![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ge hebt mijn stelling zojuist bevestigd, Bembem. En ook nog bewezen dat ge geen idee hebt, wat narcisme eigenlijk betekent...
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die veel "ik" schrijven en ad hominem van het topic gaan om de aandacht van hun ongelijk af te leiden, zitten meer wel in dat spectrum dan niet. Weerleg nu hoe dat geen narcistische eigenschappen zijn of onthoud u van gatachterlijke commentaar. Ik dank u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
|
![]() Citaat:
Repent.
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom niet? Is daar iets mis mee en zo ja, wat?
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn onderschrift weergeeft wat er mis mee is.
Hier democraat spelen, elders tirannie enabelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enigen die zich als nazies gedragen zijn de moslims he. Vandaar dat de fundamentele waarde van Europa moet zijn om moslim te smoren zoals ze de andere nazies gesmoord hebben. Nazies zijn nadelig voor ons, ze proberen ons weer onder de voet te lopen en ze willen Joden mollen. Laatst gewijzigd door patrickve : Gisteren om 22:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is de inherente rationaliteit van elke levende entiteit he.
De ganse wereld is opgedeeld in twee stukken: het ik, en het niet-ik. Het ik ondergaat zaken van het niet-ik, en die dingen zijn op te splitsen in leuk en niet leuk. Gans het leven bestaat erin om het niet-ik trachten aan te passen om daar zoveel mogelijk leuk voor het ik, en zo weinig mogelijk niet-leuk voor het ik van te bekomen. Wat men "anderen" noemt, is een onderdeel van het niet-ik he, zoals stenen, koeien, andere mensen, honden, muggen, grassprietjes en ga zo maar door. Het ik probeert, begrensd door zijn interactie capaciteit, alles in het niet-ik wat voor ambras zorgt weg te doen, en alles wat voor plezier zorgt, te stimuleren van dat plezier te leveren he. Iets anders heeft het ik niet te doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Hoe dat een antwoord op mijn schrijfsel is, zult ge zelf niet weten, Bembem? Niet erg, we zijn tolerant.
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat waar zou zijn -- maar het zal wel even hard kak zijn als je 10% winst per dag van crypto-trades -- dan lijkt me dat een flinke overtreding van de forum regels. En zelfs Europese regelgeving over het ge(mis)bruik van internet data.
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want de content is openbaar. Ik kopieer en plak ervan zoveel ik wil voor persoonlijke doeleinden. En zelfs rechtstreeks laten lezen is np zolang die niets post he. Enkel get. Iedereen draait toch wel eens leden of posten ervan door AI? Ik ben toch niet de enige? Mijn schrijven is AI vrij, maar andermans motieven, patronen, symptomen, intenties achtehalen is supercharged met AI he.
Laatst gewijzigd door CUFI : Vandaag om 07:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die daar in 1948 massaal toekwamen, zijn niet "de" joden, maar mensen die circa 1000 jaar geen enkele connectie meer met dat land deelden. Waarom tellen de mensen die er zelfs al voor de Britten en het Ottomaans rijk waren niet mee in deze conflictsituatie?
Laatst gewijzigd door CUFI : Vandaag om 07:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() Nederland neemt maatregelen tegen Israël.
- wacht niet op Benelux. Israëlische ministers en hardliners Bezalel Smotrich en Itamar Ben-Gvir worden tot ongewenste vreemdelingen verklaard. 'Dit omdat zij herhaaldelijk geweld door kolonisten hebben aangewakkerd tegen de Palestijnse bevolking, zij voortdurend de uitbreiding van illegale nederzettingen bepleiten en oproepen tot etnische zuivering in de Gazastrook', aldus de brief. Nederland gaat zich tevens inspannen voor opschorting van het handelsdeel van de Associatieovereenkomst tussen de EU en Israël, indien het afgesproken humanitaire akkoord tussen de Unie en Israël nog steeds niet wordt nageleefd. Israël laat inmiddels mondjesmaat weer voedselhulp toe (met gevechtspauzes en veilige routes). ... - Volkskrrant vandaag.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat doet het niet. Het geeft alleen maar een slogan weer, geen argument of een onderbouwing.
Citaat:
Heb jij de pretentie dat je universele normen en waarden in pacht hebt waar iedereen zich moet naar plooien?
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb jij de pretentie om tegen de luide stem van de democratie in te gaan die de steun aan een apartheidsstaat wilt stoppen? ![]()
Laatst gewijzigd door CUFI : Vandaag om 15:04. |
|
![]() |
![]() |