![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen op andersgelovigen bashen is ok, owee als iemand het gedrocht van het fascistische westen durft aanwijzen.
![]() |
#143 |
Europees Commissaris
|
![]() NEEN, dat is als GRAP bedoeld in een vertelseltje, een stripverhaal om mee te lachen, enkel een zure racist valt daarover, die ziet overal racisme in, zelfs in een witte boterham met zwarte choco.
![]()
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een zwarte wordt met een dier vergeleken, kolonialisten deden dat ook met alle gevolgen van doen. Tijdens de kolonisatie in tijden van Darwin hadden Aboriginals ook geen rechten omdat ze met dieren vergeleken werden. Laten wij nu eens eindelijk het kwaad erkennen en stoppen met die darwinistische invloeden te spuien in onze samenleving. De witte darwinisten kostten ons al de beschaving. Laten wij maar gewoon terug christelijk doen.
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ik gelijk heb, zwarten met dieren vergelijken is racisme.
White supremacy ![]() ![]()
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor, humor heeft geen boodschap, het is enkel om te lachen.
En ja, rechtbanken hebben zich daar over al gebogen, we mogen nog lachen, ook met een domme negermop.
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs al is dat waar, je bent nog steeds niet mee. Racisme is niet verboden.
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vaneigenst hebben die dan 0 geloofwaardigheid he,
![]() |
![]() |
#151 |
Europees Commissaris
|
![]() Tis grappig te noemen hoever ze gaan om te kunnen bewijzen dat ze zelf humorloze, blanke racisten zijn.
![]() Niet mogen lachen en zelfkastijding kan niet anders dan een overblijfsel zijn van katholieke donderpreken gecombineerd met politieke correctheid.
![]() |
#152 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder, als de wet en de rechtbanken nul geloofwaardigheid hebben, dan is dat net zoals u, geen geloofwaardigheid vermits je deel uit maakt van het zelfde politieke systeem.
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan grappig ervaren worden voor X maar racistisch voor Y. En waarom wordt het als racistisch ervaren? Omdat ze vergeleken worden met dieren zoals hun voorouders die gebukt gingen onder slavernij en genocide. Evenmin ben ik katholiek.
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Liever deed ik mijn eigen ding zonder risico op vervolging. Maar ik kies toch enigszins mee te lopen om vervolging te ontlopen. Gewoon omdat we met pestkoppen van jewelste te maken hebben die zich volksvertegenwoordigers durven noemen maar waarvan het gros geen democratisch mandaat heeft. APAB
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks te opzadelen met schuldgevoelens. Ik zeg gewoon wat is. Het is niet omdat men toen anders keek naar het ‘Congolees dorp’ tijdens Expo ‘58, dat het daarom minder onversneden racisme was. Historicus Couttenier heeft overschot van gelijk in het filmpje, post 74.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 november 2022 om 16:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans is mijn Bijbel gebaseerd op een persoon die zulk gedrag al 2000j geleden afleerde. Edit: Darwin leerde het opnieuw aan met zijn rassenleer rond mensen, waarin hij missing links zocht al ware het dieren.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 14 november 2022 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe dubbelzinnig van jou.
Het is een kwestie van rust, ik heb geen zin meer in paranoia gevoelens of de schrik van ongewenst bezoek. Bovendien, nu alles weg is, kan ik 10x zo hard teuten als daarvoor en heb ik niets meer te verliezen. Ook word je slimmer na een overval edm.
![]() |
#159 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Natuurlijk wordt een grap als grappig ervaren, daarvoor dienen grapjes toch ook.. ![]() Gingen jouw voorouders dan misschien gebukt onder slavernij? Nee? Waarom ervaar jij dat dan wel als racistisch? Dan ben jij als blanke dus een even grote racist als degene die jij verwijt van racisme omdat die een grapje tekende om te lachen. Trouwens, wie grapjes racistisch vindt, die moet dan best geen strips en grapjes LEZEN, dat hoeft ook niet én dan "ervaart" ie ook geen racisme...simpel, toch? Laat de strips en grapjes dan voor normale mensen die kunnen lachen en de grappen begrijpen. Gene katholiek maar wel met ne bijbel zwaaien?
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een morning after pill is abortus mits er conceptie is ja. Ik begrijp dat er “situaties” zijn, maar dat rechtvaardigt niet dat we onnodig lang moeten aanslepen tot men aborteert. Het blijft altijd het moorden van een ander mens, dus kan nooit een mensenrecht zijn. Net zoals een getaande mens met een dier vergelijken pertinent racisme is. Het feit dat 90% van de commentaar gevende mensen hier enkel christendom aan hun eigen ervaringen of katholieken kunnen linken, laat zien wat voor bekrompen volk wij eigenlijk zijn. We moeten niets verbieden, maar eerlijk en consequent onderwijzen zou de bekrompenheid wat dempen. Darwin was een racist, abortus is moord en die strip was racistisch, wij zijn bekrompen.
![]() |