![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Neem jij booster vaccin | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
20 | 52,63% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
14 | 36,84% |
Weet (nog) niet |
![]() ![]() ![]() |
4 | 10,53% |
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een sanitair feit dat U VANDAAG nog laten boosteren, eigenlijk sanitair weinig zin heeft. U vandaag voor de eerste keer laten vaccineren, ook.
Wie ondertussen gevaccineerd IS, of geboosterd IS, zal misschien een klein comfort voordeeltje hebben van een iets minder zware verkoudheid met omicron (en dat is nog te bezien trouwens), maar wie VANDAAG zijn pikuur gaat halen, gaat daar niks meer mee kopen. Tegen dat die een klein effect heeft, is de golf al voorbij. "en daarna ?". Geen kat die het weet. Als je wil voorbereid zijn op "daarna" is het waarschijnlijk het beste om nu omikron op te doen, of je nu gevaccineerd bent of niet, er is meer kans dat dat "dichter" zal zitten bij de opvolger, dan de spuit vandaag. Kortom, vaccineren NU heeft geen enkele zin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik heb een natuurlijke booster gekregen en ben dus nu beter beschermd maar vooral veel beter tegen toekomstige varianten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bedoel, of die nu geprikt zijn of niet, wat maakt dat nu uit ? De 5 mogelijkheden hebben geen belang. - geprikt en toch dood van corona: bof - geprikt en niet dood van corona: bof - niet-geprikt en dood van corona: bof - niet-geprikt en niet dood van corona: bof - geprikt en dood van het prikken: bof |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is natuurlijk zo dat je "natuurlijke booster" U al heeft laten ondergaan waartegen je "beschermd" zou zijn, dus die bescherming heb je niet nodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Minister
|
![]() Zalig (lees: zielig) zijn de armen van geest.
![]() |
#148 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is door deze houding dat de overheid ons volledig in de tang kan houden.
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is niet goed geregeld, er zijn teveel uitwassen, er zit vergif in het water, de rioolputjes blabla... Ja, jij bouwt hier niet op reguliere grond. Waar zijn je attesten. Blabla... Tenzij je hoort tot de juiste minderheid. Dan knijpen we wel een oogje dicht. Of je smeert ons met wat dit of dat, knijpen we ook wel een oogje dicht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Minister-President
|
![]() De media zijn de boel al goed aan het opstoken : https://www.demorgen.be/nieuws/daar-...llen~b3012c0c/
Men kan inderdaad geen boostercampagne starten zonder eerst sanitaire maatregelen aan te kondigen. Mensen oproepen voor een boostervaccin, terwijl die niks van corona merken, dat gaat namelijk niet werken. Boostercampagne wordt eind september / begin oktober. Vieze mondmaskers zullen dus eerder moeten worden geïmplementeerd, ten laatste begin september dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na de congé.
Eerst de kassa vullen.
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() M'n ouders kregen net hun bericht voor een vierde prik.
Ik heb het hen afgeraden en waarschijnlijk volgen ze me hierin deze keer. Ondertussen zouden ze covid al moeten gehad hebben, al waren ze niet ziek ervan. En nu die 4e spuit nemen is toch nutteloos als die wel nog zou werken, als het covid-seizoen er is dan is die toch al uitgewerkt. Een stomme periode om zo'n stom kortwerkend vaccin te nemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in het najaar komt er nog een vaccinatiecampagne. Die oudere mensen hebben er geen last van. Het kan enkel baten, ook al is het van beperkte duur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Collaboratie.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Nazi's hebben 2 jaar zitten verbranden, de rododendrons de madeliefkes het tuinhuis en de garage mee zitten blakeren, om te raken waar ze stonden. Het zou haha geweest zijn moest het hun eigen logtink en infrakstruktruur geweest zijn, maar nee, ze moesten een Putinneke doen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Op 80 jaar ben je volgend jaar statistisch dood. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vaccin is een achter de feiten hollend iets he.
Omdat voor de feiten hollen impliceert dat je mutaties kunt voorspellen. Mutaties zijn eigenlijk synthese fouten met een ruim spectrum van oorzaken. Nogal lastig te voorspellen dan. Ook, vaccin is maar stap 1, het inspuiten is ook een tijd en middelen in beslag nemende stap. Lucky Luke kon sneller schieten dan zijn schaduw. Misschien moeten we allemaal Jurge... doeme toch... Lucky Luke worden, dan worden de virions sneller verzwolgen dan dat ze worden gemaakt.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |