Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Bekijk resultaten enquête: Wie gaat aanstaande zondag gaan betogen in Brussel?
Ik 4 36,36%
Ik niet 7 63,64%
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 22 november 2021, 22:18   #141
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Als iemand met een gelijkaardige uitleg komt ivm rellen na een betoging van antiglobalisten, wordt die door dezelfden die dat nu aanhalen gevierendeeld.
Of van BLM. Dat waren toch allemaal plunderaars en brandstichters?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 22:18   #142
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Het moge u een troost wezen dat je niet de enige bent die er niet bij was. Hoe dan ook, die troep betogende alternatieven heeft weer eens een mooi souvenir achtergelaten van aan diggelen geslagen etalageruiten, in de fik gestoken voertuigen, vernield straatmeubilair, bewakingscamera’s die blijkbaar als een rode lap op een stier werkten bij opgehitste idioten, flink beschadigde terrassen, materieel van bouwwerven dat vernield werd enz., enz. …
Ja, ja… ze hebben van hun recht op betogen en vrije meningsuiting uitgeoefend. Het waren in geen geval allemaal vreedzame, democratisch ingestelde burgers.
Het wordt een botsing wij tegen zij. Ik heb er niet om gevraagd maar er zijn limieten. Ergens denkt men eerst naïef, ze gaan het uiteindelijk wel vatten. Maar neen ze blijven doordrammen met een excuus van democratische vrijheid (waar ze volledig hun reet aan afkuisen). Voor mijn part vijs dicht voor anti-vaxxers (of whatever hypocriete "vrijheid" strijders die wel hun spuit hebben maar het plezant vinden de luxe revolutionair uit te hangen). Niemand verplicht hen van naar een plaats, evenement of dienst te gaan. Als ze niet akkoord zijn kunnen ze thuis blijven en daar hun kas opfretten.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 22:20   #143
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Het wordt een botsing wij tegen zij. Ik heb er niet om gevraagd maar er zijn limieten. Ergens denkt men eerst naïef, ze gaan het uiteindelijk wel vatten. Maar neen ze blijven doordrammen met een excuus van democratische vrijheid (waar ze volledig hun reet aan afkuisen). Voor mijn part vijs dicht voor anti-vaxxers (of whatever hypocriete "vrijheid" strijders die wel hun spuit hebben maar het plezant vinden de luxe revolutionair uit te hangen). Niemand verplicht hen van naar een plaats, evenement of dienst te gaan. Als ze niet akkoord zijn kunnen ze thuis blijven en daar hun kas opfretten.
Wat zijn volgens u eigenlijk "antivaxers"? En waarom zou men de vijs moeten toedraaien over iets wat de overheid nog steeds overlaat aan de vrijheid van iedere burger? U herinnert zich ongetwijfeld wel nog dat De Croo bij de eerste vaccin bij hoog en bij laag zwoer dat niemand omwille van zijn vaccinatiestatus gediscrimineerd zou worden.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 22:21   #144
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Hmm... In De Afspraak van vandaag liet men een stukje zien van huzarenstukjes van die vandalen. En jawel, er was ook eentje bij met de collaboratievlag die lustig meedeed. Hetgeen in feite in de normale lijn van de verwachtingen van het soort prestaties bij die gastjes.
Manifestaties, hoe vreedzaam ook bedoeld, worden politiek misbruikt.
Het zijn pretparken voor hooligans.
Gisteren hoorde ik wel op het journaal dat het aantal deelnemers werd onderschat.

Laatst gewijzigd door Rudy : 22 november 2021 om 22:23.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 22:21   #145
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Of van BLM. Dat waren toch allemaal plunderaars en brandstichters?
Ik ben echt wel benieuwd of u voor die beschuldiging ook maar één bericht op dit forum kunt vinden...
Oud 22 november 2021, 22:27   #146
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Gij gaat nog een streep verder in het verkeerde taalgebruik. Gij hebt dus het nieuwe woord Vaccinverbieders uitgevonden. Man niemand verbied u wat dan ook in te spuiten, in tegenstelling met de vaccinverplichters , die willen inderdaad verplichten en daar heb ik een broertje aan dood.
Waarom spartel je zo ?
Een betoging van en door anti-vaxxers is logischerwijze bevolkt met anti-vaxxers hoor. Het tegendeel zou pas echt verwonderen.

Wie wil leven als een wappie moet toch geen schrik hebben van die terminologie ? Of dacht je misschien dat men dat ernstig gaat nemen ?
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 22:29   #147
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Meer dan één collaboratievlag bij de 'casseurs' die keet schopten in de de laatste betoging. Kortom, VB-ers die van de betoging een anti-regeringsbetoging wilden maken. Zoveel is zeker.
Wappies & Blokkers, samen op de barricades !
Oud 22 november 2021, 22:34   #148
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ik ben echt wel benieuwd of u voor die beschuldiging ook maar één bericht op dit forum kunt vinden...
U vraagt, wij draaien. BLM in Luik.

https://forum.politics.be/showthread...ighlight=Floyd
Oud 22 november 2021, 22:36   #149
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het probleem kan best aangepakt worden zoals de Nederlandse politie dat heeft gedaan.
Oud 22 november 2021, 22:36   #150
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U vraagt, wij draaien. BLM in Luik.

Alvast niet niemand die hier in deze draden over vaccinatie actief is. De vergelijking gaat dus al niet op.
Oud 22 november 2021, 22:38   #151
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Waarom spartel je zo ?
Een betoging van en door anti-vaxxers is logischerwijze bevolkt met anti-vaxxers hoor. Het tegendeel zou pas echt verwonderen.

Wie wil leven als een wappie moet toch geen schrik hebben van die terminologie ? Of dacht je misschien dat men dat ernstig gaat nemen ?
Kunnen we even de termen definiëren, want u strooit er graag mee maar u hebt die nog steeds niet omschrijven?

Wat is volgens u eigenlijk een "antivaxer"? Of gebruikt u het etiket zonder echt te weten waarover het gaat?
Oud 22 november 2021, 22:45   #152
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Alvast niet niemand die hier in deze draden over vaccinatie actief is. De vergelijking gaat dus al niet op.
patrick en Vlad gaan dit niet leuk vinden.
Oud 22 november 2021, 22:49   #153
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Patrickv heeft zich in die draad niet uitgelaten zoals u beweert. Daar ging het over. U beweert immers dat diezelfde mensen die hier nuances aanbrengen bij BLM anders oordelen. Wel, bij patrickv is dat alvast niet het geval.
Oud 22 november 2021, 22:58   #154
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Patrickv heeft zich in die draad niet uitgelaten zoals u beweert. Daar ging het over. U beweert immers dat diezelfde mensen die hier nuances aanbrengen bij BLM anders oordelen. Wel, bij patrickv is dat alvast niet het geval.
1 bericht Jan.

Citaat:

En Svennies, 1207, Skobelev, No Apologies,…
Oud 22 november 2021, 23:05   #155
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bij ons is 't lokaal straat-racaille wat gekalmeerd ondertussen.
Los daarvan hadden we hier wel twee (2) nieuwe geïmporteerde Covid-gevallen na de drie cargopiloten (inmiddels door Cathay met klikken & klakken op staande voet buitengegooid) van eind vorige week! Maar dat is voor een ander topic.

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 22 november 2021 om 23:05.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2021, 23:14   #156
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En Svennies, 1207, Skobelev, No Apologies,…
Wel, hebben die mensen zich anders uitgelaten over deze rellen dan de rellen bij BLM? Daar gaat het immers over: dat sommigen hier twee maten en twee gewichten hanteren.

Wie dan wel? Alvast niet patrickv.
Oud 23 november 2021, 00:26   #157
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Het principe Divide and Conquer is u totaal onbekend? Voor een "Gipsy" zijt ge
zelf wel verschrikkelijk hypocriet.

Fret uw kas niet teveel op hé jongen, in uw bekrompen wereldje.
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2021, 00:29   #158
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Het moge u een troost wezen dat je niet de enige bent die er niet bij was. Hoe dan ook, die troep betogende alternatieven heeft weer eens een mooi souvenir achtergelaten van aan diggelen geslagen etalageruiten, in de fik gestoken voertuigen, vernield straatmeubilair, bewakingscamera’s die blijkbaar als een rode lap op een stier werkten bij opgehitste idioten, flink beschadigde terrassen, materieel van bouwwerven dat vernield werd enz., enz. …
Ja, ja… ze hebben van hun recht op betogen en vrije meningsuiting uitgeoefend. Het waren in geen geval allemaal vreedzame, democratisch ingestelde burgers.
BS...meer tijd ga ik daar niet aan besteden. Ik was er, gij niet..punt!
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2021, 00:50   #159
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Al bij al was de vernieling weeral baldadig en schurkachtig en keur ik dat ook af.

Maar tegelijk als zal uitkomen dat ze met iets bijzonders nadelig geïnjecteerd waren zal het pas heel erg worden.
Oud 23 november 2021, 07:20   #160
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ga je de massale systemische plunderingen tijdens BLM betogingen of de patattentrekkende andersglobalisten vergelijken met het vandalisme van enkele marginalen tijdens de anti-QR betoging ? Natuurlijk zijn er op elke betoging marginalen maar op de BLM-betogingen was het wel veel meer als dat, net als op de grote vakbondsbetoging tegen de NVA/MR regering. Daar werden de relschoppers uitgenodigd en aangemoedigd door de organisatoren (die massale eigen ordediensten hadden die niet ingrepen). Op de gewonemensenbetogingen van de indignado's waren er ook altijd wel wat marginalen zoals op de anti-QR betoging maar die liepen nooit uit op regelrechte plunderingen zoals bij de BLM, antifa, andersglobalisten en sommige vakbondsbetogingen. Ik was op zeer veel van die betogingen aanwezig dus ik ken het verschil tussen een betoging die ontaard door haar aard en een betoging waar aan de zijkant wat groupscrupules amok maken. De BLM betogingen waren van de eerste aard en de anti-QR betoging (met vijf man als ordedienst) van de tweede.

Gaza-stad 2025 = Berlijn 1945

Gennez, De Sutter en co tegen een houten palen in Breendonk
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be