![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een atheïst kan zijn kinderen naar een kalotenschool sturen, want ook die school wordt met belastingsgeld betaald. Daarbij moet hij wel een aantal zaken uit het intern reglement respecteren. Maar niet teveel natuurlijk. De strijd moet blijven gevoerd worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'de school is geen strandbar'.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK, iedereen bloot naar school en gat afkuisen is niet meer verplicht.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat hem trollen. Sommigen WILLEN het niet begrijpen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie bepaalt dat blote navel iets voor een strandbar is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, het kiezen voor een christelijke (katholieke) school heeft niet zozeer met geloof te maken, maar eerder met de gekende reputatie van kwaliteitsonderwijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een ontblote navel mag niet, basta. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Europese Amish terug herintroduceren. Het water loopt me in de mond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De paus ziet dit schooluniformke anders wel zitten. Dan is een blote navel nog niet zo speciaal toch ?
![]() ![]() https://www.wionews.com/world/brazil...stagram-344246
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie ageert er op een blote navel ? De school en de kalotenaanhangers. Ik niet. Integendeel, ik zie dat graag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bedoel dan bij de consequenties na het schenden van het schoolreglement.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
papa & mama brachten dochterlief (15 of 16) naar de fuif , ze was netjes gekleed , haar ouders vertrokken , ze ging naar de WC , en kwam zowat halfnaakt buiten , open schoenen , kort gerokt , haar ene schouder was bloot , de andere schouder half bedekt !! Nou , ze mag zich voor een fuif aankleden hoe ze wil , maar .... ik weet niet of ze achteraf ziek is geworden !! Sowieso afblijven is de belangrijkste hoofdboodschap !! 1) Wegens minderjarig 2) Sexuele uitlokking 3) enz ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Want , als uw extreme fundi-vriendjes aan de macht komen , dan moet iedereen , zelfs jij , uw mond houden of tjakka !! Citaat:
Bent u voor vrije meningsuiting , want , ik herhaal: Nou , mochten uw extremistische vrienden aan de macht komen ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze de bonen laten vreten en haar topjes in brand steken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit betekent echter niet dat je 0 op 20 moet krijgen voor een competentie proef. Er bestaan andere sancties.
Laatst gewijzigd door Rudy : 8 juli 2021 om 19:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En welke bonen zou u ze dan laten vreten ??
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
da was 25j geleden vandaag is verzorgd uiterlijk blijkbaar een aanslag op iemands mensenrechten |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moest eens weten welke shocktherapie ik hier kan toepassen. Ineens korte metten, koud of heet en geen lauwe kak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh , meneer is een sadist ??
![]() |
![]() |