![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Griep verdwenen tijdens corona crisis, en dat is slecht nieuws https://forum.politics.be/showthread.php?t=258007 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verspreid in de Westerse wereld is er nu opeens een hepatitis op gang bij kinderen waarvan ze de oorzaak niet kennen, het is geen ABCDE versie maar iets heel anders en met ernstige gevolgen.
Die kinderen hebben geen vaccin gekregen dus dat kan het niet zijn maar er moet ergens een connectie zijn met covid en/of de maatregelen want dit is het enige wat heel de wereld tegelijk heeft doorgemaakt. https://www.heraldscotland.com/polit...cots-children/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volledig mee eens, ik heb me tegen de matregelen altijd verzet.
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat alle vaccins bijwerkingen hebben en de informatie hierover gewoon te vinden is. Veel van de beschreven bijwerkingen zijn zeldzaam ook.
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En negeer de inhoud.
![]() |
#147 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Er zijn ook mensen die werd afgeraden zich te laten vaccineren overigens.
![]() |
![]() |
#148 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De geschiedenis laat zien dat virussen komen en gaan , ook ver voor er medische wetenschap bestond. Het is heel suf te denken dat covid ontworpen moest worden. U heeft kennelijk een enorm vertrouwen in de wetenschap, want volgens u is men in staat om een virus en vervolgens een vaccin geheel naar eigen wens te ontwerpen, zonder dat er wetenschappers zijn die de boel afkeuren. Een duizelingwekkend competent gezelschap dat technologisch ver voorloopt op de rest van de wereld moet dit zijn. Dit is complotdenken van de bovenste plank . U denkt het licht te hebben gezien. Doet ook erg aan godsdienst denken, het geloof in een 'iets' dat ongekend veel controle kan uitoefenen , enorme macht heeft, kennis en inschattingsvermogen. "zijn wegen zijn ondoorgrondelijk" Dat gelul over Fauci geloof ik geen barst van. In de VS zijn het de anti wetenschap en anti overheids activisten die alle mogelijke stront bedenken over figuren als Fauci. In de VS ligt alles dat te maken heeft met maatregelen die vrijheden beperking uiterst gevoelig , dit zorgt er voor dat bepaalde activisten daar totaal uit de bocht vliegen, ze zien als als "opzettelijk bedacht door mensen" Citaat:
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het grappige is dat TV fanaten MIJ een complotdenker noemen, omdat ik niet in dit soort toeval geloof. Ik vind alle mensen die nog steeds denken dat het virus van een vleermuis komt, achterlijk. Zeker ook omdat de studie van vaccinologe Li Meng Yan vanaf het begin al aantoonde dat het virus een structuur heeft die niet op natuurlijke wijze kan ontstaan. Op het eerste zicht kan ik die studie al niet meer vinden. Google is aan een enorme campagne begonnen om het allemaal als onzin af te doen. Li Meng Yan (ondergedoken, gevlucht uit China) geeft ook aan dat emails van Fauci bewijzen dat er geknoeid is. Chinese virologist says that Fauci's email prove her lab leak claims Er is ook een document uit 2009 van de Rockefeller Foundation dat volledig beschrijft hoe de pandemie in China zou uitbreken, en wat er achteraf allemaal zou gebeuren. Thierry Baudet heeft dit vanaf het begin voorgelezen in het Nederlandse parlement. Maar dat fragment is wederom onvindbaar momenteel. YouTube verwijdert die zaken onmiddellijk. De censuur is van een ongelofelijk niveau en iedereen die het officiële narratief tegenspreekt wordt onmiddellijk in diskrediet gebracht. "Complotdenker!" lijkt wel het nieuwe "racist!". Het wordt onmiddellijk geroepen als iemand te dicht in de buurt komt bij een pijnlijke waarheid.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 20 april 2022 om 09:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Je hele betoog zakt al als een kaartenhuis in elkaar vermits er een patent werd genomen op dit coronavirus (en zelfs ook op de vaccins) en dat kan alleen maar toegestaan worden als er een menselijke tussenkomst is geweest op het natuurlijke virus. De natuur mag en kan niet gepatenteerd worden tenzij na menselijk geknoei in labo's door misdadigers als fauci. Dat bewijst onmiskenbaar het "complot" en de plandemie behalve voor blinde, gevaxte gelovigen, die willen nog steeds niet zien hoe ze besodemieterd werden en nog steeds geloven in het fauci evangelie. ![]()
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar inderdaad, de gevallen zijn te verspreid om te kunnen spreken van verspreiding van 1 locatie. Er moet dan iets anders gemeenschappelijk zijn, en ik kan niet zo direct iets bedenken buiten de corona klooierij. Of, er wordt iets specifieks over het hoofd gezien. Iets dat "normaal" is en waar je niet stil bij staat.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb ook een zeldzame aandoening gekregen na vaccinatie. Sindsdien kan ik het dubbel aantal kilometers fietsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kinderen hebben in normale jaren jaarlijks 10 verkoudheden, volwassenen 5 en ouderen 2 keer. Dat is nu volledig in de war. https://www.bbc.com/news/world-europe-61157909 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus de economie is platgelegd omdat men zo graag wilde vaccineren??
