![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ze niet vrijgelaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat vindt ge van negenjarigen die een tasdiefstal afdoen als een banaliteit omdat "ze dat allemaal wel eens doen" ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat je bedoelde dat onze discussie op grond van die verklaringen wordt gehouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de arme crimineel als slachtoffer wordt voorgesteld die door die smerige racisten zomaar werd vermoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier gaat het over. Dat de zoveelste slechte marokkaan weer iets aan een autochtoon doet, tuurlijk mogen we hem platrijden. Dit ook niet dus, er is een middenweg.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, hoe kunt ge aan iemand met een helm op zien dat het een Marokkaan is. ? Idem voor een overvaller met een bivakmuts op. Ge gaat toch niet beweren dat elke tasjesdief een Marokkaan is ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
( okay 't is een ontzettend slecht voorbeeld om wat te gaan muggeziften, maar kom toch even doen ) Als iemand mij besteeld heb ik iets meer dan een vermoeden correct ,heb jij meer dan een vermoeden, daar blijft het ook bij ! ( hoe muggezifterig de volgende ook moge wezen daar ik me ook zou verzetten ) je hebt zelfs geen recht op in te grijpen, je mag hooguit een pv-tje laten opmaken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb wel degelijk het recht een overval te beletten. Het middel moet wel in verhouding zijn met de aanval. Iemand die te voet vlucht ga je te voet achterna. Bij inbraak bij nacht mag ik zelfs schieten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Want daar ging het toch om uiteindelijk?
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vereist wel wat creativiteit in de zin van werkstraffen (gemeenschapsdienst, bvb. een paar maand grafitti verwijderen, zwerfvuil verzamelen etc...) gekoppeld aan het vooruitzicht van een al dan niet langdurige schorsing van sociale zekerheidsuitkeringen. (tot op een absoluut minimum, want we willen ze niet het argument van de "kansarmoede" laten uitspelen voor de rechtbank)
[font=Trebuchet MS]Et in Arcadia ego[/font] Laatst gewijzigd door de Vexille : 25 januari 2005 om 00:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door R. Heydrich : 25 januari 2005 om 00:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik in het vet zette is natuurlijk aan bepaalde grenzen gebonden en dat soort mensen hebben de onhebbelijke gewoonte de inkomsten uit diefstal, drugshandel en prostitutie niet aan te geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb juist in Ter Zake die crimineel zijn spitsbroeders bezig gehoord ![]() die maken er nog een heilige van terwijl een officier van justici zegt dat er tegen hem een zware straf werd gevorderd voor een overval ik heb het al eens gezegd en zal het nog eens zeggen: opgeruimd staat netjes!!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |