![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#142 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Fieseler]
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
[size=1] Citaat:
DS: De knappe koppen lopen elkaar niet voor de voeten om lid te worden. Annemans: "Dat ga ik niet ontkennen" wat moet ik hieruit afleiden? dat DS liegt?
![]() |
#143 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nu moet bv een Bachelor in Engeland, zonder problemen zijn master kunne behalen in Belgie. Dus moeten ze hier hun leerstof aanpassen. Of gaan ze meer engelse lessen geven in hoge scholen of universiteiten. |
|
![]() |
![]() |
#144 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
zie: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=382 |
|
![]() |
![]() |
#145 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
daarvoor dient gewoonlijk een partijprogramma
![]() |
#146 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#147 |
Parlementslid
|
![]() Weet ik het, vraag het aan die mannen. Ik heb nog nooit een partijprogramma gelezen of gezien waar men concreet hun werwijze wordt toegelicht. En neen, wachten op onderzoeken is geen concreet voorstel. Ik heb overlaatst die van de spa in de rapte doorlezen (stukskes maar ze, ik heb ook ander dings te doen). Die mannen zijn even concreet als het VB.
Vroeger heb ik het VB veel concreter geweten. Misschien zijn ze gestopt omdat hun woorden en zinnen toch maar verdraaid werden. |
![]() |
![]() |
#148 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Weet je wat? In plaats van dit te doen geblinddoekt met één arm achter de rug ga ik het mezelf nog moeiljker maken zie: Ik ga het op) dezelfde wijze doen als Vermeersch zelf! OK? Here we go! Vermeersch heeft bruine ogen, Adolf Hitler had bruine ogen: gevolg Vermeersch die dit nooit heeft ontkend is een "blinde" (bewonder dit staaltje van semantische gijzeling) volgeling van Hitler. Hij verklaarde amechtig (op 13/06/04 op de VRT om 18h32 in een interview met Farah de Aguire) dat hij zijn hart verpand had aan rood en groen en dit terwijl het kwijl hem uit de nazibek droop. Kleuren die in de SS heraldiek terug te vinden zijn. Moet er nu nog meer bewijs zijn dat Vermeersch een aanbidder is van Adolf Hitler en in zijn geest zich de kleuren van Himmler aanmeet? Als dit niet genoeg bewijs is (�* la Vermeersch uiteraard) dan weet ik het ook niet meer hoor! ![]()
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#151 |
Parlementslid
|
![]() kwaliteitscontrole, er wordt veel gezegd, ja dat wel. Maar in praktijk merk je wel andere dingen. Zie maar naar wat docenten zelf zeggen (alle mijn docenten vertellen vantijd iets, ik weet niet wat uw docenten doen). Zie maar wat diverse studentenorganisaties zeggen. Ik heb andere dingen bij de VIC gelezen.
Maar ik zal eens as ik even den tijd heb naar jou traed gaan ... ![]() Laatst gewijzigd door lustige lezer : 7 januari 2005 om 16:32. |
![]() |
![]() |
#152 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#153 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#154 |
Parlementslid
|
![]() De post van INg die je blijkbaar niet gevolgd hebt ging over één punt in hun gehele programma waar ze inderdaad alleen maar een visie hebben en geen concrete voortstellen.
Maar dat kan geen reden zijn om een heel programma af te kraken als waardeloze zinnen. Zelfs een visie zegt al in welke richting dta ze denken. Dat ze niet weten hoe ligt aan de feit dat ze er nu ofwel niet genoeg aandacht aan hebben besteed of dat ze op dat vlak onbekwaam zijn. Maar mijn visie over onbekwame politiekers heb ik al eerder verkondigd. Als je nu bv programma bekijkt van SP-A, dan staan er onrealiseerbare voorstellen in, soms te veel voostellen om iets goed te laten werken. Zeg ik dan, het is een waardeloze programma? Neen. Ik kan eerlijk genoeg zijn om het verschil te zien tussen Bullshit en mankementen/ondoordachtheden. Laatst gewijzigd door lustige lezer : 7 januari 2005 om 18:08. |
![]() |
![]() |
#155 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
bij deze
![]() |
#156 |
Parlementslid
|
![]() Nog heb je niet de moeite gedaan om te kijken blijkbaar.Jij haalde onderwijs aan. Ik heb hun voorstellen van een puntje (a) al eerder aangehaald. Ing had het over hoger onderwijs specifiek waar het VB alleen een visie heeft. En die visie geeft een denkpiste die ze zullen volgen moesten ze aan de onderhandelingstafel zitten.
En dit wat jouw bewering niet staaft dat het programma van VB een gevaar is voor Vlaanderen. Of dat dit programma waardeloos is. Jij hebt dus nog niets aangetoond. Ik wacht dus nog altijd. Laatst gewijzigd door lustige lezer : 7 januari 2005 om 23:25. |
![]() |
![]() |
#157 |
Parlementslid
|
![]() Hun uitgeverij: http://www.uitgeverijegmont.be/
Hun Tv-station: http://www.vlaamsbelang.org/index.php?p=31 Hun structuur: http://www.vlaamsbelang.org/index.php?p=9 Hun propagande: http://www.vlaamsbelang.org/index.php?p=22 ...
#158 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
er staat nagenoeg niks concreets in over onderwijs, vergelijk dat dan eens met wat SPA (niet mijn partij) voorstelt daar denk maar eens over na als je de volgende keer in het stemhokje staat
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen. Laatst gewijzigd door gm10 : 7 januari 2005 om 23:50. |
|
![]() |
![]() |
#159 |
Parlementslid
|
![]() Waar ik aan denk is;
is het haalbaar? Bij de SP-A gratisgratisgratis ... SP-A valt al weg. Wie wilt er problemen omzeilen en niet aanpakken. VLD en valt weg. NVA, die hebben te weinig invloed, valt dus weg. Wie doet de schadelijke voorstellen als we het hebben over economie, maatschappij,... GROEN! valt dus weg. Wie gaat er voor anarchie... de PVDA,LSP , en valt daardoor weg. Welke partijen zijn rasistisch en fasistisch? Resist en valt dus weg. Er blijft alleen cvp en Vlaams Blok achter. toevallig de 2 partijen die een bolletje van mij gekregen hebben vorige verkiezingen. En voor Vlaanderen en Belgie kies ik VB omwille van cordon sanitair, sencuur, onveiligheid ... En dingen waar ze geen concrete voorstellen voor hebben worden dan aan de onderhandelingstafel besproken. Hun visie is bekend en staat duidelijk in hun programma. |
![]() |
![]() |
#160 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat: