Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Website van de Baron terug toelaten?
JA, een anti-VB website moet hier ook kunnen 40 38,46%
JA, er staat niks illegaals of onwettigs op 27 25,96%
NEEN, die staat vol laster over het VB 28 26,92%
NEEN, vrije meningsuiting alleen voor het Eigen Volk 9 8,65%
Aantal stemmers: 104. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 30 december 2004, 12:11   #141
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Nee, dat doe ik niet met mijn website, tenzij je dezelfde rare hersenkronkels van bv SuperStaaf en Co deelt, maar dan spreek ik liever over een hoogst besmettelijk bruin virus dan over gezonde konsekwente logica.
Zie je Griffin, nu ben je ook al 'bruin'. Dit is de vrije wereld waar Piano zich voor inzet : censuur en verdachtmakingen. Ik blijf erbij... ik zie totaal geen verschil tussen hem en een totalitair gezinde belanger. Enkel het kleurke van het logo is anders.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2004, 12:12   #142
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik herhaal de toelichting van moderator Peter Johan:
...
Dus als ik een enorme revisionist zou zijn, en ik maak een site waarin ik zogezegd dat revisionisme aan de kaak stel, dan is dat toegelaten? De enige bedoeling van zo'n site is imho het _verspreiden_ van die informatie en dat gebeurt, ook al zet je er dan de nodige vraagtekens bij.

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2004, 12:13   #143
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Zie je Griffin, nu ben je ook al 'bruin'. Dit is de vrije wereld waar Piano zich voor inzet : censuur en verdachtmakingen. Ik blijf erbij... ik zie totaal geen verschil tussen hem en een totalitair gezinde belanger. Enkel het kleurke van het logo is anders.
Wou je nog iets bijdragen tot de discussie of gewoon een rondje schelden of pianobashen? Daarvoor kan je beter terecht op PI-forum en Vl. Actueel, daar hebben ze pianobashen tot een virtuele sport verheven. Doe ze daar de groeten van me.
Oud 30 december 2004, 12:18   #144
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wou je nog iets bijdragen tot de discussie of gewoon een rondje schelden of pianobashen? Daarvoor kan je beter terecht op PI-forum en Vl. Actueel, daar hebben ze pianobashen tot een virtuele sport verheven. Doe ze daar de groeten van me.
We hadden toch een thread waarin er ten gronde werd gediscussieerd over dit onderwerp ? Je bent daar weggegaan om deze op te starten.

Maar in elk geval bedankt voor de referentie naar die VB forums. Je maakt nu ook al expliciet reclamen voor hen.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 30 december 2004, 12:19   #145
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Dus als ik een enorme revisionist zou zijn, en ik maak een site waarin ik zogezegd dat revisionisme aan de kaak stel, dan is dat toegelaten?
In principe is dat geen probleem. Probeer het maar, maar probeer wel de schijn hoog en lang genoeg vol te houden want echte revisionisten vallen toch vroeg of laat door de mand.

Als ik je site op revisionisme betrap zal ik het zeker niet nalaten ze te melden aan het CGKR.

Peter Johan heeft mijn site ook aangemeld bij het CGKR om ze te laten censureren, ik heb net hetzelfde gevraagd aan het CGKR maar om ze door te lichten met de bedoeling ze positief te laten evalueren. We wachten beiden nog steeds op een antwoord van het CGKR. Ik laat zeker een bericht achter zodra ik antwoord heb gekregen, positief of negatief. Ik ben 100% zeker van wat ik doe en dat dit volkomen volgens de wet is. Peter Johan en zijn crew weten dat ook maar bijten zich graag vast aan een laatste strohalm.
Oud 30 december 2004, 12:24   #146
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
We hadden toch een thread waarin er ten gronde werd gediscussieerd over dit onderwerp ? Je bent daar weggegaan om deze op te starten.

Maar in elk geval bedankt voor de referentie naar die VB forums. Je maakt nu ook al expliciet reclamen voor hen.
Je moet er zeker op inloggen, ik ben er haast zeker van dat je je daar onmiddellijk zal thuisvoelen. Daar zijn geen linkiewinkies en vervelende lastpakken zoals ik meer over gebleven.

Zie (klikken op) topic op PI-forum: Links is van de forums verdwenen

Succes ermee!
Oud 30 december 2004, 12:35   #147
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jeps, en dan werd hij nog gemanipuleerd door outsiders (zie http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=75 )

Blijkbaar hebben ook VB'rs ingezien dat de censuur van moderators Peter Johan en Jeroen te ver gaat. Maar zoals gezegd, ik verwacht niet dat ze daar rekening mee zullen houden. Ik ben in hun ogen een fanatieke lastpak en liever dan de discussie ten gronde te voeren misbruiken ze hun macht om andersdenkenden zoals ik het zwijgen op te leggen. Stel je voor dat ik bewijs dat via het VB (en nagenoeg enkele door het VB) revisionisme en negationisme wordt gepromoot. Dat zit ze echt niet lekker.

In elk geval wijzig ik geen komma aan mijn site. Ik heb enkel een dooverwijzing naar de site van S. Verbeke ongedaan gemaakt om elke verdenking weg te nemen. Nochtans hoefde dit helemaal niet want hoe kan je anders aantonen en bewijzen dat ze bestaat?
Als jij nu nog gaat inzien dat niet alleen jij mag censureren zoals het u uitkomt zijn we al een hele stap verder.
De discussie ten gronde is op "de purperen muur" gevoerd.
Daar verkiest ge te gaan lopen om een nieuwe topic over dat onderwerp te starten. Net een kleine jongen die zijn lolly terug wilt.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2004, 12:38   #148
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Peter Johan heeft mijn site ook aangemeld bij het CGKR om ze te laten censureren, ik heb net hetzelfde gevraagd aan het CGKR maar om ze door te lichten met de bedoeling ze positief te laten evalueren. We wachten beiden nog steeds op een antwoord van het CGKR. Ik laat zeker een bericht achter zodra ik antwoord heb gekregen, positief of negatief. Ik ben 100% zeker van wat ik doe en dat dit volkomen volgens de wet is. Peter Johan en zijn crew weten dat ook maar bijten zich graag vast aan een laatste strohalm.
Ik had begrepen dat gij dat gevraagd had.
Oud 30 december 2004, 12:40   #149
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Als jij nu nog gaat inzien dat niet alleen jij mag censureren zoals het u uitkomt zijn we al een hele stap verder.
Met dit wezenlijke verschil dat ik de wet aan mijn kant heb en hun actie een zuivere subjectieve bevooroordeelde interpretatie is van die wet, een wet die ook het VB mede heeft goedgekeurd.
Oud 30 december 2004, 12:47   #150
thePiano

Standaard

Citaat:
Ik had begrepen dat gij dat gevraagd had.
Ik denk dat het ongeveer tegelijkertijd is gebeurd. Meer nieuws verwacht ik niet voor januari.

Peter Johan op 13.12: Ik onderneem zelfs persoonlijk actie om vanwege het CGKR te laten uitmaken hoe we het linken naar uw website kunnen verantwoorden.

En dezelfde PJ op 16.12:Dinsdag laatstleden had ikzelf een onderhoud met het een verantwoordelijke van het CGKR. Die zegde me hetzelfde toe i.v.m. uw site: hij gaat voor doorlichting naar de juridische dienst.

Oud 30 december 2004, 12:47   #151
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met dit wezenlijke verschil dat ik de wet aan mijn kant heb en hun actie een zuivere subjectieve bevooroordeelde interpretatie is van die wet, een wet die ook het VB mede heeft goedgekeurd.
Nee de wet is er voor iedereen, ook voor piano's.
Linken is linken wat ook de bedoeling mag zijn.
Oud 30 december 2004, 12:50   #152
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat het ongeveer tegelijkertijd is gebeurd. Meer nieuws verwacht ik niet voor januari.

Peter Johan op 13.12: Ik onderneem zelfs persoonlijk actie om vanwege het CGKR te laten uitmaken hoe we het linken naar uw website kunnen verantwoorden.

En dezelfde PJ op 16.12:Dinsdag laatstleden had ikzelf een onderhoud met het een verantwoordelijke van het CGKR. Die zegde me hetzelfde toe i.v.m. uw site: hij gaat voor doorlichting naar de juridische dienst.

Dus opnieuw mag jij meer dan de moderators.
Uw bedoelingen zijn goed, die van de moderators foei.
Oud 30 december 2004, 12:50   #153
thePiano

Standaard

Citaat:
Nee de wet is er voor iedereen, ook voor piano's.
Dat klopt.

Citaat:
Linken is linken wat ook de bedoeling mag zijn.
Nee, dat is het niet.
Oud 30 december 2004, 12:53   #154
thePiano

Standaard

Citaat:
Dus opnieuw mag jij meer dan de moderators.
De moderators proberen de specifieke geest en ideologische richtlijnen van hun forum in ere te houden. Ik begrijp hun standpunt volkomen als ze reclame voor anti-VB websites op dit forum aan banden willen leggen.

