![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan zo een immuun-gecompromitteerde patient dus als een soort "computer" gebruiken om mutaties mee te voorspellen ![]() ![]() Citaat:
Mijn idee is dat alle vaccins (voor zover ik weet) identiek hetzelfde model S proteine gebruiken en dus identieke epitopen hebben, waartegen weliswaar lichtjes verschillende antilichamen in elk van de gevaccineerden zullen tegen ontstaan. Ik had het dan ook niet op het niveau van een individu, maar van een bevolking: als daar wat variatie zit op de epitopen dan zit er variatie op de resistentie voor verschillende mutanten en is het moeilijker om een gefinetunede nieuwe "stouterik" te hebben. Die zal bij sommige leden van de bevolking beter, en bij andere slechter propageren, waardoor we geen simultaan doorbreken van alle opgebouwde groepsresistentie meer meemaken. We zouden dat ook kunnen bekomen door variatie toe te passen in de vaccins. Ik vind het bijvoorbeeld eigenaardig dat men nu nog vaccins produceert die gebaseerd zijn op dat eerste Chinese S proteine, en nu al geen "nieuwere" versies maakt met aangepaste vaccins aan die nieuwe varianten, bvb, de Z-Afrikaanse. Dat zou ook door vaccinatie een "breder resistentie spectrum" aan de bevolking geven. Mocht men de vaccins continu aanpassen, dan zou men hetzelfde bekomen als een natuurlijke evoluerende resistentie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat ze tegen dan maar iets anders verzinnen dan die stomme neusstok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En check in op een camping ? Laat me lachen. Wie geen pas heeft blijft wel in de caravan liggen ![]() Zie je al weer waar ik naartoe wil ? Zoals met veel van die dingen de zoveelste losse flodder maar wel weer een waar veel mensen heel veel geld mee gaan verdienen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 maart 2021 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen op Indonesië kan ik vliegen nu, normaal gaat dat ook niet. Thailand lukt misschien ook binnenkort omdat ik een resident visa heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor vliegreizen mag die max 72 uren oud zijn maar dat hangt af naar welk land je vliegt. Voor autoreizen moet je in feite niks hebben want dat wordt toch niet gecontroleerd en gezien de meeste mensen toch (EU) reizen met de auto is gans dat gedoe weer een maat voor niks.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 maart 2021 om 17:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Minister-President
|
![]() Ze weten het eigenlijk nu al, maar zal pas later bekend worden gemaakt als iedereen zo goed als ingespoten is. Ook de gevaccineerde zullen nog de PCR test moeten ondergaan want 1/3 kan nog altijd besmettelijk zijn. Als ze dat nu al vertellen, zullen ze niet veel meer personen hebben die zich laten vaccineren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoeft niet althans niet voor Indonesië met een special business visum. Met de juiste connecties valt alles daar te regelen. Thailand valt af te wachten. Ik heb het feitelijk nog niet geprobeerd of info genomen. Misschien doe ik alleen Indonesië. China helaas, on verra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien men niet alle auto's tegenhoudt aan de binnen grens en de inzittenden controleert op dat paspoort is dit dus de zoveelste losse flodder. Gezien dit niet mogelijk is wegens geen grenscontroles meer de zoveelste maat voor niks en zal even snel weer worden afgevoerd als ingevoerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oftewel stopt het gemaatregel op een zeker moment, wat dus wil zeggen dat het op dat moment "gaat waaien" en nadien het probleem grotendeels van de baan is. In dat geval gaat er ook geen "draagvlak" meer zijn voor die paspoortjes he. De vuurproef zal de herfst van dit jaar zijn. Tegen dan is het gevaccineer normaal gezien "rond", en zal men het oftewel moeten laten waaien tijdens een piek, oftewel moeten bekennen dat we niet verder zijn dan een jaar daarvoor en dat al dat gevaccineer voor de mop was, en terug gaan maatregelen. Wie dan nog een "vaccinatie bewijs" zal willen zien van een totaal gefaald vaccin, zal waarschijnlijk ter plaatse in stukken gekapt worden. Maar in elk geval zal men oftewel in november 2021: - niks zien: corona is foetsie, en het gezever over die pasjes dient tot niks meer - een golfje hebben en het laten waaien: corona is nu "vrij" en we trekken het ons niet meer aan - een stevige golf en gemaatregel hebben: de vaccins kunnen de vuilbak op. Want in november 2021 zal men U anders moeten vragen naar uw NIEUW vaccin en dat zal tegen dan nog niet voor iedereen beschikbaar zijn he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeggen dat autoreizen niet worden gecontroleerd is absurd. Er bestaan nog altijd zoiets als boetes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dus gevaccineerden kunnen samen aan de toog, naast elkaar op het vliegtuig, samen op restaurant gaan, dat is binnenkort een bubbel van 1 miljoen mensen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() zet als dubbel precies
Laatst gewijzigd door edwinp : 17 maart 2021 om 20:00. Reden: dubbel |
![]() |
![]() |
![]() |