![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Heeft hij gelijk? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 20,00% |
Nee. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 60,00% |
Ander antwoord. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 20,00% |
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zijn er mannen bij die hier niet aan de bak komen, maar dat is tegenwoordig een minderheid (het was ooit anders). Moest u echt Thaise vrouwen kennen zou u echt wel weten dat het met die echtscheidingen zoals u beschrijft niet werkt.
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben niet jaloers en heb enkel een hekel aan feministen die bezeten zijn door de geest van Izebel en abortus als zelfbeschikkingsrecht zien. ![]() Welkom terug trouwens. Blij dat u genezen bent.
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij is uw ervaring enkel die die u zag in Eigen Kweek. Niet meer dan wat ze schrijven in de blaadjes en tonen in populistische tv programma's. Als het maar sensationeel is.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 december 2021 om 14:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan je op een blaadje geven dat daar niks van waar is. Wat wel klopt is dat veel mannen geen of weinig interesse (meer) hebben in (oude) westerse vrouwen. Moeten we ons daar dan aan storen ? ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 december 2021 om 14:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen (vaste) relatie maar kan die binnen de 10 minuten hebben. Veel vriendinnen van mij kennen mijn situatie en die is nogal redelijk aantrekkelijk voor de meeste geloof me maar ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 december 2021 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
toch blijven die Thaise vrouwen vaak niet bij hen, eenmaal hier zien ze meer mogelijkheden bij jongere en aantrekkelijke mannen die evengoed economisch hun familie steunen. Die vrouwen gebruiken hun rechten hier, zodra ze een F plus kaart hebben. Of dacht u echt dat die afgeleefde Westerse wrakken de Romeo's voor Thaise vrouwen zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mannen zijn niet nodig om in hun onderhoud te voorzien, dat doen veel vrouwen gewoon zelf dus nee, ze trouwen niet voor " de zekerheid". Vaak wel omdat er samen een huis wordt gekocht of er kinderen zijn. Waarom zouden vrouwen iets beginnen met mannen die geen enkele meerwaarde bieden in hun bestaan? Wanneer dit wel zo is kan het veel vrouwen niet schelen of iemand werkloos is of schulden heeft, maar het is gewoon ook zo dat die mannen vaak geen meerwaarde kunnen bieden. Je wilt ook niet altijd betalen, toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar waarom denkt u dat het alleen dikbuikige oude mannen zijn die hun bruid uit Thailand halen?
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 12 december 2021 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mensen die ik hier ken zijn absoluut geen afgeleefde westerse wrakken. Dat zijn mensen zoals U en ik. Niet zelden sportieve beleefde mensen. Meestal van middelbare leeftijd met een professioneel leven. En ik heb helemaal geen weet dat die vrouwen nadat ze hun verblijf hebben geregeld op zoek zouden gaan naar een andere (jongere) man of toch niet meer dan een westerse vrouw. Uiteraard ga je die vinden maar die vindt je eerder in de categorie Afrikaanse vrouwen die een schijnhuwelijk hebben kunnen regelen enkel en alleen voor de verblijfspapieren. Dit is eerder zeldzaam bij Thaise vrouwen die nadat hun huwelijk op de klippen loopt niet zelden terugkeren naar Thailand. ( op voorwaarde de gezinssituatie het toelaat) Thaise vrouwen zal je zelden tegenkomen bij het OCMW of in de werkloosheid. Het Aziatische gezichtsverlies speelt daar een rol. En dan hebben we het nog even niet over Filippijnse vrouwen....die niet zelden nog hardere werksters zijn. Vraag dat maar aan Jo Lernout en zijn Filipijnse schone ![]() ![]() Ik zou zeggen bemoei je me je eigen zaken dat zal al moeilijk genoeg zijn. Bijlage 115406 Laatst gewijzigd door Pontifex : 20 december 2021 om 23:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 december 2021 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() Het is echt ongelooflijk hoe laag dat onze westerse dames Aziatische vrouwen inschatten.
![]()
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, mijn bevindingen komen niet van een serie zoals "eigen kweek". Wat best een leuke serie was. Ik zeg dat er destijds, en dan spreek ik over de jaren 80, Thaise vrouwen werden gekocht. De prijs van 100.000 frank circuleerde. Daarom hoefde je zelf niet naar Thailand te reizen. Iemand reisde, huwde ter plaatse, kwam met de kersverse bruid in het land, scheidde, en de bruid werd betaald. Stel nu geen moeilijke vragen hé Hoomer. Vergeet dat van "eigen kweek" maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Merci. Hij de status, zij het geld. Zij de status, hij het geld. Zij moet een stapje hoger op de sociale ladder. Hij wil seks en een stabiel bestaan. Co-vert contracten.
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van alcohol op je wonden te gooien zijn er mensen misschien wel wijzer geworden maar de hypocrisie moet in stand blijven e. De show must go on.
Vrouwen houden toch niet van klagers? Zelf spiegelingen.
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die waren er destijds veel meer dat klopt. Nu wordt dat allemaal veel meer onderzocht. Wat jij hier verteld dat gaat zo maar niet meer hoor. Kijk maar eens naar de voorwaarden en de eisen die nu worden gesteld alvorens je toestemming krijgt om te huwen. Ik ken koppels met goeie oprechte bedoelingen die er zelfs de brui aan gaven. De administratieve rompslomp bleef maar duren. Destijds ging het vooral over Afrikaanse en Braziliaanse gevallen. Ook veel jonge Afrikaanse mannen die huwden met oudere westerse dames. Verleden tijd. Cel schijnhuwelijken al van gehoord ? Maar dat is een andere discussie. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 december 2021 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |