![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten gay pride en andere carnavalstoeten afgeschaft worden? | |||
Ja, stoeten zoals Gay Pride en Carnaval zijn vervelend en degoutant. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 21,43% |
Nee, deze stoeten zijn belangrijk om politieke en sociale pijnpunten aan te kaarten. |
![]() ![]() ![]() |
8 | 57,14% |
Ik ben een hypocriet. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 21,43% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Religiote argumenten en fake news beginnen ferm mijn kloten uit te hangen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ze dan met rust? Wij zeggen neen tegen de regenboog. Is neen onaanvaardbaar ofzo?
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest negeer ik uw lange teksten, en die van BigF ook. Ik ben het beu telkens hetzelfde te nuanceren terwijl ik me niet eens te verantwoorden heb. Mensen met godsdienstvrijheid zijn vrij hun godsdienst te belijden, gij zijt vrij ze te weigeren. Laat ons dan ook genderideologie weigeren als we neen zeggen.
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jullie bepalen de grens in die ideologie niet, die ideologie is een social construct waar uw inspraak 0,0 is. Mensen in detransitie waarshuwen, luister eens naar hun getuigenissen op volwassen leeftijd. En neem uw superieur gevoel wat minder als maatstaf.
I'll never run Laatst gewijzigd door CUFI : 2 augustus 2024 om 08:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En ja, gij moogt neen zeggen tegen genderideologie, maar daar gaat niemand rekening mee houden. Besef maar dat de tijd dat het christendom het wereldbeeld/waarden/normen bepaalde voorbij is. Ongeacht het verhaal van uw voorouders. Wat godsdienstvrijheid betreft: ja, ge zijt vrij uw godsdienst te belijden. Maar die vrijheid is niet absoluut en ondergeschikt aan ieders' recht op bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Kwestie van uw maatstaf eens wat bij te regelen.. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 2 augustus 2024 om 08:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sorry mensen, maar dit is (weer) een mekkerdraad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
4 op 5 ontgroeien de fase als je niet bevestigt. Dat gij een bevestigingscultuur wilt zijn is het probleem niet, dat iedereen anders mee moet bevestigen en hun kinderen van in de school en daarnaast anders worden onderwezen is het probleem. Gij kunt ja zeggen maar kunnen mensen nog neen zeggen zonder aan protocol onderworpen te worden?
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent niet eens betrokken partij terwijl ik met onafhankeiijke artsen over puberteitsblokkers sprak en de gevaren en nadelen er van niet te onderschatten zijn. Dat is nog ergere kwakzalverij dan coronavaccins: het is een medisch schandaal. Ik presenteerde ook al getuigenissen, waar mensen in detransitie de lijdensweg beschrijven. Ik nuanceer meer in 5 zinnen dan jullie subjectief geblaat in 100 zinnen. Ik kan mijn geloof van mijn nuanceringen koppelen, doe dat ook eens. Mijn geloof is geen argument noch tegenargument.
I'll never run Laatst gewijzigd door CUFI : 2 augustus 2024 om 08:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Als vergelijk ben ik ook niet van mening dat men direct etiketten op kinderen moet plakken, 't is niet omdat ze druk zijn dat ze adhd hebben.. laat kinderen inderdaad kinderen zijn.. maar laat het onderwijs ook haar werk doen. En dat laatste moeten we in geen geval overlaten aan mensen die een gedateerd boekje uitpluizen en alles wat niet in hun wereldbeeld past des duivels vinden. Citaat:
Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 2 augustus 2024 om 08:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Welke mensen hebben recht van spreke? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BigF wilt dat genderideologie lesvoer wordt omdat hij zijn kinderen wil bijleren in geslachtsoperaties. Ik wil die lessen gereserveerd houden voor chirurgen. Wanneer de overheid aan de seksulaliteit van kinderen willen komen en de ouders mogen daarin geen grenzen meer bepalen; is er iets danig mis. En zij die het verdedigen zijn vaak niet eens betrokken partij maar een klankbord van de propaganda dle ze daarover absorberen. "Zie hoe goed ik ben in mijn zelfrechtvaardiging."
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Respect voor anderen is ook aanvaarden dat gelovigen het al duizenden jaren onvranderlijk onderwijzen. Je kan niet van geslacht veranderen. Feel free to disagree maar niet in onze gemeenschappen; daar geldt een andere autoriteit.
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een zever. Wordt eens wakker. En reageer eens op de vraag of we ze dan nog wel mogen vertellen over fascisme, over terrorisme, over moord, oorlog, pedofilie,... Dat mag allemaal wel. Dat kunnen kinderen plaatsen. Maar geslachtsoperaties... Ho maar!! Als we daar iets over zeggen zijn ze in staat om eigenhandig hun piemeltje af te knippen.
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heb ik al tot in den treure herhaald. Waarom we daar niet over mogen vertellen heb jij nog steeds nergens laten weten. Er wel over vertellen was zelfs ziek volgens jou. Ik vroeg je waarom. Een maand geleden. Ik wacht nog steeds op een antwoord. En dan wordt een draad als deze (zoals terecht opgemerkt) al weer snel een mekkerdraad. Omdat jij langs alle verwijten en ongerijmdheden in je betoog blijft fietsen. Eindeloos hetzelfde herhalen. Maar eens 1 keertje uitleggen waarom kinderen vertellen wat er zoal in de wereld gebeurt: Nee, dat is te veel gevraagd.
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je had een voorbeeld kunnen zien; maar je verdiept je niet en neemt uw narcistischen zelven als referentiepunt. Moest je nu enig licht op de zaak werpen tot daaraan toe, maar je lult om te lullen en verlegde over de jaren al meermaals uw grens. Wij , die geloven, hebben een Vader die de grens bepaalde. Wij dwingen u niet mee te lopen dus dwing ons dan ook niet lessen over "geslachtsoperaties" aan ons nageslacht te aanvaarden. Het antwoord is NEEN!
![]() |