![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Steek uw spuit in uw gat, ook gratis.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen ga ik verder van 't leven genieten op mijn wijze. Dat houdt in: me niet druk maken en proberen de wereld te verbeteren. Been there done that aan de bar in de jeugdclub, destijds. Vandaag ben ik wat pragmatischer: live & let die.
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is vrij simpel nochtans... Advocaat of stratenveger, uw krediet en fundamentele basisvrijheden worden afhankelijk van uw gedrag. naast de wortel durven kijken en durven rijmen waar het ons toe leidt.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 28 december 2021 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vertel. Laat ons meegenieten gij wereldverbeteraar. ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 december 2021 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Minister
|
![]() Voor mijn part laat pandareus zich nog 17 keer prikken. Dan zijn we er ineens vanaf
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijf dan in je isolement zitten hee, dat is ook een mogelijkheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat het nu net een meerderheid van kiezers zijn die achterlijk zijn. De uitslagen bewijzen het elke keer weer. Nu gij.
![]() |
![]() |
#148 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En bij de ouderen zullen er wel wat 'nieuwe Belgen' zijn. Nu , dat maakt niet uit. Het maakt alleen dat fanatisme voor totale - verplichte - vaccinatie wat psychotischer. Te vergelijken met de waanzinnige afkeer voor heksen en ketters in de middeleeuwen, of, idd , met de joden in de jaren 30.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 28 december 2021 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Europees Commissaris
|
![]() Er gebeurd iets dat onbegrijpelijk is.
Belgen heggen traditiegetrouw een gloeiende hekel aan alles wat verplicht is, zie maar voor welke vod ze het verkeersreglement houden. Zie maar de wet op de dronkenschap en de drugs waar de Belgen hun ga aan vegen. Nu komt daar plots uit het niets een idioot van een politieker die orakelt dat hij een wet gemaakt heeft waarbij iedereen spuiten moet krijgen of dat ge niet meer naar de voetbal moogt gaan en wat gebeurd er??? Hij krijgt de steun van een goede meerderheid, als lammeren zomaar zonder tegenspraak????. De massa is zelfs bereid om degenen die niet willen ingespoten worden te broodroven en zelfs nog erger. Op de baan is hij zo te zien wel een normale Belg die 90 rijd waar hij 50 mag en de meerderheid van de fietsers rijden nog steeds zonder licht en zonder bel. Dus vraag... WAT ZIT ER IN DAT VACCIN DAT VAN DE REBELSE BELG PLOTS ZO EEN VOORBEELDIGE BURGER MAAKT EN ZELFS RUZIE GAAT MAKEN MET ZIJN BESTE VRIEND OMWILLEN VAN DIE SPUITEN; |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Europees Commissaris
|
![]() BIJWERKINGEN volgens FAGG
Totaal minstens 1 spuit gehad 8.650.270 Aantal bijwerkingen 29.664 = 3.43 % Waarvan Overlijden 1% = 296 Levensbedreigend 1% = 296 Ziekenhuisopname 3% = 890 Medisch belangrijke gebeurtenis 2% = 593 Arbeidsongeschikt 32% = 9.492 Niet ernstig 61% = 18.095 Met zoveel kans hoeft het voor mij dus niet. Geef mijn part maar aan de ontwikkelingslanden. Laatst gewijzigd door TREBRON : 28 december 2021 om 16:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wens je nog een lang en voorspoedig leven toe, in je isolement. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
PS. Die cijfers zijn deze die voor het grote publiek mogen vrijgegeven worden om ze gerust te stellen. Er zijn er andere maar het artikel dat einde mei gepubliceerd werd door De Volkskrant is "niet meer beschikbaar." Laatst gewijzigd door TREBRON : 28 december 2021 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rustig maar.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het bewijs dat een intelligente vorm van autoritair gedrag in een kleinere omgeving kan werken. Maar vergeet dat in de Vlonders want it takes two to tango: ook de bevolking moet voldoende intelligent zijn om bepaalde dingen te accepteren. In Euroland of Vlonderenland zijn ze daar niet rijp voor. Feit. (Sorry Kjoe, ik snap wel dat gij dat laatste niet wilt aanvaarden. Soit.)
![]() |
![]() |
#159 |
Gouverneur
|
![]() Je kan er ook voor kiezen om gewoon beneden te blijven staan.
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik, vaccinweigeraar, trek me niet aan hoe anderen omgaan met de aanwezigheid van virussen. Of ze zich isoleren, of ze zich laten vaccineren, of ze rondlopen met vodden voor hun monden en neuzen - I don't care, ik heb daar te weinig of geen last van. Soms zelfs omgekeerd: baat - het was soms eens goed lachen, en dat is niet als kritiek bedoeld - het is HUN zaak. Pandareus en enige anderen hier en elders, daarentegen, gaan zich gaan moeien met hoe anderen reageren. En niet louter als kritiek (dat mogen ze van mij) - ze streBen OOK naar DWINGEN - leBensraum inperken. En de topper moet nu nog komen: dat verandert niks aan hun eigen leven. Ze halen er niks epidemiologisch voordeel uit. Er zijn een aantal beweringen gepasseerd, de laatste dat vaccinatie zouden voorkomen dat je anderen besmet. Zelfs letterlijk: "Corona Safe", resulterende in extinctie virus, opheffen dwingelandij, terug naar de mate van vrijheid in 2019. De feiten, de situatie in het heden, hebben die bewering als fout of vals (kies maar) bewezen. Alle "maatregelen" sinds begin 2020, hebben ons gebracht waar we nu staan: zware economische schade (tekorten aan vanalles, sterk gestegen prijzen van vanalles), totale sociale ontwrichting, zelfs scholen en kinderen werden bestookt door de granaten van de nazi's. En dat is NOG STEEDS zo. De situatie van begin 2020, is dezelfde van begin 2022, en de vooruitzichten van begin 2020, zijn dezelfde van begin 2022. Straks gaan de nazi's de 5 jarigen inspuiten, alsof ze 2 jaar blind geweest zijn, terug alsof dat normaal is, en terug alsof ze een virus dat overal zit, kunnen uitroeien. Ze zijn nu een jaar bezig met in te grijpen in de processen van natuurlijke immuniteitsopbouw en de individuele/lokale omgang met het virus te overrulen met algemene gedicteerde omgang. Kijk eens naar het overheidsbedrijf, dat de nazi's besturen. Dat bedrijf is met kop en schouders het slechtst werkende / presterende bedrijf binnen de hele samenleving. Geen enkel ander bedrijf heeft zulk een schuldenberg, spijts de voortdurende zelfkwijtschelding die ze forceren via hun monetaire manipulaties. Diezelfde bestuurders, zitten nu deze epidemie te sturen met een collateral damage van dezelfde orde als 100 jaar geleden, die een enorme wetenschappelijke en technologische vooruitgang nodig had om gecompenseerd te raken. Ah en ja, een paar wereldoorlogen ook.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |