![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals dansen rond het gouden kalf of zo. Het is dus een puur religieuze ervaring, maar in de mate dat het grootste deel van de groep in die waan meegaat, is het inderdaad belangrijk dat die groep haar imaginaire bevrediging kan vinden. Persoonlijk kunnen toekomstige generaties mij uiteraard geen ballen schelen. Want ik ga die niet kennen, en wat ik niet ken, kan mij objectief gezien geen plezier scheppen. Ik leef niet graag in ingebeelde werelden. En de strikt enige reden waarom ik dingen wil doen, is voor het plezier dat ik er uit haal in mijn eigen leven natuurlijk. Dat lijkt mij rationeel. Het belang van de wereld stopt de dag dat ik dood ga he. Wat daarna gebeurt heeft geen enkel belang en geen enkele betekenis. Dat wil niet zeggen dat men niet intellectueel kan projecteren op basis van wetenschappelijke aannamen, op dezelfde manier dat men kan aannemen dat er een geschiedenis is door in het verleden te projecteren. Maar daar is geen enkele waarde of emotie aan verbonden he. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 maart 2025 om 08:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een denkoefening waarin men een niet-bestaande soort van persoon uitvindt. Maar aristocraten in die zin bestaan gewoon niet. Aristocraten zijn een verpersoonlijking van engelen of zo. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 maart 2025 om 08:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie beslist wie een goddelijke engel is ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op die manier is de mogelijkheid tot volksverlakking onmogelijk. Je gaat niet stemmen terwijl je "iets anders" wilde he. De indirectie van macht is wat het omzeep helpt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
< woorden wekken, voorbeelden trekken > Slechts voor zover u er in uw eigen leven en omgeving in slaagt door middel van uw eigen 'hogere codering' anderen - aanverwanten, buren, collega's, kennissen, vrienden - tot een 'hogere codering' te brengen, zult u kunnen constateren hoe goed de realisatie van uw utopie (de bouw van uw persoonlijke torentje van Babel) lukt of net niet. Indien niemand van diegenen die u kent bereid blijkt geheel en al gehoor te geven aan uw 'oproep tot wereldverbetering', hoeft u zich alvast geen illusies meer te maken betreffende het succes van uw revolutie in de rest van de maatschappij/wereld. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 30 maart 2025 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ter vergelijking: de VS rekent slechts 2,5% heffing aan op wagens uit de EU. https://www.politico.eu/article/euro...ope-trade-war/ Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een klein uitrekseltje hieronder. Evenwel: het hele schrijfsel is het lezen waard, Zapige. Citaat:
de doorsnee Yank zijn "Grosse-Bagnole-Petit-Zizi" mentaliteit en gulzig gebruik van relatieve goedkope fuel, veel duurder voor ons dus. Terug on topic: Hun USA stroman argumentatie m.b.t. car import is een bewijsje te meer dat we ook voor andere zaken onze relatie met US-staat dringend dienen te verminderen anno 2025. Zowel politiek als militair... (en economisch?)
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor hij/zij die een eventueel probleem ontmoet bij een poging tot inloggen voor dit FT artikel:
Citaat:
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb 2 Chryslers gehad, die waren zeer comfortabel om mee te rijden.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 31 maart 2025 om 07:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor wie een probleem tegenkomt bij het inloggen voor dit FT artikel:
Citaat:
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 31 maart 2025 om 07:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... Oh, ok... uiteraard 2. ![]()
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn wel meer Chryslers die beter bruikbaar zijn in Europa. Omdat het gewoon Mercedessen zijn, met een andere badge.
![]() |
#159 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ook de staten in de US heffen een sales tax. 10% in Louisiana bv. De US heft ook een importtarief van 25% op trucks.
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2 verschillende modellen beiden in een ander decennium
![]() Ik zat/zit liever in een comfortabele fauteuil in de file dan op een hard taboeretje.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 31 maart 2025 om 07:56. |
![]() |
![]() |