![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik wel weet is dat bij pensionering je het stuk betaalt dat de werkgever betaalde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het blijkt nu ook dat een kleine fractie van dat RNA zich wel kan verspreiden via wat men exosomen noemt, en dat die proteinen zich eventueel wel in kleine hoeveelheden kunnen verschansen. Hoe lang die dingen meegaan weet ik niet. Ik zou vermoeden dat die toch niet heel lang in het lichaam blijven want heel stabiele structuren zijn het niet. De potentiele problemen zitten hem niet in een langdurig aanwezig zijn van die dingen, maar in de modificaties die ze aangebracht hebben. Natuurlijk zijn de modificaties de bedoeling van een vaccin. Maar naast datgene wat de bedoeling is, kan men subtielere dingen uitgestoken hebben ook. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 januari 2022 om 05:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die verklaringen moeten niet eens op papier staan. Het is voldoende om die te doen tijdens een opgenomen gesprek of groepsgesprek. Zelfs het tonen van foto's van een toevallige actie op FB kan als een bewezen feit gebruikt worden om je premie te verhogen of de polis op te zeggen. En ik spreek uit ervaringen. Heb het zo zelf meegemaakt dat een op pensioen gaande schipper, een verhoogde premie kreeg bij de groepsverzekering, omdat hij verkondigde te gaan beginnen met duiken. De sukkel werkte al 15 jaar als schipper voor een duikbedrijf en heeft uiteindelijk nooit gedoken. Mijn oudste dochter was zo slim om bij het overzetten van de autoverzekering op haar naam, te verkondigen dat ze al een paar keer gepakt was wegens overdreven snelheid, de verzekering weigerde haar gewoon als verzekeringsnemer en ik mocht een verhoogde premie betalen voor het voertuig waar zij mee reed. Een vriend en ik gingen gaan leren deltavliegen in de zomer van 2020, we kregen immers de kans die gratis te doen dankzij corona. Zijn echtgenote belde naar zijn hospitalisatieverzekering om te weten of hij wel gedekt was voor dit risico en hij kreeg een uur later een mail dat een extra premie van 25€ per maand moest betalen, als hij ging beginnen deltavliegen of dat anders de verzekering niet tussen kwam voor medische kosten veroorzaakt door het deltavliegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan dat wel ? Idem wat betreft de andere voorbeelden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook binnen de verzekeringswereld geld de regel, dat alles wat je zegt, mag, kan en zal tegen je gebruikt worden. Daarom dat verzekeringen ook steeds telefoon gespreken opnemen, zodat ze bij gerechtelijke aanvechtingen bewijs hebben dat je de verklaringen, gebruikt voor motiveren van premieverhoging of opzegging van de polis, hebt afgelegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus nemen ouders doorgaans de verzekering van het voertuig voor hun kinderen voor hun rekening op hun naam omdat dat goedkoper is, natuurlijk is dan de hoogte van de premie afhankelijk van de bonus malus van de ouders, je mag zoveel wagens op je naam verzekeren als je wil. De verzekering weigerde de dochter te verzekeren omdat zij toegaf dat zij al een paar keer gepakt was met overdreven snelheid - zij werd dus geweigerd als klant, als verzekeringsnemer. Als je al verzekerd bent, dan kan je premie nooit verhoogd worden door/voor een snelheidsboete want dan pleegt de verzekeraar contractbreuk als dat niet zo uitdrukkelijk omschreven stond in hun 'rechtsgeldige' verzekeringspolis. Ik ben zeker dat geen enkele polis de voorwaarde bevat dat je premie wordt verhoogd als je een boete krijgt. En verzekeringen bestaan net door en voor het dekken van een risico op een ongeval en boetes hebben daar niks mee te maken want je loopt niet méér risico op een ongeval omdat je eens een boete kreeg. Dat zou nogal bizar zijn want iedereen loopt het risico op een boete en dat zou je dan enkel kunnen voorkomen door helemaal niet meer te rijden om elk risico op een boete te kunnen uitsluiten en dan worden verzekeringen nutteloos en overbodig. Je betaalt tenslotte een premie voor het RISICO op een ONGEVAL. Anderzijds weigeren verzekeringen veroordeelde veelplegers van snelheidsovertredingen, die ongevallen hebben veroorzaakt met gewonden of doden, nog te verzekeren omdat het risico te groot is maar dat geldt zeker niet als stelregel. En je hebt verplichte verzekeringen zoals autoverzekering en ziekteverzekering en je hebt bijkomende verzekeringen zoals hospitalisatieverzekering en elke verzekering heeft een andere polis, andere voorwaarden en de dekking voor risico's zijn allemaal verschillend.
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we nu eens al die verzekeringen , ziekenkas & ziekenhuizen afschaffen ??
Iedereen trekt voortaan zijn plan !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#150 |
Europees Commissaris
|
![]() Die cijfers zijn inderdaad in totale tegenspraak met de officiele cijfers van Sciensano. Bizar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Minister-President
|
![]() Het blijkt dus dat natuurlijke immuniteit door besmetting beter is dan die van vaccinatie alleen.
Dus ook al was het goed om de oudjes te vaccineren, het was een grote fout om de jeugd zolang opgesloten te houden omdat ze zo goed als niet ziek werden van de besmetting. En mensen nog vaccineren na de besmetting was zeker zo goed als zinloos. https://www.youtube.com/watch?v=25-iJKPA1CA https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/71/...htm#contribAff |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel geestig dat onze vriend Dadeemelee teruggaat naar October vorig jaar om zijn punt te maken. Een periode waar er blijkbaar geen representatieve cijfers waren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was destijds, toen men maar een heel klein aantal had waarvan men de vaccinatie status kende. Ik herinner mij hier die onwerkelijke discussie daarover, hoe kon dat nu ? Maar blijkbaar was dat toen zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is wel technisch anders verlopen dan ik dacht, maar in de praktijk kwam het op hetzelfde neer. Ik had eerder het scenario gezien: - men vaccineert de jeugd (ik had toen nog niet door HOE SNEL het vaccin ENORM LEK werd) tegen een te oud virus, en hierdoor doen ze geen delta-immuniteit op. - tegen november komt er een nieuwe variant langs waar het oude vaccin niet meer voor remt, maar wel delta-immuniteit. - we zijn de jeugd kwijt als "buffer" tegen die nieuwe variant. Het is technisch anders gegaan: - men heeft de jeugd TIJDELIJK geimmuniseerd tegen delta. - het was in november nog altijd delta, maar waar de eerder geimmuniseerde jeugd nu transparant wordt. - we zijn dus de jeugd kwijt als buffer. En dat kwam dus op hetzelfde effect neer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn -2000 mensen jonger dan 65 gestorven. Maar de grote meerderheid daarvan was al inactief door andere medische oorzaken. |
|
![]() |
![]() |