Citaat:
Uw bedoelingen zijn goed, die van de moderators foei.
Weeral juist! Je maakt vordereingen.
Oud 30 december 2004, 12:57   #155
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Weeral juist! Je maakt vordereingen.
Bobke is niet de enige die 'vorderingen' maakt.
Ik vind dat ook jij met sprongen vooruitgaat.
Daarom:
Proficiat met uw eerste anti-censuurtopic.
Oud 30 december 2004, 13:01   #156
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Bobke is niet de enige die 'vorderingen' maakt.
Ik vind dat ook jij met sprongen vooruitgaat.
Daarom:
Proficiat met uw eerste anti-censuurtopic.
Tjah, wie had ooit van jou verwacht dat jij om censuur zou eisen? Ook niemand vermoed ik?

SuperStaaf:

De Theorie:
30.11: "Ik steun iedereen die de absolute vrije meningsuiting bepleit" http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=369

De Praktijk:
9.12: "Ik signaleer deze tekst via het driehoekje."
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=644
20.12: "Ik meld dan ook deze laster aan de moderatie." 1355
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1355

Laatst gewijzigd door thePiano : 30 december 2004 om 13:01.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2004, 13:04   #157
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tjah, wie had ooit van jou verwacht dat jij om censuur zou eisen? Ook niemand vermoed ik?

SuperStaaf:

De Theorie:
30.11: "Ik steun iedereen die de absolute vrije meningsuiting bepleit" http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=369

De Praktijk:
9.12: "Ik signaleer deze tekst via het driehoekje."
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=644
Mijn vraag ging niet zozeer om censuur, doch gelijkberechtiging.

Geef toe dat het niet opgaat dat wetteloosheden geknipt worden bij de ene, terwijl jij ze ongehinderd zou mogen posten.
Oud 30 december 2004, 13:08   #158
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hier ging het niet langer om een mening.
Jij gaf een volledig ander inhoud aan mijn poll.
De poll ging over pro of contra censuurwetten.

Jij stelde het voor of iedereen die tegen censuur is onmiddelijk een revisionist en negationist is.
Dat is smaad en laster en eerroof.
Je stelde een malafide daad om via valse verdachtmakingen mensen in de wetteloosheid te duwen.
Dat hoeft niemand te pikken, zeker niet vanwege een verwoed verzamelaar van revisionisme, negationisme, racisme, fascisme en anti-semitisme.
"Houd de dief!" roepen, om zelf met de buit weg te komen, dat hoef ik niet te pikken.
Oud 30 december 2004, 13:10   #159
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je moet er zeker op inloggen, ik ben er haast zeker van dat je je daar onmiddellijk zal thuisvoelen. Daar zijn geen linkiewinkies en vervelende lastpakken zoals ik meer over gebleven.
Ik heb geen probleem met linkiewinkies. De meeste zijn niet paranoïde.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 30 december 2004, 13:19   #160
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf

Jij stelde het voor of iedereen die tegen censuur is onmiddelijk een revisionist en negationist is.
Iedereen die de negationismewet wilt afschaffen en daarbij aanvaard dat onder meer de minimalisering van de holocaust, het betwisten v/h aantal slachtoffers v/d holocaust en het ontkennen v/h bestaan v/d gaskamers, dat dit allemaal weer mogelijk wordt, bezondigt zich mede aan het hand- en spandiensten verlenen aan een misdrijf (=revisionisme/negationisme). De grens tussen wat zij (opnieuw) willen toelaten en anderzijds wat rev&negs daadwerkelijk doen, wordt zo maar erg dunnetjes. Ik zou helemaal niet verbaasd staan als hun beweegredenen identiek dezelfde zijn.

Citaat:
Dat is smaad en laster en eerroof.
Je stelde een malafide daad om via valse verdachtmakingen mensen in de wetteloosheid te duwen.
Dat hoeft niemand te pikken, zeker niet vanwege een verwoed verzamelaar van revisionisme, negationisme, racisme, fascisme en anti-semitisme.
"Houd de dief!" roepen, om zelf met de buit weg te komen, dat hoef ik niet te pikken.
Jij hebt bij voorbaat de discussie afgeBLOKt door om censuur te roepen èn te krijgen, zodat het uiteindelijke resultaat was dat je eigenhandig de discussie hebt verlamd. Vergelijk het maar met een boksmatch waarbij je eerst de armen van je tegenstander op de rug hebt vastgebonden.

Tot dan toe was jij de enige die dat hoefde te pikken (of niet) want het was sneller weg dan het er op kwam, dankzij jouw hysterische kreet om censuur.

Laatst gewijzigd door thePiano : 30 december 2004 om 13:30.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be