![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je leeft in het verleden. De verwende Vlaamse jeugd heeft wel betere dingen te doen dan huiswerk. Gamen, netflixen, met een pilletje op dansen, klimaatmarsen of urenlang tokkelen op je iphone. Deze generate heeft niet eens meer tijd om elkaar te neuken, laat staan voor huiswerk. Niet erg. Ze kunnen feestend naar de uitgang want deze mensen worden immers vervangen. |
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
let's throw anouther emmer in the bucket !
Laatst gewijzigd door Herr Flick : 29 november 2023 om 23:26. |
|
|
|
|
|
#144 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#145 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#147 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Damned, i cryed to soon victorie. My weatherstation stil mesures shit. Sensor had no goesting to work
|
|
|
#149 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Echt gebeurd op café:
-"Do you have kids ?" +"Why are you asking ?" -"I will know." ( Ik wil het weten).
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 30 november 2023 om 14:00. |
|
|
|
|
|
#151 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Eén van mijn kinderen valt mss niet meer onder de noemer "jeugd" maar die is wél op 16-jarige leeftijd na schooltijd begonnen met opleidingen en lessen volgen. Via het GLTT. NU, heden dus: mijn kind volgt nog steeds lessen en opleidingen ondanks een 40-uren week werken. Die vertrekt van maa- vrijdag om 5u 's morgens en komt pas thuis rond 20u s avonds. Intussen is mijn kind dankzij al die opleidingen/ lessen perfect 5-talig, heeft ook het diploma 'doventolk' behaald en volgt nu macusa. Binnenkort start kind een 3-jarige opleiding Japans. Geloof mij; die heeft geen tijd om te Netflixen, te gamen, te dansen, urenlang te tokkelen op de smartphone. Ik ken redelijk veel jonge mensen die zich toeleggen op hun studies; ik begrijp dus niet waar jij al die onzin vandaan haalt! |
|
|
|
|
|
|
#152 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#153 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zo dus. Wel ontopic blijven eh Nieuw!! Citaat:
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 30 november 2023 om 14:55. |
||
|
|
|
|
|
#154 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een taal leren, dat is zoals leren zwemmen.
Daar is meer voor nodig dan een klaslokaal. (Ik heb ooit zo eens een getrukeerde foto gezien van een "les zwemmen": een leeg zwembad met vooraan een lestafel waar de leraar een crawl-beweging voordeed, en voor de rest schoolbanken van waar de leerlingen aandachtig toekeken. Spijtig dat ik hem niet meer terugvind.)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#155 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
I have gotten turnles from a modderfat teacher
Allemaal te vinden via links naar websites op het Internet Laatst gewijzigd door kelt : 30 november 2023 om 18:36. |
|
|
|
|
|
#156 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zie alleen al hoe bar slecht het Frans van de gemiddelde Vlaming is. Of vraag profs aan de unief hoe zwak hun eerstejaars zijn... De omvolking is in volle gang. Wist je dat niet. Er is zelfs een leuk draadje over. https://forum.politics.be/showthread...256999&page=25 |
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Eberhard ontkent geen omvolking, maar benadrukt die om de witte goegemeente te jennen.
|
|
|
|
|
|
#158 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Buiten dat stel ik me wel vragen bij "perfect-5-talig". Ik ken in het Brusselse veel mensen die perfect tweetalig zijn. En heel soms drietalig. Niet doordat ze een cursusje hebben gedaan maar omdat ze uit een bicultureel gezin komen of in een andere taal onderwijs hebben genoten. Drie talen is dan wel het maximum. |
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Did dat al two times….
|