![]() |
#158 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Glazen bol ?? Ik weet aan de hand van de geschiedenis dat het dit jaar zal gaan regenen , heb ik dat ook een glazen bol? Citaat:
Het wil overigens maar niet opschieten met het depopulatie programma! Nog even en de vaccins zijn gewoon uitgewerkt , dus waarom zouden gevaccineerden zich druk maken. Daarvoor moet je eerst geloven dat het zeer lang doorwerkt en DNA aanpast.
![]() |
![]() |
#159 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Daarom staat fauci terecht omdat hij zonder medeweten van het congres met miljarden amerikaans belastinggeld experimenten en labo onderzoeken in het buitenland financierde waaronder genetisch manipuleren van sars-cov2 in wuhan. GIJ claimt de leugen dat pseudo-wetenschappelijke adviseur fauci bezig is om budget vrij te maken terwijl hij die bevoegdheid helemaal niet heeft. ![]() Dat angstige kwakzalvers invloed kunnen hebben op beleid door waarzeggerij met hunne glazen bol is al erg genoeg zonder dat ze ook nog eens zouden kunnen beslissen wat er met ons belastinggeld gebeurt. ![]() Natuurlijk wist men dat er een pandemie ging aankomen want ze veroorzaakten dat zelf. Duh... En een vaccin is nooit uitgewerkt maar wél de bescherming tegen het virus waarvoor een vaccin zou dienen (en dat is reeds bewezen want na 3 prikken ben je nog altijd maar beperkt beschermd en heb je nog een 4de prik nodig zonder ooit immuun te kunnen worden) maar je geraakt nooit meer af van wat een vaccin, een geïnjecteerde lichaamsvreemde stof, veroorzaakt en verandert in het lichaam. Jij waant dus dat vaccins gewoon "uitwerken" zonder ook maar iets te doen in je lichaam? Waarom heb je je dan laten vaccineren als vaccins toch niks doen want beschermen doen ze ook al niet. Maar een beetje belachelijk en gatachterlijk als je gelooft dat vaccins niks doen en dus nutteloos zijn maar ze dan toch laat inspuiten, tot zelfs 4 keer. ![]()
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() GIJ claimt de leugen dat pseudo-wetenschappelijke adviseur fauci bezig is om budget vrij te maken terwijl hij die bevoegdheid helemaal niet heeft. [/quote] Daarom was hij bezig een pleidooi te houden om meer geld vrij te maken aan het adres van de gene die die bevoegdheid wel hadden!
Waarom is Fauci pseudowetenschappelijk? Of u het nu leuk vind of niet , hij staat al lang aan de top van wetenschappers in zijn vakgebied. Wat is nu eigenlijk uw claim ? hij ging naar China om daar een virus te ontwikkelen dat exact aan de wensen van zijn opdrachtgevers voldoet , namelijk op slinkse wijze de mensheid uit dunnen ?? hij heeft dit met succes voor elkaar gekregen maar hij is toch een nepwetenschapper?