![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat oesters betreft: Zelf ben ik niet zo'n fan van zo'n slok zeewater. Duur en zwaar overroepen. Dan eet ik liever scampi, langoustines of mosseltjes. Of een lekkere vis met een zelfbereide tartaarsaus. Of dillesaus.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Anders -> verschillend, niet bij noodzaak "beter" of "slechter". En die Japanse keuken, zeker wat o.a. teppanyaki cuisine betreft is verschillend in subtiliteit. De culinaire show hoort erbij. Alleen al erover spreken doet me goesting krijgen. Ik ben een grote fan, maar beperkt me wat het aantal bezoeken betreft, ook hier in HK. Anders moet ik opnieuw mijn woning gaan hypothekeren.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 4 november 2022 om 05:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar IJsboer: stop met jouw wasabi om gerechten te verkloten (zie je eerdere bijdrage hier) ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 4 november 2022 om 05:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een mislukte calzone als pizza margharita voorstellen, alleen EasyJet kan dat: https://twitter.com/fabioLeman/statu...23743151702016
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 4 november 2022 om 14:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() TIP (voor de liefhebber): mocht je eens bij Fons een steakske gaan eten beveel ik (naast bearnaise) aan een extra portie tuinkers te vragen. Het geeft die extra kik bitterheid naast Fons zijn traditionele sla met huisgemaakte mayonaise.
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 50 Euro bij de reservatie?
Wat een kloten-maatschappij is het 't geworden in de hedendaagse wereld? Respect voor de hardwerkenden is blijkbaar verleden tijd. Nu wachten op de slijmerds en boomvrijers van dienst, die het vragen van een voorschot gaan bevechten. Want tegen hun vrijheid van meningsuiting en gedrag, misschien?
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#157 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of veel te laat afbellen, zodanig er al een hoop tijd verspeeld is. Ik zie geen probleem om zo'n voorschot te betalen. Maar ik denk niet dat mijn vaste stekken, waar ik soms reserveer, me dat gaan vragen. Die weten dat mijn woord goed is. Citaat:
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op zich toch een goede zaak ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 11 november 2022 om 09:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Valt op hé.
We kunnen die bijposten bij de draad "Voorvallen in Antwerpen". Laatst gewijzigd door Henri1 : 11 november 2022 om 09:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |