Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Een afkeer hebben van kroeshaar, donkere huid en kakgelinksch wel verkeerd?
Neen, het is een natuurlijke afkeer van het slechte, het kwade en het zwakke... puur natuur! 32 53,33%
Ja, er moeten meer rassenvermengingen en zieke elementen zijn. 28 46,67%
Aantal stemmers: 60. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 12 januari 2005, 15:37   #141
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamsch ende Fier
killallah, groot gelijk!

een afkeer van zulks verloederaars en gevaarlijk invadors is niets verkeerd mee.
Je hoeveelste "nick" is dit eigenlijk al ??
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2005, 17:09   #142
Koning Pinteman
Lokaal Raadslid

Koning Pinteman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Je hoeveelste "nick" is dit eigenlijk al ??
Eentje voor ieder stemmetje in zijn hoofd zekers? Dus ik schat dat dit onderhand al zijn 17e is...

Koning Pinteman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2005, 17:25   #143
SethMoN
Provinciaal Statenlid

SethMoN's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar SethMoN
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamsch ende Fier
killallah, groot gelijk!

een afkeer van zulks verloederaars en gevaarlijk invadors is niets verkeerd mee.
Toch blij dat ik niet altijd moet betalen om naar een freak show te gaan, er zijn er immers genoeg op dit forum.
Oud 14 januari 2005, 13:19   #144
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Belgijka
Ik reken halfbloeden en mensen met vreemde roots ook bij de vreemdelingen, dus degenen die rechtsgezinden als allochtonen beschouwen.

Wat wil je nu zeggen? Dat niet-rechtsgezinden geen echte vlamingen kunnen zijn?
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2005, 14:47   #145
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Belgijka
Je gaat me niet vertellen dat er geen wijken zijn waar zo goed als geen Belgen wonen, want daar geloof ik geen haar van.
Misschien zijn er geen wijken die voor de 100%uit allochtonen bestaan, maar zo zijn er ook geen wijken die voor 100%uit autochtonen bestaan.
Het is wel haarklieverij, jij had me gewoon verkeerd begrepen.
dan mag jij mij eens vertellen in welke wijken zo goed als geen belgen meer wonen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2005, 14:47   #146
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marilia
onzin, schatje!
ik voel me absoluut niet onveilig in Antwerpen: en soms kom ik thuis na middernacht want ik werk (in Brussel) in een werkploegsysteem...
soms ben ik banger van mensen die zich onveilig voelen dan van de "vreemdelingen"... ik heb al voor hoer uitgescholden (en geloof me: ik geef stevige antwoorden terug!!!!!!!!!!), maar nooit ben ik aangevallen.
waarom voel je je onveilig? omdat ze een ander kleur hebben? of omdat ze geen nederlands spreken? of omdat ze niet aan jouw "schoonheidsideal" behoren?
Ik her er geen problemen mee: geef me maar Denzel Washington of het model van Polo Sport, Will Smith, Antonio Banderas, Juanes...en ik zal zeker niet klagen...
Waar in de stad kom jij zoal? Sommige buurten zijn desondanks tóch gevaarlijk en dat kan niemand ontkennen. Ik ben al drie keer (overdag) aangevallen geweest en ik ben zeker geen ruziezoeker/watje of wat dan ook; drie keer voor vuile Belg uitgescholden geweest en daabrij fysiek aangevallen door een groep van 3 tot 5. Ben je zelf blank of ben je "gekleurd"? Geen aanval of zo... maar mensen die zeggen dat ze aangevallen worden liegen niet en men moet er begrip voor hebben.

Het in de doofpot zwieren getuigt van een slecht karakter en je geeft er vrij spel voor het extreem rechts dat jij waarschijnlijk wil bestrijden mee.

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 18 januari 2005 om 14:49.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2005, 10:44   #147
Horus
Gouverneur

Horus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door killallah
Is het wel fout een afkeer te hebben van kroeshaar, donkere huid zoals van de moslim-(ahum)"mensen"? Is het niet een natuurlijke reactie. Evenals van dat linksche gekak, gekonkelfoes en gekonspireer?

Is dat niet de natuurlijk onderbewuste herkenning van het kwade, het foute, het zwakke en het achterlijke? De herkenning van die ellementen die in de natuur zouden gefilterd worden, maar die door onze kunstmatige linkiesoftie-maatschappij worden in stand gehouden en zelfs de kans krijgen hun genen te verspreiden en de gezonde tak van het ras alsmaar meer te bezoedelen.
Gisteren nog was ik in Genk station.
De inkomhal is voorzien van een sas van een 2m².
3 kanjers van stikkers met de doorgestreepte sigaret wezen erop dat er niet mocht gerookt worden.
Dan kom je binnen en 2 allochtonen zijn doodleuk aan het roken en schamen zich voor niets.

En dan vragen die kerels zich af waarom:
1) autochtonen racistisch beginnen te denken;
2) waarom ze geen werk vinden, als het blijkt dat ze niet eens pictogrammen kunnen lezen.

Allochtonen hebben gewoon meer lef, in weze is daar niets mis mee, alleen wenden ze die lef verkeerd aan, puur voor eigenbelang en benadelen ze anderen............ tja........
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be