![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat polio als ziekte teweeg brengt, en wat het vaccin ertegen doet, ik zou een complete idioot zijn, moest ik het bijvoorbeeld weigeren te laten toedienen aan mijn kinderen. Maar de manier waarop dat dat vaccin tot stand kwam, en de risico’s die men nu loopt bij het wel of niet nemen van een vaccin zijn helemaal anders.
![]() |
![]() |
#143 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom ?? U bent toch tegen het vaccineren van kinderen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat had je destijds de pest !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je moet 10 000 prikjes van 60 Euro geven om 1 intensieve geval te vermijden, he. Stel dat JIJ alles mag betalen, wat doe je ? 10 000 prikjes laten zetten van 60 Euro, of zeggen "laten we die ene maar op intensieve leggen, dat is goedkoper" ? Wat begrijp je niet aan "niet elk prikje vermijdt een intensieve geval" en dus "elk prikje dat zo een geval niet heeft vermeden is uiteraard een verloren prikje en 60 Euro in de vuilbak" ? Stel een helm kost 60 Euro. 10 000 mensen gaan door een straat wandelen. Er gaat 1 dakpan vallen en de zorg van die ene sukkelaar die dat op zijn kop krijgt, gaat 26 000 Euro kosten. Wat ga je doen ? 10 000 helmen kopen, of zeggen: we gaan die ene maar verzorgen dan ? a) als je het moet betalen ? b) als je helmen fabrikant bent ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik betaal al +30 jaar mijn bijdrage, telt dat niet mee voor Covid?
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zo is het ook met de inentingen: men biedt u gratis 3 inentingen aan, maar u wilt ze niet hebben. En dus weigert u ze door het feit dat u zich niet laat inenten. Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen. Blijkbaar voor u wel. . Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 december 2021 om 08:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben tegen vaccinatie als nut niet opweegt tegen het risico. En dat risico is ofwel bijwerkingen van het vaccin, ofwel zwaar ziek worden van de ziekte die het vaccin moet verlichten.
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
Bovendien, ik heb geen koffie gevraagd, dus men moet er geen aanbieden. Ik weiger niets.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 14 december 2021 om 08:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Vlaanderen is 95% gevaccineerd en nog wordt hier over verplichten gesproken en over het marginaliseren en criminaliseren van die laatste 5%.
De redelijkheid is inderdaad al een tijdje verdwenen.
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen blijft vrij om zich al dan niet te vaccineren. Als u de vaccinatie weigert dan moet u achteraf niet komen janken (zoals een niet-gevaccineerde patiënt op intensieve onlangs in een krant die spijt had achteraf dat hij zich niet had laten inenten) dat het toch zo erg is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of de 20.000 doden en 100.000 gehospitaliseerden door het vaccin in de VS? https://report24.news/vaers-datenban...-nach-impfung/ Maar wat mij betreft mag jij u alle dagen laten vaccineren. 't Is uw lichaam en uw gezondheid.
![]() |
![]() |
#158 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vaccineren blijkt vooral een businessmodel te zijn waar ze u met angst en leugens in een “behandeling” chanteren. Ook polio is zo erg niet als ze wijsmaken, maar wel erg wanneer het uitbreekt. Maar vaker merk je er niets van dan wel. Polio is te voorkomen met goede hygiëne en goede water afvoer/riolering. Waanzin nam hier over.
![]() |
![]() |
#160 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() https://www.fagg.be/nl/news/coronavi..._november_2021 Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 14 december 2021 om 10:32. |
||
![]() |
![]() |