![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Wie gaat aanstaande zondag gaan betogen in Brussel? | |||
Ik |
![]() ![]() ![]() |
4 | 36,36% |
Ik niet |
![]() ![]() ![]() |
7 | 63,64% |
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn pretparken voor hooligans. Gisteren hoorde ik wel op het journaal dat het aantal deelnemers werd onderschat. Laatst gewijzigd door Rudy : 22 november 2021 om 22:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een betoging van en door anti-vaxxers is logischerwijze bevolkt met anti-vaxxers hoor. Het tegendeel zou pas echt verwonderen. Wie wil leven als een wappie moet toch geen schrik hebben van die terminologie ? Of dacht je misschien dat men dat ernstig gaat nemen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wappies & Blokkers, samen op de barricades !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showthread...ighlight=Floyd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is volgens u eigenlijk een "antivaxer"? Of gebruikt u het etiket zonder echt te weten waarover het gaat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Patrickv heeft zich in die draad niet uitgelaten zoals u beweert. Daar ging het over. U beweert immers dat diezelfde mensen die hier nuances aanbrengen bij BLM anders oordelen. Wel, bij patrickv is dat alvast niet het geval.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
En Svennies, 1207, Skobelev, No Apologies,… |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Los daarvan hadden we hier wel twee (2) nieuwe geïmporteerde Covid-gevallen na de drie cargopiloten (inmiddels door Cathay met klikken & klakken op staande voet buitengegooid) van eind vorige week! Maar dat is voor een ander topic.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 22 november 2021 om 23:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
zelf wel verschrikkelijk hypocriet. Fret uw kas niet teveel op hé jongen, in uw bekrompen wereldje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al bij al was de vernieling weeral baldadig en schurkachtig en keur ik dat ook af.
Maar tegelijk als zal uitkomen dat ze met iets bijzonders nadelig geïnjecteerd waren zal het pas heel erg worden.
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga je de massale systemische plunderingen tijdens BLM betogingen of de patattentrekkende andersglobalisten vergelijken met het vandalisme van enkele marginalen tijdens de anti-QR betoging ? Natuurlijk zijn er op elke betoging marginalen maar op de BLM-betogingen was het wel veel meer als dat, net als op de grote vakbondsbetoging tegen de NVA/MR regering. Daar werden de relschoppers uitgenodigd en aangemoedigd door de organisatoren (die massale eigen ordediensten hadden die niet ingrepen). Op de gewonemensenbetogingen van de indignado's waren er ook altijd wel wat marginalen zoals op de anti-QR betoging maar die liepen nooit uit op regelrechte plunderingen zoals bij de BLM, antifa, andersglobalisten en sommige vakbondsbetogingen. Ik was op zeer veel van die betogingen aanwezig dus ik ken het verschil tussen een betoging die ontaard door haar aard en een betoging waar aan de zijkant wat groupscrupules amok maken. De BLM betogingen waren van de eerste aard en de anti-QR betoging (met vijf man als ordedienst) van de tweede.