![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Trouwens, het niveau van uw posts hier, daar geraak ik met mijne strafste Limbo nog niet onder. Ik kan echt niet begrijpen wat een man/vrouw op leeftijd bezielt om mee te heulen met de Fascisten van dienst! Jullie generatie heeft dan toch niets geleerd van de jaren 30, de opbouw naar WO2?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag je op gevorderde leeftijd de ambitie niet meer hebben om rijk of rijker te worden? Zolang iemand nog over zijn geestelijke capaciteiten beschikt zie ik niet waarom het ons zou moeten afgeraden worden (misschien volgens sommigen zelfs “verboden”) om je in te spannen om uw vermogen minstens te bestendigen en liefst te vermeerderen.
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit ginds geweest. Hopelijk had je er goede ervaringen mee.
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.theguardian.com/world/20...e-made-vaccine In de VS wordt (of werd) ook geen Astra zenecca aanvaard (Ah ja geen belangen mee ![]() Bij mij doet dat toch allemaal wat lichtjes branden ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 oktober 2021 om 09:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.scmp.com/news/hong-kong/...ffaa49baa72c5b Net zoals gij ben ik nogal pragmatisch en voel mij niet geroepen om op barricaden te gaan staan voor eender wat, hoe en waar. Ik heb andere katten te geselen en het zal mijn tijd wel duren. It's not my war en dat geld voor alles. Maar als ge zoiets leest knaagt het toch een beetje. En toch een tikkeltje ongerustheid. Waar gaat China stoppen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |