![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat deed Bartje anders en beter dan de doorsnee politieker? Niets! En wat deed en doet de NVA in de Vlaamse regering beter of anders dan de andere politieke partijen?? Nada! En wat deed hij beter in de Federale regering?? Niets! Hij ging lopen. Dat zijn nu eenmaal de feiten. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 december 2021 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
|
![]() Citaat:
Uw uitspraak zoals zo vaak is dikke zever.
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-Jambon die zich als minister het bezoek van een ambassadeur ‘niet meer herinnert’ (begin Altzheimer?), werd Minister van Binnenlandse Zaken. -Een wat slappe Vandeput, die het leger zo goed als naar de vaantjes hielp door slaafs in te stemmen met besparingen allerhande, werd Minister van Defensie inderdaad. Maar ook hij bolde het af voordat hij termijn erop zat. Neen, het palmares van deze coryfeeën van de NVA is alles behalve om erover naar huis te schrijven. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 december 2021 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Toen Verhofstadt zijn Burgermanifesten schreef, kwam hij nog op mijn kot in Leuven spreken. Ik twijfelde of ik hem zou volgen. Zijn analyse was pertinent. Alleen, ik vertrouwde hem niet. Als mens dan. Dat is het geluk van mijn leven geweest. Anders was ik nu zo'n gedegouteerd, verzuurd professortje geweest." (De Morgen - mei 2014) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het bilan van een politicus kan je meten aan de verhouding eigen voordeel over dingen moeten doen waar anderen spijtig genoeg iets aan hadden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
|
![]() Citaat:
Overigens heb ik de indruk, dat het in de toekomst mss wel beter zou zijn voor die partij om allengs een opvolger te zoeken.
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe dan ook, als Bart De Wever ergens geïnterviewd wordt, dan luistert iedereen.
Dat kan je van geen enkele andere politicus zeggen. En waarom luistert men? Omdat hij iets te zeggen heeft. Wie kan dat minst van al verdragen? Zij die schatplichtig zijn aan de oude machtszuilen, en zij die verblind-verliefd zijn op een eigenaardigheid als het keuningshuis.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werd hem trouwens vrijdag nog verweten in de afspraak. Hij snoerde de boodschapper van dienst op De Wevers wijze, de mond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als iemand aan den toog mij zo'n onzin verteld, dan zeg ik hem de waarheid. hier doe ik dat liever niet, ik wil namelijk niet gebannen worden. Zo erg is het hier op het forum geworden. Laatst gewijzigd door reservespeler : 8 december 2021 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar van welke partij is hij juist overgelopen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan de ene kant is N-VA de schuld van alle slechte aspecten van het vorige beleid, aan de andere kant zou N-VA niets hebben gedaan. Schrödingers partij. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat hij zich zo'n akkefietjes niet herinnert, daar kan ik goed inkomen. Hij had in die periode heel wat katten te geselen. Daarbij bleek dat die persoon z'n dood enkel en alleen aan zichzelf te danken had. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Minister
|
![]() Citaat:
https://www.bol.com/nl/rnwy/productP...00000026509368 We hebben geen van allen onszelf helemaal gemaakt. Dat gezegd zijnde, er lijken toch wat kosten aan te zijn, wat roest en weke plekken in de carrosserie, als ik dat zo allemaal lees. Omdat - zoals je zegt - Vlaanderen luistert, is het misschien een leuk idee dat de VRT een TV-programma maakt met de ronkende titel "Bart De Wever gaat in therapie. Voor zichzelf, voor zijn partij, voor Vlaanderen, voor de wereld!" Hij kan dan elke week met een expert erbij een methode uit de lange lijst met beschikbare therapieën verkennen. Van yoga tot zelfkastijding, over voodoo, zen en mindfulness, geen blad voor de mond en in zijn onnavolgbare stijl, gaat de politicus waar Vlaanderen naar luistert geen enkele uitdaging om het beter te doen uit te weg. Als de VRT het niet ziet zitten wil Netflix of Telenet misschien wel? Of ATV in uiterste nood, maar dan zal het low-budget moeten zijn en wordt het voor aflevering 3 een sessie bij Ingeborg en geen privé-les bij Gwyneth Paltrow op haar ranch. Laatst gewijzigd door discuz : 8 december 2021 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |