meer met andermans afgepakt geld betaalde jobkes. Zoiets is overheid pur sang. Geef ze 10 man dan maken ze 10 bezigheden bij en het jaar erop hebben ze weer volk tekort.
|
|
|
|
|
#415 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#416 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Rutte net op het radionieuws, mondmaskers werken niet behalve dan als symbool om ons te doen herinneren aan de corona.
|
|
|
|
|
|
#417 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet-werkende mondmasker regels zijn toch veel en veel meer een herinnering aan dysfunctionele overheid voor de meeste mensen, dan aan "aanmoedigingen om voorzichtig te zijn", nee ? Denken zij echt dat zo een nutteloze regeltjes de mensen meer aanzet om bewondering te hebben over "braaf zijn", eerder dan telkens mensen met onaangename dingen eraan te herinneren hoe dom en dictatoriaal hun overheden zijn ? Voor mij zijn die regeltjes eerder het "heel snel opgebruiken van het beetje krediet dat de overheid nog zou hebben bij sommigen", nee ? |
|
|
|
|
|
|
#418 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Hollanders zijn dus slimmer dan de Belgen al kunnen steden afzonderlijk het toch invoeren, dat gaat daar dus ook een boeltje worden. |
|
|
|
|
|
|
#419 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 7 augustus 2020 om 07:18. |