![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt. Maar ik wil zo'n plan wel goed beslagen doorvoeren. Uw opmerkingen helpen me echt wel.
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blij dat ik van enig nut kan zijn.
![]() |
#143 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kan nog steeds hoor.
Bij het verlaten van België eist de overheid dat je binnen de maand de officiële Belgische nummerplaten binnen stuurt. Het kan tot 3 maand duren alvorens de Franse nummerplaten worden toegekend. Wat moet een mens ondertussen doen? In Frankrijk .... verder rijden met niet officiële nummerplaten die het nummer dragen dat vermeld is op de grijze kaart. Mag zelfs op karton .. Verzekerd en gekeurd? Ja? Dan is alles in orde. De officiële Franse nummerplaten komen er wel aan ..toch?
![]() |
#144 |
|
![]() Demografie is van meer afhankelijk dan vergrijzing.
Sinds de coronacrisis zijn de vastgoed prijzen hier sterk aan het stijgen. Artificiële Intelligentie gaat de volgende jaren de wereld op zijn kop zetten met een ongekende crisis in wat ik "de papieren jobs" noem. En zoals in elke crisis zijn het de steden die het ergst te verduren krijgen. Als morgen de dagelijkse aanvoer stopt slaan op enkele dagen de stoppen door. Verder is al wie via AI te werk wordt gesteld kan deze job uitvoeren waar ook ter wereld van zodra er snel internet voorhanden is. Laat nu net Frankrijk veel verder staan wat fiber aangaat en dan nog voor een fractie van de prijs van België.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 18 mei 2025 om 11:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
|
![]() Citaat:
We hebben het hier over de Bourgogne. 'Uw regio' wordt me hier altijd voorgehouden, blijf er dan bij in plaats van onzin te verkopen. Nu, voor mij part mag je inschatten hoe lang het nog gaat duren alvorens de situatie in de Bourgogne 'nijpend' gaat worden... Ik ben benieuwd.
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
Mierennest in faling...justitie is een lachertje... ga maar verder...
![]() |
![]() |
#147 | |
|
![]() Citaat:
Woont momenteel in Lyon. Ik doe vanavond wel het verhaal. Nu gaan we naar een 'vide grennier' in Auxerre ... tot vanavond. https://vide-greniers.org/89-Yonne/A...oogle_vignette
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Logisch toch? Uit eigenbelang omdat hij zelf ook wel beseft dat zijn eigendom geen hol meer waard is. Er is een raden waarom ze in sommige streken de huizen gewoon gratis weggeven he.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
om binnen enkele jaren in Bretagne of Normandië verder van het leven te genieten. Na hun bezoek hier ... wel ik zie ze nog kiezen voor Bourgogne. Auxerre heeft een mooie jachthaven op de rivier de Yonne en dit op enkele honderden meters van de stadskern. Pieter moet wel opletten, wegens het leeglopen van de Bourgogne ligt zijn bootje daar binnen enkele jaren ... misschien helemaal alleen ... ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#151 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie is degene die hier in discussies over Frankrijk altijd maar weer over België begint? Te pas en te onpas. Maar als ik eens iets over Italië zet... Citaat:
Het is nu al duidelijk dat de streek alle interesse van jonge starters heeft verloren. Enkel het aantal mensen boven de 60 stijgt in bv Toucy. Al de andere bevolkingsgroepen zien een afname in aantal.
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schaam jij je niet als je zo eindeloos leugens blijft herhalen?
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
"Nu gaan we naar een 'vide grennier' in Auxerre ... tot vanavond." En als ik iets beloof ... Alleen jij had blijkbaar niet het geduld om te wachten.
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() Dan is er eigenlijk niks aan de hand?
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een wezenlijk verschil tussen "de situatie is nog niet nijpend" en "er is niks aan de hand".
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
There are plenty of one-euro homes hidden all over Sicily. These brothers want to find them for you https://edition.cnn.com/2025/05/18/t...brothers-italy |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]() Citaat:
En ... niemand heeft een glazen bol. Artificiële Inteligentie kan België - wegens ontbreken van deftige industrie en landbouw - op een veel kortere termijn een 'nijpende situatie' bezorgen. Want eerlijk gezegd ... bewegingsruimte ( ![]()
![]() |
![]() |
#159 | |
|
![]() Citaat:
Draad gaat over immo in Frankrijk, de regio Bourgogne. Via onderstaande link kan je de volgende tabel terugvinden ... bevolkingaantal .. https://fr.wikipedia.org/wiki/Bourgo...che-Comt%C3%A9 ![]() Er zijn hier straffe annalisten die beweren dat de regio leegloopt ... Dezelfden zien ook veel flitspalen in Frankrijk .... veel kleine zelfstandigen in België ... ik weet niet goed wat denken. Oogarts raadplegen?
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 19 mei 2025 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaaat rap naar beneden daar volgens INSEE
![]() |
![]() |
![]() |